camillaiselin Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hei Hei ! Liten by, skal begynne med barneklær, trenger et fengende navn som blir husket, noen forslag? Endret 4. april 2009 av camillaiselin Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 95 prosent av alle barneklærbutikker jeg ser har et eller annet barnslig navn. Type "Rabalder", "Smårollingene", "Rakkerungene" og så videre. Jeg vet ikke om det derfor vil være lurt å styre unna slike navn, eller å ta et liknende navn for å havne i det gode selskap. Nei, jeg tror jeg hadde gått for noe barnslig. Lenke til kommentar
camillaiselin Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Takk for gode innlegg, fortsett med det! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 "Childs play", "Knøtteliten", "Lykkeliten", "Barnetorget", "Barnets beste butikk", "Sofus barneklær", "Kle bra".. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 "Toddler" "Røff og tøff" "Tøfflus" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå