WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skulle gjerne hatt tilbud på litt ram, hva med disse? Tror de har vært? Med mindre jeg failer.. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *mistet følelsen i rumpa etter å ha sotti her for lenge* Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 S775 Quad? Intel Core™ 2 Quad Q9650 3,00 GHz, Ja 50% på den hadde vært noe Lurer på hvor fort lageret hadde blitt tomt da. Kun 30 stk hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Venter på skjermkort til 200 og laptop til "spesialpris". Skjermkort til 200 og HD til 90 har vært. Muligens også bærbar til spesialpris. Tviler på at pcen har gått du. Da var det i så fall et elendig tilbud. Ettersom det skulle være spesialpris. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skulle gjerne hatt tilbud på litt ram, hva med disse? Please gtx 285 Så enig så enig. Evt. enda billigere 60gb SSD disker. Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 en strømforsyning som seasonic m12d og en kjøler fra noctuna hadde ikke vært dårligheller Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Venter fortsatt på hundrevis av tilbud.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tipper de har solgt flere PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 enn de klarer å levere. De hadde 21 på lager da det startet, og jeg ser veldig mange her som sier de har kjøpt. Men men. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 kom igjen. trenger ny skjerm/TV og samsung t220hd er perfekt (med litt prosenter seff) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tviler på at pcen har gått du. Da var det i så fall et elendig tilbud. Ettersom det skulle være spesialpris.PCen har gått, to ganger. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *mistet følelsen i rumpa etter å ha sotti her for lenge* hmm .. tror jeg fryser ihjel før det X) (sitter uten kjær da jeg egentlig skulle ha lagt meg ) Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hadde vært KNALLknall med et bra tilbud på LCD-skjerm fra Samsung http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347590 edit:typo Endret 6. april 2009 av Zalo Ultra Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 En billig å grei laptop til under tusenlappen hadde gjort seg.. Den 5 år gamle jeg har synger på siste verset.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Venter fortsatt på hundrevis av tilbud..Jeg tør påstå at de snart runder hundre. Er ikke det nok, da? Ingen andre som har funnet noen "hidden secerts" btw? Hadde vært gøy om de arrangerte skattejakt Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 GTX 2XX til halv pris,mange som har SLI hoved kort. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei nå MÅ jeg legge meg, ikek mange timene før jeg må opp på jobb. Synd dere tok dere så god tid før tilbudene tok av komplett. Men bra tiltak, det skal dere ha, men vært greit om dere kom igang et par timer før neste gang. Får håpe jeg vinner noe i siste konkurransen, ellers blir det lite utbytte på meg i kveld, ser sikkert at noe jeg "trenger" kommer på tilbud etter jeg legger meg (log), men om man ikke jobber, får man ikke penger til å kjøpe varer senere heller. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 uff, på jobb om 5 timer Må få med meg de siste store slagerne. Lenke til kommentar
deathr0w Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Huff da, klarte selvfølgelig å sovne når 90,- diskene var der. Komplett, vær grei og ta reprise på den Hvilke disker var det? Forsvant litt jeg også Det var snakk om denne disken. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334246 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Venter fortsatt på hundrevis av tilbud..Jeg tør påstå at de snart runder hundre. Er ikke det nok, da? Ingen andre som har funnet noen "hidden secerts" btw? Hadde vært gøy om de arrangerte skattejakt ... tror ikke de vil krasje serverne av at 50.000 folk klikker vilt på nettsia dems (ikke det at jeg tror F5 spam er så veldig mye bedre) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kvit Lenovo Ideapad S10 så hadde eg lett vore solgt ;D S9 er berre ikkje HEILT der oppe =( Den hp'en til 5 k så bra ut da Yeah, er nok ikkje noko å utsetje på den, men ikkje akkurat prisklassen og størrelsen eg ser etter =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg