Po[wP]ow Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei! Har akkurat kjøpt meg en iPhone fra Telenor og overført abonnement fra NetCom. Dette tar veldig lang tid, og jeg gidder rett og slett ikke å vente til 17. april før jeg kan bruke iPhonen min. Dermed lurer jeg på hvordan jeg kan midlertidig låse den opp og bruke den med det NetCom abonnementet og SIM-kortet jeg har nå. Samtidig lurer jeg på hvilken firmware som er på en iPhone som akkurat har kommet ut av boksen. Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis den kommer med 2.2.1 så kan du ikke låse den opp. Gå til "Instillinger" -> "Generelt" -> "Om". Står det 02.30.03 under "Modemfirmware" (nest nederst) så må du pent vente til 17. april med mindre du kjøper den fri fra bindnigen hos Telenor. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Hvis den kommer med 2.2.1 så kan du ikke låse den opp. Gå til "Instillinger" -> "Generelt" -> "Om". Står det 02.30.03 under "Modemfirmware" (nest nederst) så må du pent vente til 17. april med mindre du kjøper den fri fra bindnigen hos Telenor. Ja det står 02.30.03. Så da ser det ikke lyst ut. Men jeg fikk starta den med et telenor SIM-kort da. Så den går jo på, men når jeg setter inn mitt Netcom sim-kort får jeg bare "Invalid sim". Men jeg får fortsatt brukt den, bare ikke Telefon og SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå