Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at underkjeven hang slapt, og sikkelet begynte å renne da X2 kortet dukket opp til en utrolig pris. Irriterer meg litt at jeg kjøpte et X2 på demosalget for 3 uker siden til 3000 kr :!: Men men slik er livet, og en må ta det som en mann.

Det var noen enkelte hinsides tilbud i kveld, og dette er en vinn vinn sak for oss og Komplett. Håper komplett bygger videre på denne erfaringa, og fortsetter med slike mandager. (helst fredager)

Lenke til kommentar
Kanskje jeg er litt naiv ogsånn men ufattelig misvisende reklame, hadde det ikke vært for skjermkorta så hadde det vært helt elendig egentlig. Missforstå meg rett her, det var et fantastisk tiltak og veldig moro, men det var ikke mange konkurranser, og heller ikke mange gode tilbud. Bare så irriterende når reklameringa er så ufattelig overdreven.

Men rekner med det blir bedre neste gang.

Sutre sutre.. du er bare bitter fordi de ikke hadde det du ville ha.

Jeg kjøpte ikke noe, men tilbudene var bra, og hadde jeg hatt fetere lommebok ville jeg ha handla som faen.

Syns det var skjitskøy jeg! :D

Nei jeg fikk meg to "gratis" myser, og et heftig 4870x2, og er meget fornøyd, hadde ingen spesielle ønsker utenom kanskje et hovedkort eller cpu, men det var absolutt ikke noe jeg MÅTTE ha. Men når det kun er et par produkter som virkelig er billige, så er jo hypinga og reklameringa ufattelig misvisende. Det er så typisk å få slike sure svar tilbake, du har jo ikke lest og forstått hva jeg skrev en gang.

Var på ingen måte surt ;) Og jo jeg leste hva du skrev.

Men er ikke enig i at reklameringa er misvisende.

Lenke til kommentar

Dette fikk jeg da:

Produkt navn - tilbudspris - verdi - avlsag

XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA - 499 - 1550 - 68%

Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 - 699 - 850 - 18%

PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 - 1845 - 3690 - 50%

Microsoft SideWinder X5 Gaming mouse - 25 - 399 - 75%?

2 x Crucial Gizmo! Plus 1GB, USB2.0 - 29 - 100? - ?%

Verbatim Rapier Gaming Mouse Pad - 5 - 99 - 95%

Varer for tilsammen 3135,- som egentlig har en verdi på ca 6900! :!:

Skjermkortene er til salgs...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...