WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Det var en som vant både trøstepremie og hovedpremie! Jasså, du føler deg snytt nå Endret 6. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om dere smeller til med Sapphire HD4870 1GB til brukbar pris, så slår jeg til, 512mb utgaven er ikke brukanes når en har 1gb fra før. Fikk ett X2 til fantastisk pris, men bare som ubekreftet levering, så den sletter jeg vel Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 merkelig med epost addressene, først den med kveld,så kveld, så vinner og så kveld igjen. skulle eg egentlig vunnet den tredje konkuransen? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde ikke sagt direkte NEI til en CPU på salg Second that.. Intel da vell og merke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tross noen startproblemer, synes jeg dette har vært et glimrende tiltak av Komplett.no. Jeg har selv benyttet meg av tilbudene som ble sluppet i "første runde". Makan til priser (på det jeg bestilte) har jeg aldri vært vitne til. Jeg håper dere er bedre forberedt til neste gang, nå som dere vet hvor stor pågangen faktisk er. En annen ting jeg savner er en oversikt over når de forskjellige "slippene" skal gjøres. Stå på videre! Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette må være den letteste konkurransen til nå Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "En CPU på tilbud" sier vel Komplett-folkene lite. Her må dere komme med konkret sokkel og produsent, folkens! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 merkelig med epost addressene, først den med kveld,så kveld, så vinner og så kveld igjen. skulle eg egentlig vunnet den tredje konkuransen? Bra at det ikke bare var jeg som la merke til det Men det har vel kanskje noe med at de skal kunne skille de forskjellige konkurransene fra hverandre. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 amg.. noen som kan telle hvor mange poster det kommer pr sekund? SPØRSMÅLL TIL KOMPLETT: hvor mange er på komplett.no akkurat ...... NÅ!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Midnattskonkurranse – ny konkurranse i gang!Svar rett på dette spørsmålet - vi trekker 10 vinnere som hver får en Creative ZEN X-Fi MP3-spiller! Hovedpremien! Hvilket av disse produktene får du IKKE kjøpt hos komplett? * Mobiltelefon * Røykvarsler * Barbiedokke * Skjermkort For at du skal bli med i trekningen, må du sende en e-post til [email protected] med fullt navn, adresse og riktig svar. (Har du et kundenummer, vennligst oppgi dette!) Vinnerene publiseres i løpet av natten – lykke til! Endret 6. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette må være den letteste konkurransen til nå enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vil si at alle var like enkle jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor mange er på komplett.no akkurat ...... NÅ!? Det hadde vært litt gøy med en teller som viste antall besøkende Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Yippi jeg vant på den siste konken.... Lenke til kommentar
Code# Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Apropos dyrt; Jeg sitter med et 3G modem på hytta og følger tilbudene. Det er ikke bare shoppingen som blir dyrt ;-) Mvh, Code# Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 S775 Quad? Intel Core™ 2 Quad Q9650 3,00 GHz, Lenke til kommentar
bandit Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hehe takker for at jeg fikk ønsket mitt oppfylt Sort kabinett med bra avslag https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=363283 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Helvette heller, utsolgt for HD 4870 akkurat i det jeg skal bestille, hadde jeg bare vært litt raskere. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 merkelig med epost addressene, først den med kveld,så kveld, så vinner og så kveld igjen. skulle eg egentlig vunnet den tredje konkuransen? Bra at det ikke bare var jeg som la merke til det Men det har vel kanskje noe med at de skal kunne skille de forskjellige konkurransene fra hverandre. Ja, men det var jo bare den tredje konkuransen som var forskjellig fra de andre... ihvertfall hos meg. de burde jo hatt en epost for hver konkuranse da. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Må bare si, bra jobba Komplett! Mye bra datautstyr til en meget hyggelig pris! Spesielt må jeg si at 50% på HD 4870(x2) er noe av det bedre jeg har sett på tidligere slike salg (i andre nettbutikker). Selv er jeg lusfattig så fikk bare kjøpt 2 X5 og 2 andre musematter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg