Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle som sagt gjere hatt en 2,5" vanlig HD til dreamboxen. SSD er ubruklig til det formålet. Gjerne et bra tilbud på den Samsung spinpoint M6.

 

Skulle som sagt gjere hatt en 2,5" vanlig HD til dreamboxen. SSD er ubruklig til det formålet. Gjerne et bra tilbud på den Samsung spinpoint M6.

 

Raid 1 på hjernen? :whistle:

 

Ontopic: Bærbare ønskes..

Lenke til kommentar
Tar gjerne en musematte jeg, men da vil jeg ha denne https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420838

 

Neeeeeei, ikke gi dem hint om flere matter :p

 

 

Det ironiske nå hadde vært om de fjernet alle andre produkter og bare la ut den musematta på tilbud.

 

Selv kunne jeg tenke meg en ultraportabel laptop til en ekstremt billig penge.

Da hadde ikke jeg turt å vise meg mere her på forumet :p

Lenke til kommentar
Det ble:

 

2*160gb

2*ms mus

1* webcam

 

totalt spart: 1470 hvis jeg skulle kjøpt varene til fullpris (noe jeg naturligvis aldri ville gjort i utgangspunket :) )

 

Har du regnet med frakt x 3 ? (Hvis du ikke tok alt i en ordre da) :)

 

Det ble to pakker.

Så jeg har "spart" 1370.

 

Det som er litt "festlig" er at dette er dritt jeg aldri ville kjøpt i utgangspunket. Så jeg har vel heller tapt 600kr. hehe

Lenke til kommentar
Vel, nå har de lagt inn første oppgraderingspakke, riktignok AMD, men et steg i riktig vei.

 

Den?

Har ligget der en god stund den.

 

Daså, har ikke ikke sjekket så ofte. De samme tilbudene var fra 8 til 10. SÅ antok de byttet ut hver time ala Netshop. En annen ting som er litt skuffende, er jo at frakt tilkommer hver ordre. Hvorfor kan de ikke legge de sammen som Netshop gjorde ?

 

Vet jeg nevner mye om denne nettbutikken, men ettersom de hadde supertirsdager først, er de vel de eneste man kan sammenligne med. Men jepp, som mange, venter jeg fortsatt på de "virkelige gode tilbudene" som de nevner i reklamen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...