Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei.

Den?

Har ligget der en god stund den.

Daså, har ikke ikke sjekket så ofte. De samme tilbudene var fra 8 til 10. SÅ antok de byttet ut hver time ala Netshop. En annen ting som er litt skuffende, er jo at frakt tilkommer hver ordre. Hvorfor kan de ikke legge de sammen som Netshop gjorde ?

Vet jeg nevner mye om denne nettbutikken, men ettersom de hadde supertirsdager først, er de vel de eneste man kan sammenligne med. Men jepp, som mange, venter jeg fortsatt på de "virkelige gode tilbudene" som de nevner i reklamen.

De har vel ikke kapasitet til det da. Men skjønner det skapte litt oppstyr egentlig... Er man ute etter å kun kjøpe en musematte så ble den plutselig ikke så billig lenger nei.

På tide å avsløre vinnerne av konk 3, Komplett? :)

Endret av Mariuslk
Lenke til kommentar

Hadde eg bare hatt råd.... men hvis dokker kjøre samme opplegget til sommeren komplett så åpner jeg lommeboka :)

det eg ville hatt var en ekstern harddisk på 1 TB til rundt 500kr, mer har jeg ikke råd til å bruke når frakt tilkommer. eller bare lodde ut en laptop til meg :grin:

Uansett så vill dette salget være starten på et positivt forhold til komplett fordet om jeg ikke kjøper noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...