itsmebth Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Holder på å bygge en ny PC (http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...EF-925ACA52D593, i7 CPU, gigabyte HK, HIS Radeon HD4870). Jeg har satt inn alt bortsett fra harddisk og DVD-leser. Når jeg skrur den på ser det ut som alt virker (vifter skrur seg på, ett pip fra BIOS, num-lock kan bli skrudd av og på etc.), men jeg får ikke noe bildet på skjermen. Jeg er ganske sikker på at jeg har koblet alt riktig (PCI-e x16, 2x strømledninger (til skjermkortet)), og det eneste alternative jeg kan komme på er at skjermkortet er DOA. Kan det være noe annet, eller er det bare å sende kortet i retur? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jo visst kan det være noe annet, det kan være RAM eller hovedkort også... Helst skulle du testet RAM brikkene og skjermkort i en annen PC, om de funker så prøver du en enkelt brikke i slot 1 også prøver å starte opp. For du kan også ha defekt minneslot. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har dessverre ikke en annen PC jeg kan teste det i, men jeg skal sjekke RAM-brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå