HBK Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Latterlige tilbud, berre crappy saker jo ( for det meste iallefall)! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så Komplett sin ide er ræva tilbud som varer i to timer, og å drive på langt f ut på natta på en mandag? Noen ganger lurer jeg på om den butikken er drevet av dresserte aper Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da satser vi på råbra tilbud på SSD og heftige 1TB+ disker Gjerne litt ram....kunne tenkt meg 8-16Gb bare for morro skyld. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser de har en Lenovo IdeaPad til 2.199,- kr. Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 De X5 musene til 25 kroner kommer nok til å gå rimelig fort Hadde de noe klart å poste noe nyttig. Hva med skikkelige skjermkort cpu hk tilbud? Ikke bare gamle greier.... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan kan vi legge inn flere bestillinger, men velge at alt sendes samlet slik som hos Netshop? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gått i samme fella som Netshop. Klarer ikke å takle trafikken. ELENDIG! Reklamerer man så stort og massivt som det har blitt gjort får man jammen meg være forberedt! Service Unavailable meg her, Service Unavailable meg der. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hoho 407 brukere leser dette emne ;P Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Når Posten Norge skal ha sitt så blir det ikke så billig likevel. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 holder det å ha varen i handlevognen? eller må man fullføre kjøpet for å sikkre seg? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som kan si meg hvilken ATI modell Gainward GeForce 9500GT 256MB PhysX CUDA sånn ca. kan sammenlignes med? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 nå gikk det fort her ja:) Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som kan si meg hvilken ATI modell Gainward GeForce 9500GT 256MB PhysX CUDA sånn ca. kan sammenlignes med? Et gammel skjermkort, noen jalla skjermer, 24" har bare vga. Bunke muser og musmater. Nei nå får de gi seg. Var det dette vi venta på? Hvor fort bytter de ut tilbud sida da? Eller kommer det ikke noe mer nå før kl 22? Hvis det er meninga vi skal sitte å se på må det da skje noe. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så Komplett sin ide er ræva tilbud som varer i to timer, og å drive på langt f ut på natta på en mandag? Noen ganger lurer jeg på om den butikken er drevet av dresserte aper Ikke så negativ da... Er jo ikke deres feil at du må legge deg klokka 9. Dessuten så er det faktisk noen ok ting der, to helt ok skjermer, et billig lydløst skjermkort, mus tastatur og musematte for de som måtte trenge det. Kabinett finner du, minne, og en nettpc. Syntes mange syter for mye. Hadde jo vært mindre syting og klaging hvis det ikke hadde vært noe tilbud jo... jiiis, du er ikke nødt til å sitte å titte heller liksom. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 sitter på en svært begrenset browser. Kan noen poste direktelink til tilbudssidene? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 nede igjen, men men, trenger en ny mus uansett, og selv den musa til 25 spenn må være bedre enn den jeg har allerede, får vel bestille et par av dem. det jeg egentlig hadde håpet skulle komme var en billig ekstern disk, men man kan ikke få alt. Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Prøver kjøpe her for svarte! Alt gikk plutselig fort, men nå er alt borte! Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan kan vi legge inn flere bestillinger, men velge at alt sendes samlet slik som hos Netshop? Dette lurer jeg også på. Blir passe dumt å betale for 4 forsendelser feks Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det var noen fine produkter også, det er helt sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg