Ansiktets fjes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal jeg starte en facebook-gruppe for deg KVTL? "Vi som vill at KVTL skal få gratis 2.5" HD av komplett" ? .Salbu! Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal innrømme at underkjeven hang slapt, og sikkelet begynte å renne da X2 kortet dukket opp til en utrolig pris. Irriterer meg litt at jeg kjøpte et X2 på demosalget for 3 uker siden til 3000 kr :!: Men men slik er livet, og en må ta det som en mann. Det var noen enkelte hinsides tilbud i kveld, og dette er en vinn vinn sak for oss og Komplett. Håper komplett bygger videre på denne erfaringa, og fortsetter med slike mandager. (helst fredager) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Jaja, er dette forumrekord eller? Harddisk, harddisk, harddisk *dunke rytmisk i bordet* And Your all mine Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet om disse dagene blir faste, dvs. feks. en gang pr. mnd.? Da må de begynne tidligere på dagen Lenke til kommentar
anbar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 nå ble jeg igrunn litt inntressert i den skjermen... men finner ingen tester av den... noen som har funnet noen reviews, pm meg please Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje jeg er litt naiv ogsånn men ufattelig misvisende reklame, hadde det ikke vært for skjermkorta så hadde det vært helt elendig egentlig. Missforstå meg rett her, det var et fantastisk tiltak og veldig moro, men det var ikke mange konkurranser, og heller ikke mange gode tilbud. Bare så irriterende når reklameringa er så ufattelig overdreven. Men rekner med det blir bedre neste gang. Sutre sutre.. du er bare bitter fordi de ikke hadde det du ville ha. Jeg kjøpte ikke noe, men tilbudene var bra, og hadde jeg hatt fetere lommebok ville jeg ha handla som faen. Syns det var skjitskøy jeg! Nei jeg fikk meg to "gratis" myser, og et heftig 4870x2, og er meget fornøyd, hadde ingen spesielle ønsker utenom kanskje et hovedkort eller cpu, men det var absolutt ikke noe jeg MÅTTE ha. Men når det kun er et par produkter som virkelig er billige, så er jo hypinga og reklameringa ufattelig misvisende. Det er så typisk å få slike sure svar tilbake, du har jo ikke lest og forstått hva jeg skrev en gang. Var på ingen måte surt Og jo jeg leste hva du skrev. Men er ikke enig i at reklameringa er misvisende. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal jeg starte en facebook-gruppe for deg KVTL? "Vi som vill at KVTL skal få gratis 2.5" HD av komplett" ? .Salbu! Nei, jeg overlever nok skal du se. He he... Ellers takk. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal innrømme at underkjeven hang slapt, og sikkelet begynte å renne da X2 kortet dukket opp til en utrolig pris. jeg var nok ikke her... hvor utrolig var prisen? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble tb disk og gpu. Da sover jeg nok godt i kveld Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal innrømme at underkjeven hang slapt, og sikkelet begynte å renne da X2 kortet dukket opp til en utrolig pris. jeg var nok ikke her... hvor utrolig var prisen? 1845 tror jeg. Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som har fått med seg hva trøstepremiene ble? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 1850,- for 4870x2 var det Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dette fikk jeg da: Produkt navn - tilbudspris - verdi - avlsag XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA - 499 - 1550 - 68% Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 - 699 - 850 - 18% PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 - 1845 - 3690 - 50% Microsoft SideWinder X5 Gaming mouse - 25 - 399 - 75%? 2 x Crucial Gizmo! Plus 1GB, USB2.0 - 29 - 100? - ?% Verbatim Rapier Gaming Mouse Pad - 5 - 99 - 95% Varer for tilsammen 3135,- som egentlig har en verdi på ca 6900! :!: Skjermkortene er til salgs... Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mon tro noen av de andre nettbutikkene følger opp med en tilbudsdag i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skal innrømme at underkjeven hang slapt, og sikkelet begynte å renne da X2 kortet dukket opp til en utrolig pris. jeg var nok ikke her... hvor utrolig var prisen? halv pris , 50% Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det som er litt leit, er at jeg begynner på jobb 06:45... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mon tro noen av de andre nettbutikkene følger opp med en tilbudsdag i nærmeste fremtid Jeg vet ikke om jeg har råd til det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det som er litt leit, er at jeg begynner på jobb 06:45... Detta burde være gyldig grunn til å ta fri Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Glad jeg jobber kvelden imorgen:) Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det som er litt leit, er at jeg begynner på jobb 06:45... Detta burde være gyldig grunn til å ta fri Nåja, deltidsjobb. Ta imot telefoner fra folk som vil ha taxi. Lite av det i påsken. Chill jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg