deathr0w Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Flotte tilbud! Ser den nye premien er Creative X-Fi. Litt irrelevant spørsmål, men hvilken utgave av spilleren kommer premien i? Ønsker også at dere legger ut flere spillere på tilbud. Dere kan ikke for eksempel legge ut denne iPoden for salg? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378529 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) på en sånn dag som dette er det ikke lommeboka som bestemmer men hvor fort du trykker Er vel båndbredden det står på Endret 6. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ååneei, se på kveldshysteri bannern dems "Det er fortsatt timer igjen" BTW: hvem var det som nevnte at det er mange som kommer til å skrive masse bra om kompelett pga den kabinett konkuransen dems? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hehe spennende dette her ja, bra tilltak av Komplett.no Blir nok sen kveld idag ja Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 @TomHel; Husker ikke, husker bare at de to andre var hvem som sang låten "fairytale" og det andre var hvem som leder tippeligaen nå. Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper det ikke dukker opp en billig GPS. Har brukt nok penger på komplett ikveld:p Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "En CPU på tilbud" sier vel Komplett-folkene lite. Her må dere komme med konkret sokkel og produsent, folkens! Nja, som jeg så tidligere var blant annet ønske om Q9650 til halv pris.Men en kraftig quad 775. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365998 Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 WHow, dettet er ekstremt bra komplett. Det har vert morro å se komplett vokse fra liten butikk på haukerød til det det er i dag :-) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er en av de bedre stuntene som har blitt gjort her på forumet. Må ikke glemme Netshop sitt en god stund tilbake, 2% avslag på alle varer ^^ Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bare jeg som har "åpen" på HD4870 x2? Fått bekreftelse men ingenting skjer...roboten er vel overbelasta Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 WHow, dettet er ekstremt bra komplett. Det har vert morro å se komplett vokse fra liten butikk på haukerød til det det er i dag :-) Jasså, har du fulgt de oppgjennom? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 gtx 285 eller 275 til fin pris hadde vært noe! My bra tilbud i kveld (nytt kabinett, ja takk!) Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Der fikk muligens eulogy pcen sin Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fått bekreftelse men ingenting skjer...roboten er vel overbelasta Kanskje han har lagt inn årene etter kveldens strabas? Ser deet for meg - "Forumbrukere drepte Komplett.nos multimilonsrobot!" Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Disse musene som var så billige, hva het de for noe? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha en 500gb laptop hdd, 250 som tidligere nevnt er for pyser Har også strengt talt noe med økonomi å gjøre, som student er ikke akkurat budsjettet for HW kjøp det beste. Det skal uansett sitte i en Dreambox, så 250 gig holder i hauger. Ja til en 2.5" HD Samsung Spinpoint M6 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Huff da, klarte selvfølgelig å sovne når 90,- diskene var der. Komplett, vær grei og ta reprise på den Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fortsatt timer igjen folkens . Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette må dere gjenta Komplett...Kjempekveld og mange kroner fattigere....Kult jeg vant en premie i den siste konkurransen også....Takk Komplett.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Huff da, klarte selvfølgelig å sovne når 90,- diskene var der. Komplett, vær grei og ta reprise på den Hvilke disker var det? Forsvant litt jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg