Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og så kommer de mest smakløse komentarene på slutten av tråden... istedenfor å la noen som ønsket å kjøpe x2 kortene, så kjøper noen 2 stk for å selge begge... syns det er synd. Minner fælt om billettsalg.

 

Personlig ventet jeg på noen annet som desverre ikke dukket på tilbud. Men 4870 kortene var nok beste tilbudene uten tvil.

Endret av Berker
Lenke til kommentar
og så kommer de mest smakløse komentarene på slutten av tråden... istedenfor å la noen som ønsket å kjøpe x2 kortene, så kjøper noen 2 stk for å selge begge... syns det er synd. Minner fælt om billettsalg.

 

Personlig ventet jeg på noen annet som desverre ikke dukket på tilbud. Men 4870 kortene var nok beste tilbudene uten tvil.

 

Jeg er redd det er flere som tenker akkurat på samme måten av de som handlet varer med ekstrem rabatt, men det er ingen ting å få gjort noe med dessverre.

Lenke til kommentar

Hmm,da fikk Komplett rydda plass til nye varer.

 

Må si meg fornøyd:

 

428491 BenQ 24" LCD G2411HD

1920x1080, 40000:1, 5ms, VGA/DVI

1 stk har forventet sendingsdato 2009-04-07 Åpen 1.00 1.495,00 1.495,00

 

374973 Microsoft SideWinder X5 Gaming mouse,

Fast Durable, gaming mouse USB

2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-07 Åpen 2.00 25,00 50,00

 

396939 Verbatim Rapier Gaming Mouse Pad

Rapier gaming for optimal performance

2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26 Åpen 2.00 5,00 10,00

 

439487 OCZ Alchemy Series Elixir II Keyboard

Nordic layout

1 stk har forventet sendingsdato 2009-04-07 Åpen 1.00 99,00 99,00

 

343343 Roccat Kone Gaming Mouse, 10 button,

4 weights, Ultra quiet

1 stk har forventet sendingsdato 2009-04-07 Åpen 1.00 455,00 455,00

 

364905 Gainward GeForce 9500GT 256MB PhysX CUDA

PCI-Express 2.0, DDR2, HDCP, DVI, Graphics Plus Åpen 1.00 200,00 200,00

 

Kone mus og benq :lol:

Skål :fun:

 

EDIT: Fikk ikke GTX 260 og opp :no:

Kansje neste gang :thumbs:

Takk til Komplett for en super aften,SKÅLL-God Påske

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar
og så kommer de mest smakløse komentarene på slutten av tråden... istedenfor å la noen som ønsket å kjøpe x2 kortene, så kjøper noen 2 stk for å selge begge... syns det er synd. Minner fælt om billettsalg.

 

Personlig ventet jeg på noen annet som desverre ikke dukket på tilbud. Men 4870 kortene var nok beste tilbudene uten tvil.

 

Jeg er redd det er flere som tenker akkurat på samme måten av de som handlet varer med ekstrem rabatt, men det er ingen ting å få gjort noe med dessverre.

 

Det er sant og utallige gjør det. Derfor var det jo greit at Komplett begrenset tilbudene til 2 pr kunde, selv om det var sikkert av andre grunner.

 

Men å være litt diskre ville vært bedre enn å rope ut. Så det var en tidligere som nevnte salg og valgte å ikke kommentere. Men så dukket det opp flere.

Lenke til kommentar
Varer for tilsammen 3135,- som egentlig har en verdi på ca 6900! :!:

Skjermkortene er til salgs...

 

Jeg må bare spørre, hadde du tenkt til å bruke kortene selv da du kjøpte de?

Når det ikke var fler enn et par og 20 tilgjengelig, hvorfor kjøpe de til en dritbillig pris for så å selge de dyrt igjen? Hadde vært mer forståelig det om det var et helt vanlig tilbud, men her var det sikkert mange som kunne tenkt seg å oppgradere sin egen PC.

 

Mulig jeg står alene med mine meninger her, men synes bare det blir for dumt. Og dum er man om man kommer hit og sier at man selger BEGGE kortene rett etter man selv har fått de svinbillig, når det sikkert var noen som kom litt for sent til komplets tilbud.

 

Menmen, ingen ting å gjøre med det nå. Skal ikke legge opp til en diskusjon her, folk er forskjellige.

 

Var forresten knallbra dette her komplett! Ble ikke bare salg, men underholdning dette :p Satser på en gjentakelse neste mandag da!

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...