Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var igjen 2 av 4870x2 når j handla, forventa lager 17/4 dog, menmen=) Var 21 da jeg trykte betal og det var kort tid etter at de blei lagt ut. Da jeg fikk ordrebekreftelse på mail stod det 17/4..... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) I den sammenhengen melder jeg meg som frivillig bidragsyter Komplett ) Endret 6. april 2009 av simalarion Lenke til kommentar
carwash Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Hva med å ha salg på gudelige tidspunk neste gang. Det er jo tross alt påske ^^ S. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 når fikk komplett.no en forumbruker ? Spookeh shizzle, amirite? Fortsatt; 1,5 TB og / eller 2 TB kthx Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Oh, det synes jeg burde bli meg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 4870x2 til 1.600 kr... der var de borte var det ikke 1845? Min bror ønsker gjerne at det snart kommer et par vidvinkelobjektiv på tilbud. Til Pentax K200, vel og merke. Agreed! 2 X http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=383505 Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper det kommer ut CPU tilbud! Har ikke sett noen til nå vertfall. Sykt bra tilbud på skjermkortene. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Vi har god tid (ihvertfall jeg) Endret 6. april 2009 av iceraven Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Ser for meg en haug av folk som ikke har skrevet noe hittil som kaster seg på bølgen nå. Dere skal ha for PR-stuntet Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper det kommer noen billige bærbare snart Har sett den Lenovoen, men det er en netbook. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 HAHAHA ny konkuranse og den er lett§!!!! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 WOW, blir imponert. har dokker kjørt mange tilbud med tap? mange gode tilbud her men ikke noen som tilfredstiller meg helt. bursdag 10 april. smiske* smiske* Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 GTX 260 eller GTX 280 til halv pris.... Mange som sitter på SLI hovedkort,kom igjen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Se der ja komplett, dere lærte fort:) Kudos igjen! Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette kabinettet ønskes: Chieftec Smart SH Midi Sølv Lenke til kommentar
HWE Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Kanskje begynne og slutte tidligere neste gang, ikke alle som kan sove hele dagen i morgen. Burde vel helst lagt meg for snart et par timer siden ;-) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) når fikk komplett.no en forumbruker ? I 2002 ser det ut som Lenke til kommentar
swirix Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 noen som har noen erfaringer med oppgraderingspakken?, er vel vansklig og finne noe som kan matche den prisen? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var igjen 2 av 4870x2 når j handla, forventa lager 17/4 dog, menmen=) Var 21 da jeg trykte betal og det var kort tid etter at de blei lagt ut. Da jeg fikk ordrebekreftelse på mail stod det 17/4..... Stod det samme hos meg, jaja kan godt vente lengre til den prisen=P Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-) Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition. Vi blir sittende en god stund til....:-) Sender en PM med navn og adresse så sender du den til meg imorgen. Vil fortsatt ha tilbud på 2.5" HD og laptop! Helst -50% hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg