Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Varer for tilsammen 3135,- som egentlig har en verdi på ca 6900! :!:

Skjermkortene er til salgs...

Jeg må bare spørre, hadde du tenkt til å bruke kortene selv da du kjøpte de?

Når det ikke var fler enn et par og 20 tilgjengelig, hvorfor kjøpe de til en dritbillig pris for så å selge de dyrt igjen? Hadde vært mer forståelig det om det var et helt vanlig tilbud, men her var det sikkert mange som kunne tenkt seg å oppgradere sin egen PC.

Mulig jeg står alene med mine meninger her, men synes bare det blir for dumt. Og dum er man om man kommer hit og sier at man selger BEGGE kortene rett etter man selv har fått de svinbillig, når det sikkert var noen som kom litt for sent til komplets tilbud.

Menmen, ingen ting å gjøre med det nå. Skal ikke legge opp til en diskusjon her, folk er forskjellige.

Var forresten knallbra dette her komplett! Ble ikke bare salg, men underholdning dette :p Satser på en gjentakelse neste mandag da!

Juopa, this dude got the tonights lamer award... :dremel:

Lenke til kommentar

Jaja, det ble ikke noen WD GP 1tb, men jeg ble lurt til å kjøpe en OCZ Vertex. Håper det var et greit kjøp. Går jo an å kjøpe en til senere. :roll:

In conclusion, the OCZ Vertex MLC Solid State Drive offers tremendous performance in read and write bandwidth speeds and an exceptional 0.10 ms response time at a attainable price. As a single drive, the Vertex SSD is second to none (at least until OCZ launches the Summit SSD), and easily outperforms a RAID-0 set of Western Digital VelociRaptor hard drives. Place two OCZ Vertex SSDs into a RAID-0 striped array, and the results are phenomenal. The only drawback is price, which keeps the premium around $4 per gigabyte or storage space. I can recommend the OCZ Vertex to cutting-edge super-users and performance enthusiasts who want unmatched response and speed from their computer system.
Lenke til kommentar

Satt lenge å holdt på Radeon 4870 kortet, men når GTS 250 kortet kom så passet det så latterlig billig at jeg måtte bare bytte ut radeon kortet med det :) Jeg skulle jo egentlig ikke kjøpe noe, så billig er bra! Merker nok ingenting forskjell uansett på min C2d e6300.

Lenke til kommentar

Det var så mye trafikk på sidene til komplett at jeg ikke fikk sett noen tilbud i det hele tatt.

La noen varer i handlevogna og håpet på at det skulle la seg gjøre å fullføre ordren i dag når ting hadde roet seg, men nei :(

Så det ble ikke noe Radeon 4870 til halv pris på meg, men pytt pytt vi får prøve neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Når var det flash voyager 16GB lå ute, og hvor mye avslag var det på den?

Fra i 1-tida til 2. Kosta litt under 300 spenn. 290 ellerno. Altså rundt 100 i avslag.

Ikke noe å skrive hjem om altså, var redd jeg hadde gått glipp av det ene tilbudet jeg faktisk kunne hoppet på.

Lenke til kommentar
Det var så mye trafikk på sidene til komplett at jeg ikke fikk sett noen tilbud i det hele tatt.

La noen varer i handlevogna og håpet på at det skulle la seg gjøre å fullføre ordren i dag når ting hadde roet seg, men nei :(

Så det ble ikke noe Radeon 4870 til halv pris på meg, men pytt pytt vi får prøve neste gang.

Jeg var med fra 22 til 02, og opplevde ikke noe treghet i perioden. Surfer like raskt nå som da hos komplett.

Sikker på at det ikke er noe annet som gjorde ting tregt hos deg? :p

Lenke til kommentar

Jeg var med fra 22 til 02, og opplevde ikke noe treghet i perioden. Surfer like raskt nå som da hos komplett.

Komplett hadde noen små tregheter fra tid til annen.

Lenke til kommentar

Komplett hadde noen små tregheter fra tid til annen.

Det var håpløst mellom 20.00 og 21.00. Små problemer mellom 21.00 og 22.00. Etter 22.00 gikk det meste bare godt. Folk blei nok lei av å vente på at de skulle legge ut ei og ei musmatte og ei og ei mus når de hadde lovet flere hundre varer. Kom ikke flere hundre varer iløpet av hele salget engang. Rein løgn slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...