J0lle Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er vel egentlig bare å si at life is a bitch og sånn er det bare, dessverre for noen Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 kan ikke komplett komme med litt info over hvor mye det ble handla for i kveld? vært litt moro å sett Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Litt statestikk hadde vært morro,ja Denne tråden har hatt 66456 visninger pr,klokkeslett nå Endret 7. april 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Varer for tilsammen 3135,- som egentlig har en verdi på ca 6900! :!: Skjermkortene er til salgs... Jeg må bare spørre, hadde du tenkt til å bruke kortene selv da du kjøpte de? Når det ikke var fler enn et par og 20 tilgjengelig, hvorfor kjøpe de til en dritbillig pris for så å selge de dyrt igjen? Hadde vært mer forståelig det om det var et helt vanlig tilbud, men her var det sikkert mange som kunne tenkt seg å oppgradere sin egen PC. Mulig jeg står alene med mine meninger her, men synes bare det blir for dumt. Og dum er man om man kommer hit og sier at man selger BEGGE kortene rett etter man selv har fått de svinbillig, når det sikkert var noen som kom litt for sent til komplets tilbud. Menmen, ingen ting å gjøre med det nå. Skal ikke legge opp til en diskusjon her, folk er forskjellige. Var forresten knallbra dette her komplett! Ble ikke bare salg, men underholdning dette Satser på en gjentakelse neste mandag da! Juopa, this dude got the tonights lamer award... Lenke til kommentar
smy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Ble 2stykker 4870 512mb kort på meg siden 4870x2 kortet var utsolgt gansk raskt.Morsomt pris for dette 1800kr inkle porto Håper komplett gjøre dette igjen en gang. Endret 7. april 2009 av smy Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ble på meg: 2x 160gb disken 2x wow musematten 2x 5kr musematten 2x 25kr musa razer tastaturet var lite annet intressant Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaja, det ble ikke noen WD GP 1tb, men jeg ble lurt til å kjøpe en OCZ Vertex. Håper det var et greit kjøp. Går jo an å kjøpe en til senere. In conclusion, the OCZ Vertex MLC Solid State Drive offers tremendous performance in read and write bandwidth speeds and an exceptional 0.10 ms response time at a attainable price. As a single drive, the Vertex SSD is second to none (at least until OCZ launches the Summit SSD), and easily outperforms a RAID-0 set of Western Digital VelociRaptor hard drives. Place two OCZ Vertex SSDs into a RAID-0 striped array, and the results are phenomenal. The only drawback is price, which keeps the premium around $4 per gigabyte or storage space. I can recommend the OCZ Vertex to cutting-edge super-users and performance enthusiasts who want unmatched response and speed from their computer system. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vertex er en konge disk Sitter på 2xVertex 30GB nå, og ytelsen er helt topp! Tror ikke du angrer Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Uff, jeg glemte helt av denne super kvelden.. Kan noen liste meg tilbudene som kom etter kl. 22.00? Glem det, jeg fant en leftover link fra igår. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2892&...omlw1509mbkveld Var ikke så veldig mye interresant, men mye bra. Er det noen som husker hvor stort avslag det var på SSD'en og GTS 250 kortet? Endret 7. april 2009 av Shushi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tror ikke disse superkveldene er så dumt å ha en sjelden gang nå og da. Komplett tjener neppe så mye penger på dette, men de blir åpenbart veldig populære, og opparbeider seg mange fornøyde kunder. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Satt lenge å holdt på Radeon 4870 kortet, men når GTS 250 kortet kom så passet det så latterlig billig at jeg måtte bare bytte ut radeon kortet med det Jeg skulle jo egentlig ikke kjøpe noe, så billig er bra! Merker nok ingenting forskjell uansett på min C2d e6300. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som kjøpte PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 som har fått en annen status enn åpen på sin ordre? Jeg tror fortsatt de har solgt flere kort enn de kan levere, så jeg er spent på om jeg får mitt... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har fått status sendt på kabinettet, harddiskordren står i skrivende stund fremdeles åpen. Lurer på hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når var det flash voyager 16GB lå ute, og hvor mye avslag var det på den? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når var det flash voyager 16GB lå ute, og hvor mye avslag var det på den? Fra i 1-tida til 2. Kosta litt under 300 spenn. 290 ellerno. Altså rundt 100 i avslag. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var så mye trafikk på sidene til komplett at jeg ikke fikk sett noen tilbud i det hele tatt. La noen varer i handlevogna og håpet på at det skulle la seg gjøre å fullføre ordren i dag når ting hadde roet seg, men nei Så det ble ikke noe Radeon 4870 til halv pris på meg, men pytt pytt vi får prøve neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når var det flash voyager 16GB lå ute, og hvor mye avslag var det på den? Fra i 1-tida til 2. Kosta litt under 300 spenn. 290 ellerno. Altså rundt 100 i avslag. Ikke noe å skrive hjem om altså, var redd jeg hadde gått glipp av det ene tilbudet jeg faktisk kunne hoppet på. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var så mye trafikk på sidene til komplett at jeg ikke fikk sett noen tilbud i det hele tatt.La noen varer i handlevogna og håpet på at det skulle la seg gjøre å fullføre ordren i dag når ting hadde roet seg, men nei Så det ble ikke noe Radeon 4870 til halv pris på meg, men pytt pytt vi får prøve neste gang. Jeg var med fra 22 til 02, og opplevde ikke noe treghet i perioden. Surfer like raskt nå som da hos komplett. Sikker på at det ikke er noe annet som gjorde ting tregt hos deg? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var så mye trafikk på sidene til komplett at jeg ikke fikk sett noen tilbud i det hele tatt.La noen varer i handlevogna og håpet på at det skulle la seg gjøre å fullføre ordren i dag når ting hadde roet seg, men nei Så det ble ikke noe Radeon 4870 til halv pris på meg, men pytt pytt vi får prøve neste gang. Jeg var med fra 22 til 02, og opplevde ikke noe treghet i perioden. Surfer like raskt nå som da hos komplett. Sikker på at det ikke er noe annet som gjorde ting tregt hos deg? Komplett hadde noen små tregheter fra tid til annen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det var så mye trafikk på sidene til komplett at jeg ikke fikk sett noen tilbud i det hele tatt.La noen varer i handlevogna og håpet på at det skulle la seg gjøre å fullføre ordren i dag når ting hadde roet seg, men nei Så det ble ikke noe Radeon 4870 til halv pris på meg, men pytt pytt vi får prøve neste gang. Jeg var med fra 22 til 02, og opplevde ikke noe treghet i perioden. Surfer like raskt nå som da hos komplett. Sikker på at det ikke er noe annet som gjorde ting tregt hos deg? Komplett hadde noen små tregheter fra tid til annen. Det var håpløst mellom 20.00 og 21.00. Små problemer mellom 21.00 og 22.00. Etter 22.00 gikk det meste bare godt. Folk blei nok lei av å vente på at de skulle legge ut ei og ei musmatte og ei og ei mus når de hadde lovet flere hundre varer. Kom ikke flere hundre varer iløpet av hele salget engang. Rein løgn slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg