Gjest usikker! Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Men tror samtidig ikke at jeg gidder prate om det.. For alle andre ganger noe har vært galt, og jeg har prata med hun om det, har det bare blitt værre og gått til heeelvette.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ikke ofte jeg sier dette, men her ser det ut til at det beste vil være å dumpe henne før hun dumper deg. Ignorering og som du sier /care oppførsel er helt usmakelig. Da er det bedre å bli dumpa. Virker også som om du begynner å bli lei denne oppførselen hennes. Endret 6. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Gjest usikker! Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Heee-heey! Faen, jeg prata med hun om det nå for litt siden. Spurte om noe var galt, siden hun ikke hadde vært seg selv i det siste. Da sa hun bare at hun hadde det tungt, og var lei alt. Men hun ville ikke prate om det. Jeg spurte om det var MEG, siden hun ikke ville prate om det. Da freaka hun ut, og sa at jeg alltid syntes ALT dreier seg om meg. Og at jeg måtte slutte og tru at ALT dreier seg om meg. Hun hadde problemer utenom meg, som kanskje gikk ut over meg. FAEN ikke rart jeg trodde det gjaldt meg, da hun i det siste har oversett meg, ljuget, og ALDRI gidder/"har tid" til og møte meg, og gjøre noe! Hun bantes og styrte, før jeg til slutt ikke gidda prate mer, siden hun alikavel ikke ville si hva som var galt, så jeg sa bare "Neivel, kos deg. God natt" Da klikka hun HELT, og sa "Fint og vite at du bryr deg om meg og mine følelser!" Og etter det har jeg ikke hørt fra hun. HVA FAEN MANN? Skjer'a? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mr. Tøffel, hvorfor gidder du dette? Dump dama og finn på noe annet... Lenke til kommentar
Gjest ikkesåusikker! Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 HAHA! Du ER faen meg brutal du! Vurderer det sterkt, og kan si så meget at mindre hun tar kontakt, og skjerper seg og prøver og redde forholdet, så ditcher jeg hun før uka er omme. For nå er jeg LEI! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Udmerket konklusjon. Man skal ikke la seg herse slik av en dame. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bare la henne være sur og gi faen du Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Som brutal_mann helt sikkert vil si seg enig i, så bør du dumpe henne før hun dumper deg. Dermed slipper du å stå med skjegget i postkassen når hun setter seg på sin høye hest og dumper deg, og dermed setter deg i et dårlig lys som den tapende part. Endret 7. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hm, i motsetning til de andre i tråden her så vil nå jeg si at alt detter er trådstartes feil. Jeg hadde ikke giddet å være i lag med en som deg, du er for ego, for selvinteressert, for sjalu, for usikker. Syns egentlig litt synd på dama jeg. (Obs, dette konkluderer jeg ut i fra hva du skriver og hvordan du skriver det.) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg skjønner at dama dumper en sånn som deg. Herregud, grow a pair of balls! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå