sureup Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hoho masse bra tilbud og nice konkurranser (håper jeg vinner noe snart ). Har valgt ut et par ting jeg vurderer å kjøpe. Men faen har så lyst på QPAD® QH-1339 men nå har jeg allerede DT770 pro ^^ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 KOMPLETT LEGG UT http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391445 MED AVSLAG PÅ 75% OG JEG SKAL HANDLE HSO DERE SÅ LENGE JEG LEVER ja tror man må ha caps for at de skal se det! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vil si at alle var like enkle jeg. Ikke den forrige:P. Ikke det første spørsmålet:P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Apropos dyrt; Jeg sitter med et 3G modem på hytta og følger tilbudene. Det er ikke bare shoppingen som blir dyrt ;-) Det koster å være kar Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vet ikke hva jeg venter på, men noe må det da være. Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Apropos dyrt; Jeg sitter med et 3G modem på hytta og følger tilbudene. Det er ikke bare shoppingen som blir dyrt ;-) Det koster å være kar Please hiv ut et gtx 285. Tenk på vi som skal på jobb i morra da Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Detta her er helt Hinsides av Komplett, har aldri vært med på noe lignende rett og slett! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 KOMPLETT LEGG UT http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391445 MED AVSLAG PÅ 75% OG JEG SKAL HANDLE HSO DERE SÅ LENGE JEG LEVER ja tror man må ha caps for at de skal se det! Forøvrig er jeg enig, ikke det at lommeboka deler samme mening, tho Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Steike, flott gjort av Komplett.no altså. Ser ut til at dei tok kritikken tidlegare på kveld og har verkeleg fyrt laus med god-vinen no! Eg blir i alle fall sitjande ei stund til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vil si at alle var like enkle jeg. Ikke den forrige:P. Ikke det første spørsmålet:P Hva var det? Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette er fantastisk,, TAKK komplett Seph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Her var det ett og annet knalltilbud ja. HD4870x2 og HD4870 til halv pris. "Bare må ha det"..., vel jeg nøyde meg med HD4870, 4GB DDR2 + noe annet mens jeg var igang. Totalt lik summen av "normalpris" for ett HD4870. Grei deal.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Detta her er helt Hinsides av Komplett, har aldri vært med på noe lignende rett og slett! Ja, de slår virkelig på stortromma. Linker litt tilbake: WOW, blir imponert. har dokker kjørt mange tilbud med tap? mange gode tilbud her men ikke noen som tilfredstiller meg helt. Etter det jeg har fått med meg var ikke dagens mål å tjene penger spontant, men å tjene kunder - som tjener penger over lengre tid Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om dere smeller til med Sapphire HD4870 1GB til brukbar pris, så slår jeg til, 512mb utgaven er ikke brukanes når en har 1gb fra før. Fikk ett X2 til fantastisk pris, men bare som ubekreftet levering, så den sletter jeg vel Helt enig Toxic versjonen til Sapphire hadde ikke vært dumt Lenke til kommentar
carwash Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Burde jo fått en mediespiller av noe slag. En popcorn hour, syvio eller wdtv til 50%. Helst før jeg legger meg nå :/ Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva med et godt X58-kort til redusert pris? DFI LanParty UT X58-T3eH8, f.eks! Eller noe godt DDR3-minne! Kom igjen! En liten rabatt er nok for min del Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk for mange gode tilbud,jeg følger med helt til slutten. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 KOMPLETT LEGG UT http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391445 MED AVSLAG PÅ 75% OG JEG SKAL HANDLE HSO DERE SÅ LENGE JEG LEVER ja tror man må ha caps for at de skal se det! Forøvrig er jeg enig, ikke det at lommeboka deler samme mening, tho på en sånn dag som dette er det ikke lommeboka som bestemmer men hvor fort du trykker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om dere smeller til med Sapphire HD4870 1GB til brukbar pris, så slår jeg til, 512mb utgaven er ikke brukanes når en har 1gb fra før. Fikk ett X2 til fantastisk pris, men bare som ubekreftet levering, så den sletter jeg vel Ohai Ourasi - du er våken enda, ja. Når det gjelder levering må man vel nesten bare ha tålmodighet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha en 500gb laptop hdd, 250 som tidligere nevnt er for pyser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg