Makky Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Grattis til vinnerne. Får håpe ikke komplett somler med utsending av hardware Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjøpte 4870X2 Vet enda ikke helt hvorfor, for har ikke plass til crossfire, så da må jeg nokk selge 4870-en min... Noen intriserte? 1600,- .Salbu! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hvorfor skal komplett plutselig ha 300 i frakt for en 24" skjerm? For å kompensere for tapet gjort ved tilbudet? Det som slo meg ja. Nå vet jeg ikke om jeg skal trykke på bestill. Det er en eizo... Hadde du klaget på frakten på den nye "rollsen" fra fabrikken og hjem til deg også? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 KJøpte ingenting (da jeg faktisk ikke trenger noe for øyeblikket) vant ingenting, men utrolig morsomt å være med på uansett. Takk for en artig kveld komplett ) Akkurat samme her Men nå er det vel natt? Lenke til kommentar
Berker Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 artig, ser fram til neste supermandag Flere tilbud gleder vi oss til. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da ble det 24" skjerm og 2 billige hdder + en musematte Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Litt kjedelig at det sluttet så plutselig, hadde vært kult om de kunne ha funnet på noen siste smell for oss som satt og fulgte med. Føler den siste timen var litt bortkastet... Uansett, morro var det..... Selv om jeg ikke kjøpte noe Takk til komplett for at dere arrangerete morroa! -Tet Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Da var det over. Sees neste mandag !? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hvorfor skal komplett plutselig ha 300 i frakt for en 24" skjerm? For å kompensere for tapet gjort ved tilbudet? Det som slo meg ja. Nå vet jeg ikke om jeg skal trykke på bestill. Det er en eizo... Hadde du klaget på frakten på den nye "rollsen" fra fabrikken og hjem til deg også? *humre* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg handla 2 mus + 2 musematter. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor stod det "flere timer igjen" Og så plutselig er det slutt? Fikk ihvertfall såvidt inn bestillingen min. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hvorfor skal komplett plutselig ha 300 i frakt for en 24" skjerm? For å kompensere for tapet gjort ved tilbudet? Det som slo meg ja. Nå vet jeg ikke om jeg skal trykke på bestill. Det er en eizo... Hadde du klaget på frakten på den nye "rollsen" fra fabrikken og hjem til deg også? ; ), blir bare litt provoserte, spesielt når jeg har kjøpt TV på 32" tidligere og da var frakten noe sånt som 180. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Yup, Da takker jeg for meg (Ihvertfall litt), og må bare takke komplett for en fantastisk Happening! Dette var regelrett helt Sjukt! *Krysser fingra for den Samsung flatskjerm nå* Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Stemmer for hentebu i Bergen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Men i svarte da, har de fjernet tilbudene på nesten alle produktene nå? Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) kjøpte Eizo 24"FlexScan i natt. Nære nippet til at det ikke ble hd4870x2 før på kvelden også. Mange gode tilbud fra komplett.no Endret 7. april 2009 av Bjornivar Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble meget skuffet over konkuransene men det er nå bedre enn netshop som ikke har konkuranser under sitt salg. Den Tven kan jeg vell bare se langt fra med min flaks og må greie meg med en 20år gammel og feit 19" skjerm... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Men i svarte da, har de fjernet tilbudene på nesten alle produktene nå? Sorry mate.. det er over Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Får håpe vinneren av Samsungen vil bli en av de som har vært aktive på forumet fra klokken 8 til nå da Håper vinneren skriver i denne tråden i morgen tidlig! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kanskje jeg er litt naiv ogsånn men ufattelig misvisende reklame, hadde det ikke vært for skjermkorta så hadde det vært helt elendig egentlig. Misforstå meg rett her, det var et fantastisk tiltak og veldig moro, men det var ikke mange konkurranser, og heller ikke mange gode tilbud. Bare så irriterende når reklameringa er så ufattelig overdreven. Men rekner med det blir bedre neste gang. Endret 7. april 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg