Shruggie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jepp, dette burde de ha en litt smidigere ordning på, og neste gang de har supersalg burde de fikse den SAP-laggen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir det slik at Komplett har ''Kvelds hysteri'' neste mandag også`? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har dere sendt mail til de det gjelder som ikke får varene sine da...Ikke alle som leser dette forumet ...... Hei De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen. Hilsen Komplett.no Hva? Er det snakk om at noen ikke får kortet? Utrolig trist. Dere burde kunne gi oss det gjelder et tilsvarende 4870x2- kort til samme pris, syntes jeg. Vet at det er feil med server/WEB/Catching men blir feil å bare glemme hele greia til oss som bestilte. De som har bestilt skjermkort som ikke "eksisterer" får to valg: Slette hele orderen eller bare slette skjermkortet. Fantastisk tilbud, eller hva? Har sendt min mening om dette til Komplett på e-mail, så skal ikke gå dypere inn på det her. Skjønner at folk syntes dette var kjipt, men mener dette stod tydelig under "vilkår" for super-salget Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Uansett hva som står under vilkår for supersalg så rettferdiggjør det ikke at folk enda venter på svar. Man burde forvente å få svar innen 5-10 minutter. Jeg gjorde kjøp basert på det skjermkortet. Rabatter, evt. få skjermkortet til oppsatt pris for alle som fikk orderen igjennom, er det minste de kunne gjort. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Har dere sendt mail til de det gjelder som ikke får varene sine da...Ikke alle som leser dette forumet ...... Hei De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen. Hilsen Komplett.no Hva? Er det snakk om at noen ikke får kortet? Utrolig trist. Dere burde kunne gi oss det gjelder et tilsvarende 4870x2- kort til samme pris, syntes jeg. Vet at det er feil med server/WEB/Catching men blir feil å bare glemme hele greia til oss som bestilte. De som har bestilt skjermkort som ikke "eksisterer" får to valg: Slette hele orderen eller bare slette skjermkortet. Fantastisk tilbud, eller hva? Har sendt min mening om dette til Komplett på e-mail, så skal ikke gå dypere inn på det her. Skjønner at folk syntes dette var kjipt, men mener dette stod tydelig under "vilkår" for super-salget Jeg mener det kun stod noe om at hvis to bekreftet orderen samtidig på 1 vare ville det bli krøll noe det ikke er snakk om her. Kan ikke huske å ha lest noe om forsinkelse på 5-10 minutter i systemet på lagerstatus. Godt mulig jeg tar feil men jeg er ikke alene om å reagere på det som har skjedd. Edit: Leif tok seg en tur gitt Endret 7. april 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det sto nok som en del av eventen ja. At det ville være førstemann til mølla. Så klart vært best om de 10 første (om det var igjen 10) kun fikk bestille. Men så lenge man ikke reserverer en vare før man trykker kjøp, kan det være litt hardt å få oppdatert. Men som alltid, føler de som ikke fikk ting som de ønsket, at de blir behandlet urettferdig og ønsker noe i erstatning for dette. Folk som benyttet seg av tilbudene, burde ha vist hvordan dette kom til å ble, om ikke pga de leste hva som sto på siden, så av erfaring. Ikke at det hjelper hva vi skriver her, klage vil de gjøre uansett. Som forsåvidt er deres rett, men er også min rett å si ifra at jeg ikke helt ser grunnlaget for å legge komplett for hat, og nekte å handle mer der på flere år. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hmm, ser jeg bestilte X2 kortet 00:32. Da ligger jeg nok tynt an, selv om det sto at det var 5 kort igjen på lager da jeg bestilte Edit: Da har de første X2 korta havnet på QXL ja. Burde selvsagt vært maks ett kort pr kunde. Endret 7. april 2009 av lucky666 Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da jeg bestilte sto det 27 på lager tror jeg det var. Det som er litt kjett er at så fort jeg fikk ordrebekreftelsen så ble det bestilt vannkjøling til monsteret. Med min flaks så er vel det sendt alt Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg ventet veldig lenge før jeg gjennomførte betalingen av mitt x2 kort, og er meget overrasket at kortet er på vei siden det virker som mange bestilte lenge før meg. Var så veldig usikker på om jeg egentlig trengte kortet og det gjør jeg jo ikke siden puen allerede er flaske hals for mitt 4850 kort. Men da blir det jo oppgradering av resten ac pcen. En annen uting i denne tråden er jo at så fort folk argumenterer for noe negativt er folk på dem med en gang og kaller det sutring, drittuger og annet vås. Vi skriver iallefall saklig og forklarer hvem hva og hvorfor. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) sendte mail til komplett om jeg fikk varene i ene pakken siden ene varen har levering 26ende og åpen enda mens andre pakken sendt. Hei. Ordren er ikke sendt. Logg inn på konto så kan du selv sjekke dette. Mvh Andreas Komplett.no ja hvorfor svare på spørsmålet når et standard svar er raskere, men går utfra det er et ja. Endret 8. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ventet veldig lenge før jeg gjennomførte betalingen av mitt x2 kort, og er meget overrasket at kortet er på vei siden det virker som mange bestilte lenge før meg. Var så veldig usikker på om jeg egentlig trengte kortet og det gjør jeg jo ikke siden puen allerede er flaske hals for mitt 4850 kort. Men da blir det jo oppgradering av resten ac pcen. En annen uting i denne tråden er jo at så fort folk argumenterer for noe negativt er folk på dem med en gang og kaller det sutring, drittuger og annet vås. Vi skriver iallefall saklig og forklarer hvem hva og hvorfor. Når la du inn bestillingen da? Lenke til kommentar
adonay Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 vell jeg ser vertfall at jeg hadde betalt x2 kortet 00:21 og brukte sikkert 2 minutt på og sjekke ut "gikk som sirup rundt det tidspunktet" . Regner med at det er mange andre som trykket rimlig fort når de så kortet til den prisen... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ventet veldig lenge før jeg gjennomførte betalingen av mitt x2 kort, og er meget overrasket at kortet er på vei siden det virker som mange bestilte lenge før meg. Var så veldig usikker på om jeg egentlig trengte kortet og det gjør jeg jo ikke siden puen allerede er flaske hals for mitt 4850 kort. Men da blir det jo oppgradering av resten ac pcen. En annen uting i denne tråden er jo at så fort folk argumenterer for noe negativt er folk på dem med en gang og kaller det sutring, drittuger og annet vås. Vi skriver iallefall saklig og forklarer hvem hva og hvorfor. Den er grei. Og når jeg kalte det for sutring så var det ment med en humoristisk tone, noe jeg kanskje ikke fikk gitt godt nok utrykk for. Beklager det. Men når du i ett av dine inlegg sa at tilbudene ikke var serlig gode, så må du jo forvente å få noen kommentarer på det. For tilbudene var faktisk veldig gode (om ikke alle, de fleste). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hmm, ser jeg bestilte X2 kortet 00:32. Da ligger jeg nok tynt an, selv om det sto at det var 5 kort igjen på lager da jeg bestilte Edit: Da har de første X2 korta havnet på QXL ja. Burde selvsagt vært maks ett kort pr kunde. Aner jeg litt bitterhet i påske kosen? God påske Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da var mailen jeg fryktet på plass i mailboksen Svar er også sendt, så da regner jeg ikke med at komplett får disse kortene på lager igjen noengang. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hmm, ser jeg bestilte X2 kortet 00:32. Da ligger jeg nok tynt an, selv om det sto at det var 5 kort igjen på lager da jeg bestilte Edit: Da har de første X2 korta havnet på QXL ja. Burde selvsagt vært maks ett kort pr kunde. Aner jeg litt bitterhet i påske kosen? God påske Nei, absolutt ingen bitterhet, da jeg bestilte X2 kortet for en annen person. Har X2 selv jeg. Det som irriterer meg en smule, kan være at de 3 siste ordrene mine på Komplett (alle siste uka), har blitt kansellert etter flere dagers venting. De hadde varen på lager da jeg bestilte. To av dem var ordinære bestillinger på vanlige varer, ikke noe tilbud. La oss si det sånn, at hadde jeg visst det, hadde jeg bestilt fra en annen butikk, da jeg skulle bygge 2 pcer på oppdrag i fridagene nå. Nå sitter jeg uten komponenter. Jeg mener også at et slikt tilbud som det ble på X2, burde det vært maks ett kort pr kunde. Kanskje mer ryddig, enn at de skal havne på QXL? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fikk beskjed i dag at Verbatim musmatta plutselig var gått ut av varesortimentet, og følgelig slettet fra min ordre. Det var jo litt surt, bestilte to mus og to musmatter.. Dårlig gjort imo. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bruker 93853757 millioner på en svært avansert lagerrobot, men et lagerstatussystem som funker har de ikke. Skurrer i mine ører i alle fall. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da var min X2 ordre blitt kanselert også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg