Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Her var det ett og annet knalltilbud ja. :D

HD4870x2 og HD4870 til halv pris.

"Bare må ha det"..., vel jeg nøyde meg med HD4870, 4GB DDR2 + noe annet mens jeg var igang.

Totalt lik summen av "normalpris" for ett HD4870.

Grei deal.. :)

Lenke til kommentar
Detta her er helt Hinsides av Komplett, har aldri vært med på noe lignende rett og slett!

Ja, de slår virkelig på stortromma.

Linker litt tilbake:

WOW, blir imponert. har dokker kjørt mange tilbud med tap? mange gode tilbud her men ikke noen som tilfredstiller meg helt.

Etter det jeg har fått med meg var ikke dagens mål å tjene penger spontant, men å tjene kunder - som tjener penger over lengre tid ;)

Lenke til kommentar
Om dere smeller til med Sapphire HD4870 1GB til brukbar pris, så slår jeg til, 512mb utgaven er ikke brukanes når en har 1gb fra før. Fikk ett X2 til fantastisk pris, men bare som ubekreftet levering, så den sletter jeg vel :wallbash:

Helt enig :) Toxic versjonen til Sapphire hadde ikke vært dumt ;)

Lenke til kommentar
Om dere smeller til med Sapphire HD4870 1GB til brukbar pris, så slår jeg til, 512mb utgaven er ikke brukanes når en har 1gb fra før. Fikk ett X2 til fantastisk pris, men bare som ubekreftet levering, så den sletter jeg vel :wallbash:

Ohai Ourasi - du er våken enda, ja. Når det gjelder levering må man vel nesten bare ha tålmodighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...