Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Det var håpløst mellom 20.00 og 21.00. Små problemer mellom 21.00 og 22.00. Etter 22.00 gikk det meste bare godt. Folk blei nok lei av å vente på at de skulle legge ut ei og ei musmatte og ei og ei mus når de hadde lovet flere hundre varer. Kom ikke flere hundre varer iløpet av hele salget engang. Rein løgn slik jeg ser det.

Du må vel skjønne at det ikke var flere hundre forskjellige varer det gjaldt....men at det var flere hundre varer av det som ble lagt ut som gjaldt....Kall det gjerne løgn du for du ville allikevell samme hvor bra det hadde vært ikke sett noe positivt ved salget Komplett hadde...Prøv heller og se positivt på at webshoppene gidder og ha slike salg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var håpløst mellom 20.00 og 21.00. Små problemer mellom 21.00 og 22.00. Etter 22.00 gikk det meste bare godt. Folk blei nok lei av å vente på at de skulle legge ut ei og ei musmatte og ei og ei mus når de hadde lovet flere hundre varer. Kom ikke flere hundre varer iløpet av hele salget engang. Rein løgn slik jeg ser det.

Du må vel skjønne at det ikke var flere hundre forskjellige varer det gjaldt....men at det var flere hundre varer av det som ble lagt ut som gjaldt....Kall det gjerne løgn du for du ville allikevell samme hvor bra det hadde vært ikke sett noe positivt ved salget Komplett hadde...Prøv heller og se positivt på at webshoppene gidder og ha slike salg....

Hvis det var snakk om flere hundre like varer skulle salget vært over etter 10 minutter da de hadde solgt 500-600 mus til 25 spenn per stykk.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi skjønne det når det er det de reklamerer for, nei det var ikke en dårlig dag men det var heller ikke noe å rope hurra for etter hva de annonserte med.

Hvis man regner som deg var det ikke 100-vis av varer men flere tusen, hvis komplett først skulle regne på den måten ville de jo klart reklamert for 1000-vis.

Tror du bør lese litt om markedsføringslover for det trenger du og vennligst ikke svar med at du kan den for det beviser du her at du ikke kan uansett!!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi skjønne det når det er det de reklamerer for, nei det var ikke en dårlig dag men det var heller ikke noe å rope hurra for etter hva de annonserte med.

Hvis man regner som deg var det ikke 100-vis av varer men flere tusen, hvis komplett først skulle regne på den måten ville de jo klart reklamert for 1000-vis.

Tror du bør lese litt om markedsføringslover for det trenger du og vennligst ikke svar med at du kan den for det beviser du her at du ikke kan uansett!!

4870x2 til 1800 kr var verdt all ventinga og trege servere for min del, et par x5 muser til 25kr var heller ikke gæli. Syns du syter for mye.

Lenke til kommentar

4870x2 til 1800 kr var verdt all ventinga og trege servere for min del, et par x5 muser til 25kr var heller ikke gæli. Syns du syter for mye.

Jeg synes du blander for mye. Markedsføringen av hele salget i dette tilfellet har ingen ting med to sykt gode enkelttilbud å gjøre.

Lenke til kommentar

Komplett hadde en god taktikk.

Selge ut mange gamler varer til tilsynelatende god pris - slik at de ble kvitt mye gammelt på lageret som ellers ikke hadde blitt solgt.

Så hadde de noen varer som nærmest ble gitt ut i veldedighet - jeg er sikker på at både 4870, 4870X2 og X5-musen var solgt til langt under innkjøpspris.

Man bør være glade for at komplett holder på sånn. For øvrig lurte jeg på hvem Giallorossi var, og hvorfor en fotballspiller (eller forumbruker?) vet bedre enn meg hvilken ekstern DVD-brenner jeg burde kjøpe. Spesielt når det er snakk om anbefalling.

Bra initiativ Komplett, og slutt å syt bortskjemte drittunger!

Endret av Todda7
Lenke til kommentar
For øvrig lurte jeg på hvem Giallorossi var, og hvorfor en fotballspiller (eller forumbruker?) vet bedre enn meg hvilken ekstern DVD-brenner jeg burde kjøpe. Spesielt når det er snakk om anbefalling.

Kort sagt så var det ønskene mine, verken en anbefaling eller et råd fra min side.

Lenke til kommentar

Takker for en god kveld i går selv om jeg ikke handlet noenting. Er ikke fan av å handle ting jeg ikke trenger. Venta egentlig på et gtx 285, men det kom aldri. Hadde et 4870x2 i handlekurven. Men tømte kurven siden det kortet bråker for mye for meg. Så er det heller ingen god aftermarket kjøler for det enda heller. Derimot ringte jeg søskenbarnet mitt og han logga seg inn å kjøpte et. Så han ble strålende fornøyd :)

Som takk for en intressang kveld kjøpte jeg et nytt sapphire 4890 på komplett nå.

En slik kveld hver måned hadde vært perfekt.

Endret av magnusavr
Lenke til kommentar

Sitter fremdeles å gremmer meg over at jeg ikke fikk handlet inn 4870x2, 4870 512 og et GTX250, sånn bare for morro skyld.... Disse 3 tilbudene kommer til å bli legendariske i mine øyne, og bare mangel av nikotin/snus, kan unnskylde min mangelende kjøpevilje/reaksjonsevne.... Og litt tynn lommebok selfølgelig....Har siklet etter QuadCFX i lange tider, og gråter litt over at jeg ikke fikk inn X2 tilbudet, og ikke bare litt heller.... pokker'n også....

Edit: Nå skal det sies at jeg slo til på HD4870x2 kortet, men lageret var tømt før ordren ble fullført, at det var veldig tregt nett i det jeg bestillte hjalp nok heller ikke, så da ble det kansellering isteden.... jaja, sånn kan det gå... Får prøve igjen....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Synes vel i utgangspunktet at komplett innfridde, men det var fryktelig mange gamle varer de kvittet seg med som muligens er vanskelig å omsette.

Eksempler:

ATi 4870 512 MB, men til 800 kr er det veldig mye ytelse pr kr.

Nvidia 9600 GT

I særlighet 3850

Musmatter som de sikkert har kjøpt inn et kjempekvantum av, men som det viste seg å være vanskelig å omsette

En eller annen importør som klikka og kjøpte flere tusen MS X5 mus.

160GB harddisker, men til 90 kr er ikke akkurat pris pr GB avskrekkende.

På en annen side Eizo skjermen er forholdsvis ny, Nvidia 250 er "ny" om en kan omtale G92 kjernen slik.

Produkter som SSD, store harddisker ol var det lite å hente på. Savner også prosessorer, X58, skikkelig billig minne osv.

Angående komplett vs Netshop så har utvilsomt også Netshop hatt store problemer med slike salg.

Hele spenningen i dette salget var da uforutsigbarhet. Plutselig kunne det dukke opp et produkt til en meget god pris som bare forsvant etter noen minutter som 4870X2.

Systemet virket også rettferdig, en måtte kjøpe produktet mens det lå ute og maks to pr person. Om det ikke hadde vært slik ville vi hatt en luring som kjøper 100 mus/musmatter og selger videre.

Bra salg, men var kanskje ikke så mye å hente for oss som sitter på forholdsvis gode komponenter.

Lenke til kommentar
Sitter fremdeles å gremmer meg over at jeg ikke handlet inn 4870x2, 4870 512 og et GTX250, sånn bare for morro skyld.... Disse 3 tilbudene kommer til å bli legendariske i mine øyne, og bare mangel av nikotin/snus, kan unnskylde min mangelende kjøpevilje.... Og litt tynn lommebok selfølgelig....Har siklet etter QuadCFX i lange tider, og gråter litt over at jeg ikke hadde råd til X2 tilbudet, og ikke bare litt heller.... pokker'n også....

Enig, jeg kjøpte 4870x2, men både gtx250 og 4870 512MB fristet bare fordi det var så billig. Men bør vel kanskje få bort 8800gt og 9800gx2 før jeg drar inn mere "søppel" :)

Lenke til kommentar

Da ser jeg 4870x2 er plukket på komplett.no og blir forhåpentligvis sendt i morgen :new_woot: Litt overkill da jeg har en skjerm som ikke går høyere enn 1600x1000 men er nok sikret i noen år fremover i beste fall.

Spurte i går men i kaoset fikk jeg ingen svar så jeg spør igjen, vil den kunne kobles og funke på en mist 600W PSU?

Lenke til kommentar
Da ser jeg 4870x2 er plukket på komplett.no og blir forhåpentligvis sendt i morgen :new_woot: Litt overkill da jeg har en skjerm som ikke går høyere enn 1600x1000 men er nok sikret i noen år fremover i beste fall.

Spurte i går men i kaoset fikk jeg ingen svar så jeg spør igjen, vil den kunne kobles og funke på en mist 600W PSU?

Jeg har en ganske ny versjon av Mist 600W PSU med avtagbare kabler. Kjører 9800GX2 på det nå men bestilte også 4870x2. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå. Den nye kontakten du lurer på mener jeg er den samme på begge de korta og den er i alle fall på min Mist 600W.

Edit: Denne har jeg:

MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3

- Ny versjon, ATX 2.2, med kabel kit

Edit2: 9800GX2 bruker bare 4 av 6 pinner. Dog er det en 6-pinns plugg jeg har, men de to siste pinnene splittes ut av pluggen hvis ønskelig. I tillegg leveres de fleste skjermkortene med overgang/adapter hvis man ikke har denne pluggen.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...