KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fortsatt ingen 2,5 HDD nei, utenom SSDen.. Jarmo: Ja, muligens det. Strengt talt skulle jeg vel hatt en ny disk i powerbooken også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 2,5" hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei. Den? Har ligget der en god stund den. Daså, har ikke ikke sjekket så ofte. De samme tilbudene var fra 8 til 10. SÅ antok de byttet ut hver time ala Netshop. En annen ting som er litt skuffende, er jo at frakt tilkommer hver ordre. Hvorfor kan de ikke legge de sammen som Netshop gjorde ? Vet jeg nevner mye om denne nettbutikken, men ettersom de hadde supertirsdager først, er de vel de eneste man kan sammenligne med. Men jepp, som mange, venter jeg fortsatt på de "virkelige gode tilbudene" som de nevner i reklamen. De har vel ikke kapasitet til det da. Men skjønner det skapte litt oppstyr egentlig... Er man ute etter å kun kjøpe en musematte så ble den plutselig ikke så billig lenger nei. På tide å avsløre vinnerne av konk 3, Komplett? Endret 6. april 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Legg ut en billig komplett maskin, uten skjerm og annet mikk makk. Gjerne uten os.... Trenger ikke være høyt spesifisert -Tet Endret 6. april 2009 av Tetanus Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 JADDDDDAAAAAAA,4870 på halv pris Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan vet du det, om du ikke har sett resten av salget? det jeg egentlig mente var at det allerede har vert gode tilbud, ikke at det ikke kommer til å komme fler. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hd4870 for 819,- er ikke ille:-) Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 svar fort,kan jeg kjøre 5850 og 4870 i crossfire sammen? Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 HD 4870X2 2GB kr 1.845,- Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis det skal komme noen nye matter kan de komme en skikkelig en: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420842 Den er stor og drit digg. Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 tilbud på en intel 1366 oppgraderingspakke hadde ikke vært så ille Men som NiWt nevner, så kommer vel de beste tilbudene når en har lagt seg... typisk... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde eg bare hatt råd.... men hvis dokker kjøre samme opplegget til sommeren komplett så åpner jeg lommeboka det eg ville hatt var en ekstern harddisk på 1 TB til rundt 500kr, mer har jeg ikke råd til å bruke når frakt tilkommer. eller bare lodde ut en laptop til meg Uansett så vill dette salget være starten på et positivt forhold til komplett fordet om jeg ikke kjøper noe. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan er dette Antec kabinettet ? Stillegående ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 Meget bra med tanke på overklokking, da du kan montere vifter både i hue og ræva De medfølgende viftene kan støye. Jeg byttet dem ut i noen Mist 120mm. Jeg har riktig nok storebror Twelve hundred, men denne påstanden til Lucky støttes Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 de nye tilbudene er råbra jo! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer på hvor mange som kommer til å forbinde Komplett sine tilbud fremover med mus og musmatter heretter. Forventer at hele forsiden til Komplett er dekt med mus og musmatter når jeg står opp om noen timer. Mus mus mus mus mus... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 JADDDDDAAAAAAA,4870 på halv pris Og jeg som kjøpte et gtx 260 for bare noen dager siden Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan er dette Antec kabinettet ? Stillegående ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 Meget bra med tanke på overklokking, da du kan montere vifter både i hue og ræva De medfølgende viftene kan støye. Jeg byttet dem ut i noen Mist 120mm. Støyer de på laveste hastighet ? Antar det er en mulighet for å justere viftehastighet ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser ut til at tilbudene blir litt bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg