Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Tross noen startproblemer, synes jeg dette har vært et glimrende tiltak av Komplett.no. Jeg har selv benyttet meg av tilbudene som ble sluppet i "første runde". Makan til priser (på det jeg bestilte) har jeg aldri vært vitne til.

Jeg håper dere er bedre forberedt til neste gang, nå som dere vet hvor stor pågangen faktisk er. En annen ting jeg savner er en oversikt over når de forskjellige "slippene" skal gjøres.

Stå på videre! ;)

Lenke til kommentar
merkelig med epost addressene, først den med kveld,så kveld, så vinner og så kveld igjen. skulle eg egentlig vunnet den tredje konkuransen?

Bra at det ikke bare var jeg som la merke til det :p

Men det har vel kanskje noe med at de skal kunne skille de forskjellige konkurransene fra hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Midnattskonkurranse – ny konkurranse i gang!

Svar rett på dette spørsmålet - vi trekker 10 vinnere som hver får en Creative ZEN X-Fi MP3-spiller!

Hovedpremien! Hvilket av disse produktene får du IKKE kjøpt hos komplett?

* Mobiltelefon

* Røykvarsler

* Barbiedokke

* Skjermkort

For at du skal bli med i trekningen, må du sende en e-post til [email protected] med fullt navn, adresse og riktig svar. (Har du et kundenummer, vennligst oppgi dette!)

Vinnerene publiseres i løpet av natten – lykke til!

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
merkelig med epost addressene, først den med kveld,så kveld, så vinner og så kveld igjen. skulle eg egentlig vunnet den tredje konkuransen?

Bra at det ikke bare var jeg som la merke til det :p

Men det har vel kanskje noe med at de skal kunne skille de forskjellige konkurransene fra hverandre.

Ja, men det var jo bare den tredje konkuransen som var forskjellig fra de andre... ihvertfall hos meg. de burde jo hatt en epost for hver konkuranse da.

Lenke til kommentar

Må bare si, bra jobba Komplett! Mye bra datautstyr til en meget hyggelig pris!

Spesielt må jeg si at 50% på HD 4870(x2) er noe av det bedre jeg har sett på tidligere slike salg (i andre nettbutikker).

Selv er jeg lusfattig så fikk bare kjøpt 2 X5 og 2 andre musematter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...