Gjest usikker! Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Heey! Har vært sammen med en jente i ca en mndt nå, og vi har det egentlig veldig fint sammen Men tidligere denne uken skjedde noe, som jeg er usikker på om har ødelagt forholdet.. Vi var på busstoppet og venta på bussen, da en fyr, la oss kalle han Jens, kom bort. Jens har før jeg og dama mi sitt forhold sakt til hun at han liker hun, og blitt avvist to ganger av hun. Jens begynte og tulle masse, og ble veldig nærgående (kom til tider VELDIG nært ansiktet med sitt ansikt o.l) Og dama mi gjorde liksom ingenting med det. Jeg følte meg nesten litt oversett til tider. Dette var tungt for meg og se på, så jeg bare gikk uten og si noe. Fikk melding av dama rett etterpå, og hun spurte hvor jeg gikk. Jeg sa bare jeg ikke gidda ta bussen. Så fikk jeg "Ok" som svar. En stund senere sende jeg melding, og forklarte HVORFOR jeg gikk. Jeg sa jeg blir fort sjalu, og ikke likte måten han oppførte seg på. Sa ingenting om at HUN tulla tilbake, eller ikke gjorde noe med det. Fikk ikke responsen jeg hadde håpet på, egentlig. Hadde håpet på at hun skulle si hvor glad hun var i meg, og at hun ikke kunne tenke seg noen andre, men neeida.. Hun virka nesten litt sur, og sa hun ikke skjønte hvorfor jeg var sjalu. For det kom ALDRI til og bli noe mellom dem. That's it, stort sett. HELE dagen etter fikk jeg ikke svar på SMS, og på skolen gjemte hun seg, og kom aldri og møtte meg i pausene, som hun bruker. Og vi hadde avtalt og gjøre noe på ettermiddagen denne dagen.. Hun sa hun var uten strøm på mobilen, og at hun leita etter meg i pausene, men ikke fant meg (bullcrap.) Vi avtalte deretter og gjøre noe dagen etter, siden det ikke ble noe den dagen. MEN dagen etter, kunne hun plutselig ikke.. Etter dette har jeg blitt veldig usikker. Jeg vet ikke hva hun vil.. Derfor har jeg ikke klart og oppført meg som en god kjæreste de siste dagene. Jeg klarer ikke gå bort og kysse hun, og ting er liksom ikke som før.. Vi møttes i går, og da VIRKA ting egentlig OK. Hun nølte ikke med og kysse meg, eller noe.. MEN av alt som har skjedd de siste dagene, har jeg blitt så usikker på hva hun vil.. Og jeg vet ikke om hun faktisk snakker sant, eller om hun rett og slett ikke vil gjøre noe med meg.. Vet ikke om det er tilfeldig, eller om det er pga. jeg ble sjalu den dagen. Hun svarer ca ALDRI på meldinger, og er egentlig veldig overlegen.. Hva bør jeg gjøre? Ikke si ditch'a, for det kommer jeg ikke til og gjøre Takk for SERIØSE svar! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg vet ikke helt hva du forventer å få i respons her, men jeg må bare si: Hva er det du driver med?! 1 - Hvorfor ser du på denne klovnen som en trussel? 2 - Når du først ser på han som en trussel, så istedet for å gjøre noe med det, så bare forlater du dama di for å furte? 3 - Og etter å ha gjort dette så tør du ikke en gang si hva som er problemet. 4 - Deretter, noen timer så senere så kryper du til korset og annerkjenner at det er et problem, stikk i strid med det du tidligere sa. Overrasker meg ikke om du også var særdeles beklagende i denne meldingen. (implisitt ut ifra ditt siste avsnitt: 5 - så er du needy ved å hele tiden forsøke å få kontakt med henne via SMS, men du tar ikke mot til deg og bare gå til henne) Du viser deg selv som en usikker, pinglete, konfliktsky person. Og det er lite som er mindre attraktivt enn det i en kvinnes øye. Ser du selv hva du har gjort feil her? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hun sa hun var uten strøm på mobil Da er det jo forståelig at hun ikke kunne møte deg på skolen og "gjemte seg" Enig med NorthWave i at du gjorde opptil flere feil her. Hva er status nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hun ble nok bare sint på deg, jeg vet hvordan det er. Ser ut til at kysten er klar. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Om en kar jeg var ganske sikker på var keen på dama mi sto og nesten flørtet med henne hadde jag aldri gått. Det er ingen logikk i det i det hele tatt. Du burde heller ha gått bort til dama og feks lagt hånden din rundt henne, så den klovnen kansje tar hintet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Evt. lagt handa di godt inn i trynet på fyren. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Evt. lagt handa di godt inn i trynet på fyren. Så dumme er det et veldig lite mindretall som er. Men sikkert kult å si på et forum at du ville gjort det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eg har aldri sagt at eg ville gjort noko slikt? Lenke til kommentar
Gjest usikker! Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Takker for svar! Jeg holdt ut i 2 timer med det der, før jeg ble lei.. Er ikke typen som tyr til vold.. Jeg PRØVDE og legge hånden rundt dama, men ble vanskelig da hun ikke klarte og holde seg i ro, og bare gikk rundt og tulla med fyren.. Jeg VET, det VAR idiotisk og gå. Sa det til dama også, og beklaga.. Jeg prøver ikke og få kontakt via SMS hele tiden. Har ikke hørt fra hun siden 13:00-tiden igår, når jeg kyssa hun og dro hjem. Prøvde tidligere idag og sende èn SMS, uten og få svar. Hvorfor jeg bare ikke går bort til hun? Jeg bor 3 mil unna.. Når jeg har sjangsen til og heller gå bort og prate, gjør jeg såklart det.. Vet ikke helt hvor vi står nå, men vil tro det står bra til da hun ikke har sakt noe, og oppførte seg egentlig normalt i går når jeg dro hjem.. Får vel egentlig bare vente og se hva som skjer? Er vel ikke så mye jeg kan/burde gjøre nå, egentlig.. Tusen takk for svar. Helt enig med dere, var utrolig idiotisk gjort av meg Men jeg bare ble lei og viste ikke hva jeg skulle gjøre.. Og når dama i tillegg overså meg, viste jeg ikke hva hun ville heller, så jeg dro.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og hvor i faen ble det av førsteposten? Over halvparten mangler jo! :S Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og hvor i faen ble det av førsteposten? Over halvparten mangler jo! :S Av en eller annen grunn så han behovet for to tråder. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du venter to timer på bussen? Seriøst svar: Det er nok best å legge dette bak seg snarest. Live and learn. Lenke til kommentar
Gjest usikker! Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jess, ferdig tidlig på skolen, og bussen gikk ikke før 4 Du mener jeg ikke bør tenke på dette, og fortsette forholdet som før? Og du over, hva mente du med at han så behovet for 2 tråder? Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ho blei sikkert sur fordi du ikkje stole på ho, men men slikt skjer Men som sagt ikkje gjer det slutt berre pga dette! Det ordner seg nok etter ei stond.. Sorry ikkje det beste svaret... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville venta til hun tok litt tak i forholdet, virker som om det er DU som må gjøre alt, gi faen et par dager å se hva hun gjør. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 @TS Du har bare ett valg her om du vil beholde dama, det er å kline til fyren. Du har et annet aleternativ for å behjolde selvrespekten, men da ryker dama. Det er nemlig å dumpe henne før hun dumper deg. Si til henne at hun oppfører seg som ei hore og at du fortjener bedre. Ignorer henne så for all fremtid. Uansett så må du sette deg i respekt. Velg en eller to her. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du er idiot som ikke dumper dama. Lyst å ha selvrespekt og kontroll på livet ditt? DUMP DAMA!!! Dette forholdet har mindre sjangs enn en ispinne i helvete... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha, brutal_mann, igjen er eg einig med kva du meiner, sjølv om eg personleg ikkje ville gått til slike drastiske midlar Lenke til kommentar
Gjest usikker! Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå er jeg seriøst drittlei.. Vurderer og enten dumpe 'a, eller prate og si jeg ikke gidder mer hvis hun skal fortsette. Tror det kommer til og gå ræva, og hun blir og ditche meg da. Uansett, jeg er lei. Hun virker helt care, og bry Lenke til kommentar
Gjest usikker! Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 SATAN I HELVETTES DRITT, HVORFOR MANGLER HALVE POSTEN!? "..Uansett, jeg er lei. Hun virker helt care, og bryr seg ikke om noe lengre. Jeg tror hun rett og slett er lei meg, og ikke bryr seg om meg lengre, men hun gidder/tør ikke ditche meg. Hva FAEN skal jeg gjøre? Vet ikke om jeg gidder dette mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå