Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkens, tips til et bra hovedkort som passer til 4870x2? Hilsen n00b

asus p5q deluxe

Takk, går for deluxe.. Da trenger jeg et ja/nei fra dere her.. passer corsair twin2x 6400 4096 til dette? det var tilbud på det også. Etter dette skal jeg holde kjeft med n00bish questions.

Lenke til kommentar
Venter på skjermkort til 200 og laptop til "spesialpris".

Skjermkort til 200 og HD til 90 har vært. Muligens også bærbar til spesialpris.

Tviler på at pcen har gått du. Da var det i så fall et elendig tilbud. Ettersom det skulle være spesialpris.

Lager en pc for en egen hjemmeserver, skal hoste teamspeak servere og lignende, trenger ikke det sprekeste av hardware for å si det sånt :).

Joda, 200,- for skjermkortet så jeg, og kjøpte to 90,- HDD'ene, Komplett.no brukeren sa at det ville komme et skjermkort til 200,- etter at 9500 GT'en ble ferdig ;).

Den bærbaren er ikke akkurat til "spesialpris" :p. Skulle hatt 40% rabatt, 2 GB ram er vel ikke holdbart med tanke på at jeg allerede har en bærbar med 2 GB ram, den ble kjøpt ifjor..

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
Tipper de har solgt flere PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 enn de klarer å levere. De hadde 21 på lager da det startet, og jeg ser veldig mange her som sier de har kjøpt. Men men. Tiden vil vise.

På ordrebekreftelsen min står det iallefall at det var 1 på lager og forsendelsesdato imorgen

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at det har vært spesialpris på bærbar pc enda. Jeg tror vi får et eller to knalltilbud til utover kvelden!

Fælt så vanskelig det skal være da. Det har vært både Lenovo og HP til spesialpris. Det er selvfølgelig mulig å håpe på mer, tho.

Lenke til kommentar
Folkens, tips til et bra hovedkort som passer til 4870x2? Hilsen n00b

asus p5q deluxe

Takk, går for deluxe.. Da trenger jeg et ja/nei fra dere her.. passer corsair twin2x 6400 4096 til dette? det var tilbud på det også. Etter dette skal jeg holde kjeft med n00bish questions.

Null problem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...