evilleader360 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble meget skuffet over konkuransene men det er nå bedre enn netshop som ikke har konkuranser under sitt salg. Den Tven kan jeg vell bare se langt fra med min flaks og må greie meg med en 20år gammel og feit 19" skjerm... Ikke gråt da... Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble meget skuffet over konkuransene men det er nå bedre enn netshop som ikke har konkuranser under sitt salg. Den Tven kan jeg vell bare se langt fra med min flaks og må greie meg med en 20år gammel og feit 19" skjerm... He He har en NOKIA 14" "reise TV" :!: Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det ble ett par Microsoft X5 på meg, ville ha musematte og skjerm, men ingen av de jeg ville ha kom på tilbud.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje jeg er litt naiv ogsånn men ufattelig misvisende reklame, hadde det ikke vært for skjermkorta så hadde det vært helt elendig egentlig. Missforstå meg rett her, det var et fantastisk tiltak og veldig moro, men det var ikke mange konkurranser, og heller ikke mange gode tilbud. Bare så irriterende når reklameringa er så ufattelig overdreven. Men rekner med det blir bedre neste gang. Sutre sutre.. du er bare bitter fordi de ikke hadde det du ville ha. Jeg kjøpte ikke noe, men tilbudene var bra, og hadde jeg hatt fetere lommebok ville jeg ha handla som faen. Syns det var skjitskøy jeg! Lenke til kommentar
shakey Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kjempe koselig kveld! har ikke skrivd så mye, har jo så vidt rekki og sett hva dere har skrivd!!! Helt sykt mye poster iløpet av kvelden til og være ett forum Fikk med meg 2 160gb hardisker x1 Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 X1 PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, Så er storfornøyd eneste minuset er at komplett skulle vært litt mer aktiv i denne tråden:) svart på spørsmål osv. Jaja, takk for meg god natt Ja kjempe bra Komplett ! Takker Fikk kjøpt noe ræl jeg ikke trengte Neste gang kjører dere mye tildigere og kjører 1 times tilbud. Så jeg slipper å sitte å grue meg for å gå glipp av noe som ikke skjedde ) Var bra tilbud på de skjermkorta. Angrer Natta Endret 7. april 2009 av shakey Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Natta folkens, nå har jeg sitti her i 6 timer, jeg og to kammerater. I mellom oss tre ble de: 1 24" skjerm 2 mus 1 minni pinne 6 HDDer 2 skjermkort 1 lekebil 2 musematter 2 GoldTool 411pcsl PC screw kit Endret 7. april 2009 av Sephiroth Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det står fortsatt "nærmer seg slutten" Kan vi ikke få en 2.5" disk da Lenke til kommentar
anbar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg kom akkurat hjem fra byen ( tyskland) og ser til min forskrekkelse 24 tommer fra eizo på salg... å så fordømt lyst jeg har å trykke på kjøp knappen til den prisen, kjøpte min 17 tommer fra eizo på ukestilbud fra komplett for samme prisen en gang lang tid tilbake... det eneste negative er at jeg er et halvt år vekk fra pcen i norge (som egentlig skriker etter en 24 tommer..). jeg klarte å komme til besinnelse og håper (og tror) at komplett gjør noe lignende igjen når jeg kommer tilbake til norge... Lenke til kommentar
.H.K.O. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dette var ett veldig bra stunt ifra komplett. Prisen var reelle og det var mange tilbud som var veldig bra. Takk for ikveld. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir spennende å se hvem som vinner tv Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fikk nesten lyst til å starte spleiselag sånn at KVTL kan få den harddisken :o .Salbu! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Endte med 2 Mus, 2 Musematter, 2 Minnepinner, 2 160GB harddisker Også til slutt 1 stk tastatur som jeg slang med i bestillinga til en kompis! Morro som fy, nesten så jeg hadde lyst på nytt skjermkort. Men jeg trenger nok penger til mat og drikke i første rekke Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje ikke helt over enda? :O Lenke til kommentar
Code# Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 For min del ble det; 1 stk 4870x2 1 stk OCZ Vertex SSD 60GB 1 stk GTS 250 (til Junior eller kona) Savnet dog i7 MB + CPU - vi får håpe at det skjer neste gang. Mvh og god natt, Code# Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mat og drikke du likksom? Grandis er billig og vann finner du i springen Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje jeg er litt naiv ogsånn men ufattelig misvisende reklame, hadde det ikke vært for skjermkorta så hadde det vært helt elendig egentlig. Missforstå meg rett her, det var et fantastisk tiltak og veldig moro, men det var ikke mange konkurranser, og heller ikke mange gode tilbud. Bare så irriterende når reklameringa er så ufattelig overdreven. Men rekner med det blir bedre neste gang. Sutre sutre.. du er bare bitter fordi de ikke hadde det du ville ha. Jeg kjøpte ikke noe, men tilbudene var bra, og hadde jeg hatt fetere lommebok ville jeg ha handla som faen. Syns det var skjitskøy jeg! Nei jeg fikk meg to "gratis" myser, og et heftig 4870x2, og er meget fornøyd, hadde ingen spesielle ønsker utenom kanskje et hovedkort eller cpu, men det var absolutt ikke noe jeg MÅTTE ha. Men når det kun er et par produkter som virkelig er billige, så er jo hypinga og reklameringa ufattelig misvisende. Det er så typisk å få slike sure svar tilbake, du har jo ikke lest og forstått hva jeg skrev en gang. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Endte opp med å kun modere i dag gitt Ingen 2.5" HD, ingenvarer Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Som jeg har sagt tidligere så er dette Silverstone kabinettet høyt ønsket hos en jeg kjenner, og jeg er garantert sikker på at diverse forumbrukere er med på denne etter en Slik (!) test Jepp, Da ble det vist ikke noe Silverstone kabinett på meg (Nærmere sagt en jeg kjenner), dog, han gikk glipp av muligens tiårets beste tilbud på det Ati 4870X2. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaja, er dette forumrekord eller? Harddisk, harddisk, harddisk *dunke rytmisk i bordet* Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet om disse dagene blir faste, dvs. feks. en gang pr. mnd.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg