Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere virkelig Komplett.no gjør dette for å være snille med oss??
Heregud Evju Her er det Jantelov for hver krone. Du høres så utrolig blodrød ut med slike utsagn!. For dere som ikke liker at Komplett har slike tillbudsdager kan dere ikke bare holdet dere unna?. Og igjen for også du det til å høres ut som du\dere skulle få noe fornuftig ut av dette, hva i all verden skulle det være?, eneste jeg ser er at komplett må slutte med dette.

men det er jo sant da forsåvidt, relativt få som starter butikk for å være snille med folk, er mer populært drive butikk for og tjene penger :D

 

men var et par bra tilbud som skjermkortene, ikke så mye i mitt intressefelt siden 99% var rettet mot gamers men de 160gb diskene og razer tastaturet passet fint :D

hadde jublet for racks, gbit switches etc men der må de jo ta 25-30% avslag bare for komme til prisen de andre butikkene tar

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Men har ett spørsmål, tror dere dette blir vær mandag? eller annehver eller hver måned eller noe?..

#pirk#

Hvordan klarte du å skrive rett (hver) og galt (vær) i samme avsnitt?

 

 

For å svare på det første spørsmålet ditt, ja jeg tror det blir vær også neste mandag, strålende sol og 20 pluss :)

#/pirk#

Endret av anbar
Lenke til kommentar
Tror dere virkelig Komplett.no gjør dette for å være snille med oss??
Heregud Evju Her er det Jantelov for hver krone. Du høres så utrolig blodrød ut med slike utsagn!. For dere som ikke liker at Komplett har slike tillbudsdager kan dere ikke bare holdet dere unna?. Og igjen for også du det til å høres ut som du\dere skulle få noe fornuftig ut av dette, hva i all verden skulle det være?, eneste jeg ser er at komplett må slutte med dette.

 

Har du lyst til å lese hele innlegget mitt kanskje? Jeg er veldig fornøyd med tilbudsdager som i går, og er generelt veldig godt fornøyd med Komplett! Men markedsføringen deres var misledende, og det er helt unødvendig. Jeg handlet hos Komplett i går, og kommer til å handle hos de igjen i fremtiden, men misledenede markedsføring minner om en useriøsitet som jeg håper ikke brer seg, og er et minus i margen for meg.

 

Det "eneste" målet Komplett.no har er å tjene penger. De har skjønt at de kan gjøre det ved å opptre seriøst og rederlig, som de i min oppfatning alltid har gjort. Misledende markedsføring er et steg i feil retning. Både vi og Komplett.no har alt å vinne på å drive korrekt markedsføring, fordi fornøyde kunder er lojale kunder. Tror du virkelig Komplett må slutte med tilbudsdager som dette fordi de muligens må moderere markedsføringen sin?

 

Og for øvrig, hva pokker har janteloven med dette å gjøre?

 

@Maxilat:

Jeg fikk plenty med digg hardware :p

Endret av Evju
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ja for gudsskyld få anmeldt det så vi får en slutt på denne morroa, dette kan vi ikke ha noe mer av :nei: . Merklig hvordan det kommer noe dritt ut av så og si alt slår det meg.

 

Et tips til forbrukerombudet er ikke akkurat en anmeldelse. Det er ikke engang en offentlig opprettet sak slik man kan gjøre på sidene deres, det er rett og slett et lite tips slik at de kan avgjøre hvorvidt fremgangsmåten er gal, og så si fra til Komplett. Hadde komplett giddet svare på kritikken i tråden, hadde selv den lille meldinga jeg sendte vært unngått, så der graver de sin egen grav når lar være å svare på slike ting.

 

Forøvrig er det lite saklig at komplett skal få slippe "smekk" fordi tilbud en bra ting. Selvfølgelig er tilbud bra, som jeg sa så er det et bra initiativ av komplett, men de trenger da ikke halveis narre folk for den del. Komplett trenger en leksjon i kunderelasjoner, kommunikasjo ut til kunden. Enda et eksempel på det var det marerittet som var da de byttet til den roboten, de som var med på diskusjonen på den tiden tror jeg skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Skulle ønske komplett informerte bedre når auksjonen ble avsluttet og litt mer om oppdateringene underveis.. Jeg ble sittende fra 23-02 og stirre tomt inn i skjermen.. Kunne heller fått faste tider der oppdateringene kom, ikke så vilkårlig som i går. Ellers er jeg fornøyd med prisen på skjermkortene, og hadde jeg kunnet samle alt på en forsendelse elns så hadde jeg sikkert kjøpt et par ting til..

Lenke til kommentar

Til alle som har 17. som sendingsdato på skjermkortet (PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5):

 

Hei,

 

Vi vil dessverre ikke kunne levere denne varen i det hele tatt. Grunnet forsinkelse på WEBen så stemmer ikke antallet som står som "på lager" i det du fullfører ordren med det som er tilfelle så i det du fullførte ordren din var ikke denne varen tilgjengelig. Jeg beklager dette. Ønsker du de andre varene på ordren så kansellerer jeg dette kortet slik at de andre varene blir sendt ASAP.

 

Mvh

XXXXXXX

Kundesenter Komplett.no

 

-------------------

 

Etter min bestilling og betaling gikk jeg inn på produktet. Da stod det fortsatt 5 på lager. GO GO KOMPLOTT! NÅ blei jeg mildt sagt forbanna.

 

Edit: Anbefaler alle som har sendingsdato 17. april om å ta kontakt med Komplett selv for å få dette bekreftet for hver enkelt ordre der ute. Dette var i alle fall svaret jeg fikk på min ordre.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Herregud det har gått knapt en halv dag, og komplett har sikkert en del å gjøre etter i går. Dette begynner å bli teit når folk her på forumet forventer og nesten krever at komplett skal sitte midt i arbeidstiden og følge med på en diskusjon på internett når de har et bedrift å drive.

 

Sjerp dere! gi komplett en sjanse til å i det hele tatt få med seg at det er en tilbakemelding før dere blir helt paranoide og antar de sitter hos komplett nå og ler av alle de som føler seg lurt uten å gidde å svare. Lurer på hvordan folk reagerer under dating omstendigheter når den andre unnlater å svare på meldinger o.l.

Lenke til kommentar

Hvis Komplett ikke gir meg skjermkortet mitt, som de har trukket penger for og alt, så taper de 8-10 000 kroner. Lite smart. Jeg kan banne på at jeg sender hver eneste vare fra i går tilbake om det viser seg at jeg ikke får 4780x2 til 1800 kroner. Det er forøvrig masse skrivefeil i teksten over som gjør at jeg tviler på at den er skrevet av Kompletts personale.

Lenke til kommentar
Hvis Komplett ikke gir meg skjermkortet mitt, som de har trukket penger for og alt, så taper de 8-10 000 kroner. Lite smart. Jeg kan banne på at jeg sender hver eneste vare fra i går tilbake om det viser seg at jeg ikke får 4780x2 til 1800 kroner. Det er forøvrig masse skrivefeil i teksten over som gjør at jeg tviler på at den er skrevet av Kompletts personale.

 

Du får tvile så mye du vil. Kontakt dem selv og hør. Jeg sendte mail før idag, og fikk altså svar.

Lenke til kommentar
Hvis Komplett ikke gir meg skjermkortet mitt, som de har trukket penger for og alt, så taper de 8-10 000 kroner. Lite smart. Jeg kan banne på at jeg sender hver eneste vare fra i går tilbake om det viser seg at jeg ikke får 4780x2 til 1800 kroner. Det er forøvrig masse skrivefeil i teksten over som gjør at jeg tviler på at den er skrevet av Kompletts personale.

Taper 8-10 000 kr, hvordan får du det til?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...