Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del hadde det passa bedre med fler ting i 5 - 150 kroners klassen :p elsker å kjøpe alt mulig driiit som jeg knapt nok har brukt for. Blir litt værre når jeg ser de fine tilbuda på 250 skjermkortet å sånt :p Har lyst til å klikke kjøp men noe som holder meg tilbake ..

Lenke til kommentar
er det graffkortet som ligger ute på 68% bedre enn sapphire HD 3850 512MB GDDR3, og hvil det funke i min pc, se specs i sig

Hehe, liker quote: "har ingen anelse hvilket hovedkort jeg har ;)" men om du bruker 3850 PCI-e så ja :)

Det står PCI express only på pakka til kortet så regner emd at jeg har PCI-E, men er det verd å kjøpe det graffik kortet? blir det mye i forskjell? kan jeg kjøre crossfire med de 2 kortene? sorry for at jeg er PChardware NUUB:P

Hvis det var geforce kortet du tenkte på, så nei. Disse kan ikke operere i crossfire. Geforce: SLI og Ati: Crossfire.

Lenke til kommentar
Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå....

Mediaspiller værsåsnill? Fortrinnsvis Popcorn A-110 før dere treffer puta? :D

(allerede nesten 2000 over budsjett for kvelden, men slår dere til så skal jeg jaggu handle)

Lenke til kommentar
Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå....

Prøv å få presset inn et godt tilbud på den samsung 2,5" 250 gig før dere avslutter... :love:

Lenke til kommentar

Hva betyr slutten?

Stopper dere å komme med nye tilbud eller tar dere bort alle de andre tilbudene også?

Lenke til kommentar

Slenger med på og gratulerer komplett med det som i mine øyne er deres første vellykkede "supermandag", veldig bra jobba! For en gangs skyld var mange av tilbudene såpass gode at jeg måtte refreshe for å forsikre meg om at det ikke var de sene kveldstimene forran skjermen som har begynt å ødelegge synet mitt :)

Tilbudet på 4870 endte meg at jeg nå sitter å venter på 2 stk. som skal stå i crossfire, og så må jeg ikke glemme to stk. spillmus til den nette sum av 50kr samlet :)

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...