Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Om man leser postene her kan det virke som det ikke blir noe 4870x2 på oss som enda ikke har fått det sendt ut, og ettersom de ikke har informert meg om dette så blir det vel better luck next time. Dukker sikkert opp mange til salgs på bruktmarkedet til ca 2500kr i uka som kommer.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man leser postene her kan det virke som det ikke blir noe 4870x2 på oss som enda ikke har fått det sendt ut, og ettersom de ikke har informert meg om dette så blir det vel better luck next time. Dukker sikkert opp mange til salgs på bruktmarkedet til ca 2500kr i uka som kommer.

 

Folk som selger Powercolor HD4870x2 til 2500,- på bruktmarkedet, kommer IKKE til å få mine penger i allefall, om andre slår til på det får så være.... :cool:

Lenke til kommentar
Tror ikke noen nettbutikker er spesielt interessert i såkalte "supersalg" utover markedsføringsverdien de gir. Det sier jo sitt når en nettbutikk har en resultat på 9 millioner etter å ha solgt for 509 millioner :) (9/509)*100 = ca. 1,77. Dvs. at når du kjøper en TV til 20000, så tjener denne nettbutikken ca. kr. 350,- på salget, når alle kostnader er trukket fra. Forestill deg hva de tjener på ei mus til 399,- :)

 

Er det komplett som tjener så lite per salg? Jeg leste et sted (husker ikke hvor) at aksjene til komplett har gått rett i dass..

Lenke til kommentar

Har henta mitt HD4870 X2. Funker utmerket, digert kort.

 

Støynivået er lavt. Det gamle HD4870 kortet mitt er faktisk bare ca 1cm kortere..men X2 kortet veier mye mer!

 

Formaterer også min F1 disk :D

 

Men det tar jo omtrent 5000000 år..

Endret av iceraven
Lenke til kommentar

Kjære kunder og forumbrukere.

 

Vi er ganske trøtte i dag men stort sett veldig fornøyd med den responsen dere alle har gitt oss på gårdagens ”stunt”. Det ble satt ny trafikkrekord med ca. 100.000,- besøkende og en belastning vår infrastruktur aldri har sett maken til. På tross av at vi hadde forberedt oss godt (trodde vi) ble belastningen til tider for stor.

 

Dette har dessverre medført at noen kampanjevarer ble oversolgt selv om det så ut som om disse var tilgjengelig på kjøpstidspunktet. For de som er spesielt interesserte så skyldes dette en ”caching” eller forsinkelse på visning av tilgjengelig beholdning mellom vår web og ERP-systemet SAP. Vi håper ikke at de det gjelder blir altfor skuffet, uansett så kan vi garantere at ingen kan snike i systemet og at det alltid er FIFO-prinsippet som ligger til grunn.

 

Vi har fått litt pepper av innkjøp/lager/kundeservice/økonomi her internt i dag og det har vi sikkert fortjent. Men når vi er med på leken så må vi tåle steken!

 

Håper vi har klart å innfri noen av forventningene der ute og at dere fortsetter å følge med på hva vi gjør fremover.

 

Hilsen Komplett.no

Lenke til kommentar

Mao var jeg en av de heldige :D

 

Syntes opplegget i seg selv alltid er morsomt "super" salg trekker kunder.

 

Problemet var vel at dere ikke innfridde hos alle og dermed blir folk sure. Det er nok mange som henger seg opp i selve reklamen. "Hundrevis av varer" osv.

 

Alt i alt meget fornøyd. Neste gang kan dere jo prøve dere på litt forskjellige komponenter. Jeg håpet jo på alt fra CPU/NAS/WLAN etc.

 

Det er som sagt umulig å tilfredstille alle. Men jeg ble tilfredstilt :D Det er vel forsåvidt det viktigste.

Lenke til kommentar
Det ble satt ny trafikkrekord med ca. 100.000,- besøkende og en belastning vår infrastruktur aldri har sett maken til. På tross av at vi hadde forberedt oss godt (trodde vi) ble belastningen til tider for stor.

 

Oj, det er mange besøkende på en dag, jeg svarte personlig nei på at dere kom til å ha mere en 50.000 besøkende..

 

Tipper at komplett har en del å gjøre i dag, sikkert maase mailer og telefon samtaler angående salget i går.

 

EDIT:

iceraven, jeg har sendt deg en melding, du sier at du så etter NAS, det tror jeg faktisk var der i en kort periode...

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Har dere sendt mail til de det gjelder som ikke får varene sine da...Ikke alle som leser dette forumet ......

 

Hei

 

De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen.

 

Hilsen Komplett.no

Lenke til kommentar
Har dere sendt mail til de det gjelder som ikke får varene sine da...Ikke alle som leser dette forumet ......

 

Hei

 

De som ikke allerede har fått beskjed i dag vil få dette i morgen onsdag. Ha en riktig god påske! Håper vi treffer flere av dere på Hamar i morgen.

 

Hilsen Komplett.no

 

Blir det flere slike super-salg i nærmere framtid ?

 

 

EDIT: Komplett.no - Ukens tilbud 6. - 12. April

 

I følge mail,skal ikke denne koste 1595,- ?

 

XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA

PCI-Express 2.0, "XT", 2xDVI, Core 216, Graphics Plus, 55nm, FARCRY2, 621Mhz

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar

Velvel. Får jeg ikke skjermkortet mitt returneres som sagt alle varene og Komplett minster en potensiell kunde i mange år fremover. Jeg er ikke gretten, men det gjøres på prinsipp. Alle vet at dere kan gå tom, men når jeg ikke fikk beskjed om dette en halvtime etterpå og har mottatt ordrebekreftelse er det naturlig å tro at alt er i beste velgående. I tillegg til dette har pengene blitt trekt fra min konto (!), noe jeg ser på som veldig alvorlig. Det burde være det siste som ble gjort før pengene ble trekt.

 

Det verste er likevel at det er mange som fortsatt ikke har fått beskjed et døgn senere, med beskjed om at de vil få beskjed fortsatt et halvt døgn etterpå. Man skal være flink for å bortforklare det.

 

Fraktkostnadene bryr jeg meg ikke særlig mye om.

Lenke til kommentar
Velvel. Får jeg ikke skjermkortet mitt returneres som sagt alle varene og Komplett minster en potensiell kunde i mange år fremover. Jeg er ikke gretten, men det gjøres på prinsipp. Alle vet at dere kan gå tom, men når jeg ikke fikk beskjed om dette en halvtime etterpå og har mottatt ordrebekreftelse er det naturlig å tro at alt er i beste velgående. I tillegg til dette har pengene blitt trekt fra min konto (!), noe jeg ser på som veldig alvorlig. Det burde være det siste som ble gjort før pengene ble trekt.

 

Det verste er likevel at det er mange som fortsatt ikke har fått beskjed et døgn senere, med beskjed om at de vil få beskjed fortsatt et halvt døgn etterpå. Man skal være flink for å bortforklare det.

 

Fraktkostnadene bryr jeg meg ikke særlig mye om.

 

Det går automatikk i ordrebekreftelse samt betaling når du velger å forhåndsbetale. At du ser på det som "alvorlig" gir ingen mening, det er standard prosedyre.

 

Komplett skal ha svi for at de var trege med å gi beskjed til de uheldige som ikke fikk et slikt produkt. Til en eventuell neste gang foreslår jeg maks 1 per kunde når det er snakk om produkter med veldig lav tilgjengelighet.

 

Synd for deg at du var for treg til å bestille kortet.

Lenke til kommentar
Velvel. Får jeg ikke skjermkortet mitt returneres som sagt alle varene og Komplett minster en potensiell kunde i mange år fremover. Jeg er ikke gretten, men det gjøres på prinsipp. Alle vet at dere kan gå tom, men når jeg ikke fikk beskjed om dette en halvtime etterpå og har mottatt ordrebekreftelse er det naturlig å tro at alt er i beste velgående. I tillegg til dette har pengene blitt trekt fra min konto (!), noe jeg ser på som veldig alvorlig. Det burde være det siste som ble gjort før pengene ble trekt.

 

Det verste er likevel at det er mange som fortsatt ikke har fått beskjed et døgn senere, med beskjed om at de vil få beskjed fortsatt et halvt døgn etterpå. Man skal være flink for å bortforklare det.

 

Fraktkostnadene bryr jeg meg ikke særlig mye om.

 

Det går automatikk i ordrebekreftelse samt betaling når du velger å forhåndsbetale. At du ser på det som "alvorlig" gir ingen mening, det er standard prosedyre.

 

Komplett skal ha svi for at de var trege med å gi beskjed til de uheldige som ikke fikk et slikt produkt. Til en eventuell neste gang foreslår jeg maks 1 per kunde når det er snakk om produkter med veldig lav tilgjengelighet.

 

Synd for deg at du var for treg til å bestille kortet.

 

Er beløpet "RESERVERT" eller TRUKKET umiddelbart ?

 

Edit: Er det flere som har fått Komplett.no - Ukens tilbud 6. - 12. April på mail ?

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar

Evju-

Mistet helt meningen med ditt tidligere innlegg her jeg da Evju, så jeg tror vi bare

glemmer diskusjon vår.

 

Forøvrig kan du linke den setningen din rett til jante loven (du skal ikke tro noen bryr seg om deg-altså jantelov holdning). Men i ditt neste innlegg ser du ut til å være like fornøyd med kompletts tilltak som meg så da forstår jeg ikke diskusjon vår lenger, vi legger den nok på is.

 

 

 

Captein Ødegård

Forøvrig er det lite saklig at komplett skal få slippe "smekk" fordi tilbud en bra ting.

Selvfølgelig er tilbud bra, som jeg sa så er det et bra initiativ av komplett, men de trenger da ikke halveis narre folk for den del

 

Som nevnt er det nettop dette jeg synes er smålig, forstår at du ikke er enig. Men følte meg på ingen måt lurt av komplett

Ok, la meg ta et eksempel for deg. Når du ser på Cola Zero reklame, tror du virkelig at det kommer ei heit dame og henter deg i

et helikopter?. Videre synes jeg reklamen til Komplett ang salget holdt ganske bra mål og gikk opp til forventingingen min.

Lenke til kommentar
Velvel. Får jeg ikke skjermkortet mitt returneres som sagt alle varene og Komplett minster en potensiell kunde i mange år fremover. Jeg er ikke gretten, men det gjøres på prinsipp. Alle vet at dere kan gå tom, men når jeg ikke fikk beskjed om dette en halvtime etterpå og har mottatt ordrebekreftelse er det naturlig å tro at alt er i beste velgående. I tillegg til dette har pengene blitt trekt fra min konto (!), noe jeg ser på som veldig alvorlig. Det burde være det siste som ble gjort før pengene ble trekt.

 

Det verste er likevel at det er mange som fortsatt ikke har fått beskjed et døgn senere, med beskjed om at de vil få beskjed fortsatt et halvt døgn etterpå. Man skal være flink for å bortforklare det.

 

Fraktkostnadene bryr jeg meg ikke særlig mye om.

Fordi om det kan føles slik for deg er det ikke mitt mål i dag å være uenig med akkurat deg.

 

Men hvilket prinsipp?

 

Prinsippet om at det faktisk stod at det var slik i klart tekst under hele salget?

 

Eller at de faktisk IKKE har trekt pengene men kun lagt en reservasjon på kontoen din?

 

Er enig i at beskjeden kommer litt tregt men slik er livet.....

Lenke til kommentar
Velvel. Får jeg ikke skjermkortet mitt returneres som sagt alle varene og Komplett minster en potensiell kunde i mange år fremover. Jeg er ikke gretten, men det gjøres på prinsipp. Alle vet at dere kan gå tom, men når jeg ikke fikk beskjed om dette en halvtime etterpå og har mottatt ordrebekreftelse er det naturlig å tro at alt er i beste velgående. I tillegg til dette har pengene blitt trekt fra min konto (!), noe jeg ser på som veldig alvorlig. Det burde være det siste som ble gjort før pengene ble trekt.

 

Det verste er likevel at det er mange som fortsatt ikke har fått beskjed et døgn senere, med beskjed om at de vil få beskjed fortsatt et halvt døgn etterpå. Man skal være flink for å bortforklare det.

 

Fraktkostnadene bryr jeg meg ikke særlig mye om.

Det verste er vel egentlig at vi ikke fikk beskjeden rett etterpå om feil i levering, eller tilbud om tilsvarende eller likt produkt for samme/god pris, det ville jeg gjort for å blidgjøre mine kunder når jeg har gjort en feil. Kunne jo også fått kjøpt meg 2 stk 4870 512MB kort om jeg visste jeg ikke fikk x2 kortet. Nå får jeg uansett ikke noe ny hw fra komplett før over påske så jeg avbestiller bare alle varene og kjøper lokalt. Koster mer, men får nå iallefall noe å leke meg med i påsken, nytter ikke gråte over spillt melk. Men håper de lærer litt til neste salg.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
Som nevnt er det nettop dette jeg synes er smålig, forstår at du ikke er enig. Men følte meg på ingen måt lurt av komplett

Ok, la meg ta et eksempel for deg. Når du ser på Cola Zero reklame, tror du virkelig at det kommer ei heit dame og henter deg i

et helikopter?. Videre synes jeg reklamen til Komplett ang salget holdt ganske bra mål og gikk opp til forventingingen min.

 

For å ikke snakke om AXE reklamen..

Lenke til kommentar
Velvel. Får jeg ikke skjermkortet mitt returneres som sagt alle varene og Komplett minster en potensiell kunde i mange år fremover. Jeg er ikke gretten, men det gjøres på prinsipp. Alle vet at dere kan gå tom, men når jeg ikke fikk beskjed om dette en halvtime etterpå og har mottatt ordrebekreftelse er det naturlig å tro at alt er i beste velgående. I tillegg til dette har pengene blitt trekt fra min konto (!), noe jeg ser på som veldig alvorlig. Det burde være det siste som ble gjort før pengene ble trekt.

 

Det verste er likevel at det er mange som fortsatt ikke har fått beskjed et døgn senere, med beskjed om at de vil få beskjed fortsatt et halvt døgn etterpå. Man skal være flink for å bortforklare det.

 

Fraktkostnadene bryr jeg meg ikke særlig mye om.

 

Det går automatikk i ordrebekreftelse samt betaling når du velger å forhåndsbetale. At du ser på det som "alvorlig" gir ingen mening, det er standard prosedyre.

 

Komplett skal ha svi for at de var trege med å gi beskjed til de uheldige som ikke fikk et slikt produkt. Til en eventuell neste gang foreslår jeg maks 1 per kunde når det er snakk om produkter med veldig lav tilgjengelighet.

 

Synd for deg at du var for treg til å bestille kortet.

 

Først og fremst: "Synd for deg" er oppbrukt. Det var kanskje poppis å si for mange år siden, men i det store og det hele veldig irrelevant og usaklig. Her blir det i tillegg brukt mot sin mening i og med at min økonomi bare _såvidt_ tillater dette kjøpet. Jeg har riktignok veldig bruk for en ny pc, men burde muligens innsett at økonomien ikke tillot det i går. Så "Synd for deg" kan du tørke deg i ræva med.

 

Jeg har kjøpt mye på nettet før, og det er ikke ofte jeg opplever at pengene er trukket lenge før det står "posted". Først skal bedriften få tak i produktet sitt, så kontrollerer de bestillingene kronologisk, så trekker de og poster etterhvert som hvert kort viser seg å være gyldige. Dette gjelder blandt annet for Play.com, for å ta et eksempel fritt ut fra hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...