Kallehell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 mye sykt gode tilbud på komplett.no nå. Jeg blir nok sittendes oppe en god stund og vente på ett megatilbud på LED-TVer: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=LED...=11157&mfr= <3 komplett Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Meget bra de siste tilbudene altså. Lurer på hvor lenge jeg gidder å sitte.. men kjipt å gå glipp av det beste til slutt liksom.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 WOW, blir imponert. har dokker kjørt mange tilbud med tap? mange gode tilbud her men ikke noen som tilfredstiller meg helt. Etter det jeg har fått med meg var ikke dagens mål å tjene penger spontant, men å tjene kunder - som tjener penger over lengre tid Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde ikke sagt direkte NEI til en CPU på salg Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Flott med det kabinettet, blir vel nødt til å sitte oppe i hele natt. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 når fikk komplett.no en forumbruker Joined: 15/03-2002 ! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja nå begynte ting å ta seg opp i mine øyne her Mangler som tidligere nevnt ett tilbud på en 2,5" harddisk som ikke er ssd! Blir nok sittende oppe i natt og følge med her til slutten! Bra jobba Komplett, liker konkurransene og de tilbudene som har kommet nå den siste halvtimen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gode kanon-tilbud på det som var *applaus* Ble et skjermkort på meg også Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Kudos Er det håp om kraftige CPU og Ram på tilbud. Mange som venter Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 er endel av oss med jobb i morgen ja, så jeg må selv dessverre gi meg nå uten å ha kjøpt noe. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var igjen 2 av 4870x2 når j handla, forventa lager 17/4 dog, menmen=) Var 21 da jeg trykte betal og det var kort tid etter at de blei lagt ut. Da jeg fikk ordrebekreftelse på mail stod det 17/4..... Stod det samme hos meg, jaja kan godt vente lengre til den prisen=P Overlever jeg også. Har 9800GX2 som varmer rommet mitt godt enn så lenge Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Foreløpig har det bare blitt ett 4870x2 på meg, men får sitte oppe ei stund til å se om det kommer noen flere knall tilbud. Gjerne noen Cpuér S775 eller noen oppgraderingspakker til i7 Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva med noen skikkelige ørepropper til en god pris? -Tet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ny konk oppe! Endret 6. april 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
rscue Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Siden vi da sitter her, så kanskje et siste tilbud fra dere på 26" lcd eller imac 24" til halvpris, har vært på nippen å sovne flere ganger og en gang så kom jeg inn på kvinneguiden.no som er lenket helt nede på siden her. Er nok litt trøtt men holder ut lenge nok til at jeg kan få 2x26" til pcen eller 24" imac . Hadde vært fantastisk med en imac 24" til halvpris selv om Apple produkter ikke har noe fortjeneste på når de selges. RScue Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 fantastiske tilbud! Håper dette fortsetter i lang tid! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 er endel av oss med jobb i morgen ja, så jeg må selv dessverre gi meg nå uten å ha kjøpt noe. Er det ikke i disse stunder man yter og gir det siste lille ekstra, nettop for å få tak i det lille ekstra? Lenke til kommentar
mennas Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kjøpte en 4870x2:) Har en mist 600W, noen som vet om jeg har rette pin kabler for å få skjermkortet til å funke da? trenger å vite mens jeg fortsatt har mulighet til å avbestille ordren Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har helt sykt lyst på disse to, så tar det fram igjen. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347590 og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=364179 Lenke til kommentar
_andreash_ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blei 2 stk 1TB på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg