termi.- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva slags strømkontakt bruker et 4870x2 kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sendte inn et tips/klage til forbrukerombudet i går angående både komplett og gamezone, som bruker "hundrevis", "tusenvis" når det er snakk om lagerstatus ikke antall forskjellige produkter. Ja, på papiret har de rett, men kan vel nesten kalles grammatisk misvisende. Da får forbrukerombudet se på saken og ta seg av den lovmessige utredningen, jeg er ikke advokat og skal derfor ikke late som jeg kan si hva som er riktig lovmessig sett, men med tanke på hvordan samfunnet er i dag så har jeg mine tvil om at de tillater slik ordvriding. For eksempel, man kunne gått til en butikk der de har "ta 3 betal for 2", puttet 5 varer i kurven og betalt for 2 av dem. Amerikansk politi kunne arrestert folk som sier "i didn't do nothing" fordi de grammatisk sett nettopp tilsto. Mye slik som kan kverruleres på i samfunnet, og da mener jeg ikke det er for mye forlangt at nettbutikkene formulerer seg på en måte som ikke kan misforstås, uansett om de er på lovlig grunn eller ikke. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva slags strømkontakt bruker et 4870x2 kort? 1*8pin og 1*6pin tror jeg. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Handla ingenting,var ikke stort som fristet.. Men typisk nok så fikk jeg ikke med meg 4870x2 tilbudet.. har en Optoma prosjektor,hvis noen vil bytte..hehe Flott tiltak av komplett dette..samla nok noen ivrige kjøpere ,rundt pcene igår kveld. Syns litt av morroa er spenninga av å ikke vite når og hva som blir lagt ut:) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mener alle Mist leveres med 2 stk. PCI-e kabel, 6/8-pin, 0-45 cm så det skal være null stress. Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du må vel skjønne at det ikke var flere hundre forskjellige varer det gjaldt....men at det var flere hundre varer av det som ble lagt ut som gjaldt....Kall det gjerne løgn du for du ville allikevell samme hvor bra det hadde vært ikke sett noe positivt ved salget Komplett hadde...Prøv heller og se positivt på at webshoppene gidder og ha slike salg.... Hvorfor skal vi skjønne det når det er det de reklamerer for, nei det var ikke en dårlig dag men det var heller ikke noe å rope hurra for etter hva de annonserte med. Hvis man regner som deg var det ikke 100-vis av varer men flere tusen, hvis komplett først skulle regne på den måten ville de jo klart reklamert for 1000-vis. Tror du bør lese litt om markedsføringslover for det trenger du og vennligst ikke svar med at du kan den for det beviser du her at du ikke kan uansett!! 4870x2 til 1800 kr var verdt all ventinga og trege servere for min del, et par x5 muser til 25kr var heller ikke gæli. Syns du syter for mye. På hvilket grunnlag mener du at jeg syter? Hvis du leser gjennom alle innleggene her finner du ikke ett eneste innlegg der jeg syter men at jeg understreker at det er et brudd på markedsføringsloven er ikke til å se bort i fra. Man må jo kalle en spade for en spade. Høres mer ut for meg som om du har en "jeg fikk som jeg ville holdning og da DRITER jeg i alle andre". Fikk selv ett par fine bestillinger og er totalt meget fornøyd med salget. Så det hadde vært fint om kommentarene dine hadde vært litt mer gjennomtenkt i fremtiden.... Lenke til kommentar
mennas Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har revision 2.2 av mist 600W. Kjøpte pc,en ferdigbygget pc fra netshop, og fikk med noen ekstra kabler til PSU i pakken. Dessuten leste jeg nettop at powercolor sin 4870x2 følger med 6 pin konverter Da gjelder det bare å bli kjent med hvordan jeg skal koble den til siden jeg er veldig n00b når det kommer til hardware. Tror dessuten at jeg blir nødt til å kjøpe en ny hovedkort da jeg tviler min gamle p5ne-sli er kompatibel med ATI gpu,s. Er det vanskelig å skifte CPU fra en hovedkort til en annen? En venn av meg hadde klart å ødelegge sin gamle prossesor ved å prøve seg på egen hånd... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Enig! Her må småunga slutte å syte! Hverdagen må være vanskelig for dere. Dette var ett kjempebra tiltak fra Komplett! Enkelte av tilbudene var historiske som enkelte nevner tidlgiere. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe noe, men jeg trengte forsåvidt nytt headset og skjermkort. Så måtte bare klinke til siden det faktisk var latterlig billig for det GTX 250 kortet! STÅ PÅ Komplett! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis jeg åpner en butikk og selger kun én unik vare, kan jeg da annonsere med et storsalg på hundrevis av produkter? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har revision 2.2 av mist 600W. Kjøpte pc,en ferdigbygget pc fra netshop, og fikk med noen ekstra kabler til PSU i pakken. Dessuten leste jeg nettop at powercolor sin 4870x2 følger med 6 pin konverter Da gjelder det bare å bli kjent med hvordan jeg skal koble den til siden jeg er veldig n00b når det kommer til hardware. Tror dessuten at jeg blir nødt til å kjøpe en ny hovedkort da jeg tviler min gamle p5ne-sli er kompatibel med ATI gpu,s. Er det vanskelig å skifte CPU fra en hovedkort til en annen? En venn av meg hadde klart å ødelegge sin gamle prossesor ved å prøve seg på egen hånd... Om det er et enkelt 4870X2 skal det fungere fint på ditt hovedkort. Hvordan bytte skjermkort: 1. Avinnstaller den gamle nvidia driveren 2. Slå av maskinen 3. Fjern det gamle grafikkortet, plugg i det nye med alle ekstra strømkabler 4. Start maskinen, legg inn ATi driveren 5. Ferdig Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Fint tilbud, de som klager har det kjipt. Det får så være, karma tar seg av det siden Tror mange fikk seg noen bra kjøp, og ser gjerne at dette skjer igjen, selv om noen føler seg lurt av gramatikken i reklameteksten (eller hva nå i alle verdens høl det var som provoserte). Kjøpte forøvrig ingenting selv, men det plager meg ikke at andre fikk muligheten. Edit : Det er umulig å gjøre alle fornøyd. Om man hadde gitt bort en million dollar på sølvfat hadde noen klaget på at det ikke var et gullfat. Og om det var et gullfat, hadde noen sutret over at det ikke var blankt nok. Endret 7. april 2009 av Purplehaze Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da var 2 Microsoft X5 sendt Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vi sender produkter fra ordrenummer XXXXXXXXX og XXXXXXXX Nå må jeg en tur til Komplett sin hentebu! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Argh! Fader at jeg gikk glipp av dette :o Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjempebra tiltak av Komplett. Men neste gang håper jeg det går litt fortere. Er ikke så veldig gira på å sitte på komplett fra åtta til langt over tolv en gang til bare for noen tilbud. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Argh! Fader at jeg gikk glipp av dette :o Ja, det var synd. De hadde en veldig bra WoW musematte til en billig penge. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bra opplegg det er Komplett Men neste gang kan dere starte litt tidligere, ble seint i natt Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Pussig at ikke HW.no skriver litt om denne saken. Vi får vel vente til en engelsk nettside skriver om det, slik at Arsæll Benediktsson kan oversette saken i Google's oversetter og publisere fire linjer om det. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om det er et enkelt 4870X2 skal det fungere fint på ditt hovedkort. Hvordan bytte skjermkort: 1. Avinnstaller den gamle nvidia driveren 2. Slå av maskinen 3. Fjern det gamle grafikkortet, plugg i det nye med alle ekstra strømkabler 4. Start maskinen, legg inn ATi driveren 5. Ferdig Oki den var godt å vite. Har en q6600 som jeg vil overclocke litt da grafikkkortet nok kommer til å løpe fra prossesoren. Hovedkortet jeg har nå suger i å clocke guadcores. Men det får vente uansett da jeg er i praksis og ikke kommer til å spille særlig før sommeren. Nå var også kortet sendt fra komplett! Igjen tusen takk komplett, kjempebra opplegg dere hadde i går, selv om jeg kanskje er litt subjektiv siden jeg fikk en kongedeal Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble 4870 512mb, kunne jo ikke si nei til den prisen. Blir nok en vesentlig oppgradering fra 8800GTS 320mb.^^ Pakken er allerde sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg