Ansiktets fjes Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Neste gang komplett, kan dere slutte å bytte plass på alt, og ha standard at alt nytt kommer på toppen også følger det nedover? .Salbu! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 For min del hadde det passa bedre med fler ting i 5 - 150 kroners klassen elsker å kjøpe alt mulig driiit som jeg knapt nok har brukt for. Blir litt værre når jeg ser de fine tilbuda på 250 skjermkortet å sånt Har lyst til å klikke kjøp men noe som holder meg tilbake .. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hva med et i7 hk, i7 920 til en bra pris nå like før det slutter? ville vært en bra slutt på kvelden:) (eller bra start på morgenen) Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 er det graffkortet som ligger ute på 68% bedre enn sapphire HD 3850 512MB GDDR3, og hvil det funke i min pc, se specs i sig Hehe, liker quote: "har ingen anelse hvilket hovedkort jeg har " men om du bruker 3850 PCI-e så ja Det står PCI express only på pakka til kortet så regner emd at jeg har PCI-E, men er det verd å kjøpe det graffik kortet? blir det mye i forskjell? kan jeg kjøre crossfire med de 2 kortene? sorry for at jeg er PChardware NUUB:P Hvis det var geforce kortet du tenkte på, så nei. Disse kan ikke operere i crossfire. Geforce: SLI og Ati: Crossfire. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå.... Mediaspiller værsåsnill? Fortrinnsvis Popcorn A-110 før dere treffer puta? (allerede nesten 2000 over budsjett for kvelden, men slår dere til så skal jeg jaggu handle) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bare ett 775 hovedkort på tilbud nå så. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 fra komplett sin twitter: @voldemo Vi brukte opp alle CPU'ene i våre i de ekstra serverene vi måtte koble til :-) der har vi problemet.. Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 XFX GeForce GTX 285 KOM IGJEN Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Drit i de negative og gled dere over de positive pluss den erfaringen dere fikk ikveld med opplegget deres...Stå på.... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå.... Prøv å få presset inn et godt tilbud på den samsung 2,5" 250 gig før dere avslutter... Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er fortsatt timer igjen står det her hos meg?!?! Ikke glem å trykk refresh. Ikke glem 285 før slutten da! Pretty Please with a cherry on top. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er ikke over enda! Håper de kjører på med et begrenset 99%-tilbud. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 du mener quad cpu. ikke 2,5" hdd Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ta legger jeg meg. er stooooort fornøyd med kvelden! jeg fikk med meg 2 MS X5 + 2 mousepads + et gratis kabinett siden jeg vant konkuranse!!!!!!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå.... Hva betyr slutten? Stopper dere å komme med nye tilbud eller tar dere bort alle de andre tilbudene også? Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 68% avslag på Gts250 er dog behagelig Ja men er for lite minne. GTX 285 please Enig Lenke til kommentar
shakey Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 lcd 26 når slutten er nær .... På PC-skjermer betyr vel oppløsningen mer enn 2 lusne tommer. Jeg sitter på 20 og er liten skrift.. så 26 eller 30 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 OMG det hadde vært vilt! Kom igjen. ette eller annet til 5 kr Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Slenger med på og gratulerer komplett med det som i mine øyne er deres første vellykkede "supermandag", veldig bra jobba! For en gangs skyld var mange av tilbudene såpass gode at jeg måtte refreshe for å forsikre meg om at det ikke var de sene kveldstimene forran skjermen som har begynt å ødelegge synet mitt Tilbudet på 4870 endte meg at jeg nå sitter å venter på 2 stk. som skal stå i crossfire, og så må jeg ikke glemme to stk. spillmus til den nette sum av 50kr samlet Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Kallehell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Veldig moro kveld dette her, så håper Komplett.no kommer til å ha slike kvelder litt mer ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg