Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da legger jeg meg, uansett hvilket tilbud de legger ut så må det være bedre for meg å ha pengene .... kjøpte 2 musmatter og 2 mus til en samlet verdi 60 kr. Kunne godt tenkt meg harddisken også, men var borte en halvtimes tid, og de ble borte.

 

Kan godt tenke med å oppgradere en gammel PC her i huset, så AGP skjermkort og PATA harddisk takk. Komplett vil sikkert bli kvitt sånne ting uansett...

Lenke til kommentar

Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-)

 

Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition.

 

Vi blir sittende en god stund til....:-)

Lenke til kommentar
Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-)

 

Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition.

 

Vi blir sittende en god stund til....:-)

Nice :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei igjen Diskusjon.no brukere! :-)

 

Vi er overveldet over alle tilbakemeldinger her i forumet i dag og kommer til å lese dem veldig nøye i tiden fremover slik at vi er enda bedre neste gang. Som en liten gest til alle aktive i denne tråden trekker vi ut en tilfeldig bidragsyter (være seg positiv eller negativ) som får et APLUS Case CS-Black Pearl WCR Edition.

 

Vi blir sittende en god stund til....:-)

 

når fikk komplett.no en forumbruker :ph34r: ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...