Dragutin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tar gjerne en musematte jeg, men da vil jeg ha denne https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420838 Neeeeeei, ikke gi dem hint om flere matter Det ironiske nå hadde vært om de fjernet alle andre produkter og bare la ut den musematta på tilbud. Selv kunne jeg tenke meg en ultraportabel laptop til en ekstremt billig penge. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan er dette Antec kabinettet ? Stillegående ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skulle som sagt gjere hatt en 2,5" vanlig HD til dreamboxen. SSD er ubruklig til det formålet. Gjerne et bra tilbud på den Samsung spinpoint M6. Skulle som sagt gjere hatt en 2,5" vanlig HD til dreamboxen. SSD er ubruklig til det formålet. Gjerne et bra tilbud på den Samsung spinpoint M6. Raid 1 på hjernen? Ontopic: Bærbare ønskes.. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ingen GTX 260 Core 192 tilbud enda,for vente å se Eller HD 4870 512mb ??? Hmmm... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det ble: 2*160gb 2*ms mus 1* webcam totalt spart: 1470 hvis jeg skulle kjøpt varene til fullpris (noe jeg naturligvis aldri ville gjort i utgangspunket ) Har du regnet med frakt x 3 ? (Hvis du ikke tok alt i en ordre da) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Selv kunne jeg tenke meg en ultraportabel laptop til en ekstremt billig penge. Du har jo Lenovo-en til 2195. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei. Har ikke de lagt ute en times tid nå? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spent på se hva som virkelig blir lagt ut.. Men det får jeg vite når jeg står opp i morgen tidlig. God natt! Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei. Den? Har ligget der en god stund den. Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva med tilbud på et bra hk? Eller hva med flere kabinetter? Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei. Den? Har ligget der en god stund den. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tar gjerne en musematte jeg, men da vil jeg ha denne https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420838 Neeeeeei, ikke gi dem hint om flere matter Joo! den matta så digg ut! JEg skjønner ikke at folk syns harde matter er digg. De myke til SteelSeries eier. Harde matter er digg, jeg har en icemat i glass, men den blir nokk bytta ut når X5 kommer.. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tar gjerne en musematte jeg, men da vil jeg ha denne https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420838 Neeeeeei, ikke gi dem hint om flere matter Det ironiske nå hadde vært om de fjernet alle andre produkter og bare la ut den musematta på tilbud. Selv kunne jeg tenke meg en ultraportabel laptop til en ekstremt billig penge. Da hadde ikke jeg turt å vise meg mere her på forumet Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det ble: 2*160gb 2*ms mus 1* webcam totalt spart: 1470 hvis jeg skulle kjøpt varene til fullpris (noe jeg naturligvis aldri ville gjort i utgangspunket ) Har du regnet med frakt x 3 ? (Hvis du ikke tok alt i en ordre da) Det ble to pakker. Så jeg har "spart" 1370. Det som er litt "festlig" er at dette er dritt jeg aldri ville kjøpt i utgangspunket. Så jeg har vel heller tapt 600kr. hehe Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei. Den? Har ligget der en god stund den. Daså, har ikke ikke sjekket så ofte. De samme tilbudene var fra 8 til 10. SÅ antok de byttet ut hver time ala Netshop. En annen ting som er litt skuffende, er jo at frakt tilkommer hver ordre. Hvorfor kan de ikke legge de sammen som Netshop gjorde ? Vet jeg nevner mye om denne nettbutikken, men ettersom de hadde supertirsdager først, er de vel de eneste man kan sammenligne med. Men jepp, som mange, venter jeg fortsatt på de "virkelige gode tilbudene" som de nevner i reklamen. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tar kvelden nå, vedder en tusing på at Komplett iløpet av natta kommer til å legge ut tilbud som jeg har bruk for. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan er dette Antec kabinettet ? Stillegående ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 Meget bra med tanke på overklokking, da du kan montere vifter både i hue og ræva De medfølgende viftene kan støye. Jeg byttet dem ut i noen Mist 120mm. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 spørr du emg har de virkelige gode tilbudene alle rede vert. Mus, musmate minne penn,hardisk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan vet du det, om du ikke har sett resten av salget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg