Znoken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Herregud da...der må vel skjønne at det ikke er flere hundre forskjellige produkter de mener da....Tenk litt da... Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jævlig fort den 90 kroners disken forsvant. Gikk på do, og borte når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 de har tatt bort 90-diskene, men ikke fra selve siden, gpr det å kjøpe de fordeom de er tatt bort fra tilbudssiden? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* *Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"* Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk. Feil. Dette står på tilbudssiden: Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!Bøttevis av konkurranser og premier! Hundrevis? De er ikke i nærheten av 50 engang. Hundrevis av tilbud med musematter, tastatur og mus er ikke spesielt spennende. Jøss. Det er noe kjent med det nicket ditt. Lenge siden sist.. Skulle ønske det kom et brukbart tilbud på en stasjonær pc jeg. Skjerm kan jeg bruke selv. Vil ha det for å øve meg på flightsim. Lenke til kommentar
lollipop Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* *Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"* Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk. Feil. Dette står på tilbudssiden: Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!Bøttevis av konkurranser og premier! Hundrevis? De er ikke i nærheten av 50 engang. Hundrevis av tilbud med musematter, tastatur og mus er ikke spesielt spennende. Hvem har sagt at de er ferdig? De har da vitterlig gitt beskjed om at de kommer til å holde på til utpå natten! Dere burde til nå skjønne at de ikke har planer om å legge ut alle varene med ên gang. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jævlig fort den 90 kroners disken forsvant. Gikk på do, og borte når jeg kommer tilbake Da tar du deg god tid på dritern. Jeg vil ikke ha den, men den lå der vitterlig i 10 minutter, minst. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 de har tatt bort 90-diskene, men ikke fra selve siden, gpr det å kjøpe de fordeom de er tatt bort fra tilbudssiden? Prisen er satt opp til 365kr nå. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Trenger en billig pc for filserver, hva med et knakende tilbud på PC i deler...... Amd eller intel spiller ingen rolle, men helst ikke med Atom cpu. Litt lite muskler i den -Tet Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg tror nok at problemet til "mange" er at de annonserte som at dette skulle være en orgie av gode tilbud. Folk strømmer til, servern krasjer og de helt gode tilbudene uteblir. Folk flest ser jo etter dette: 1. High-end skjermkort (hd4870, gtx285 etc) 2. Store disker 1tb+ 3. Ram 4. "Dyre ting" som gir mye rabatt ved f.eks 20% avslag. Typisk store tv'er etc. 5. Kabinett og annet ymse (PSU, HK, CPU) Når vi får servert musematter, radiostyrte biler og eksterne disker med 14% rabatt så blir folk "skuffa". PS: NAS av nyere dato? Den greia fra HP står høyt i kurs hos meg En eller annen kurrant "hjemmeserver" sikler jeg etter i tillegg til gpu 4870 , ram, hd Endret 6. april 2009 av iceraven Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 de har tatt bort 90-diskene, men ikke fra selve siden, gpr det å kjøpe de fordeom de er tatt bort fra tilbudssiden? Kan få kjøpe 2 brukte 250GB disker av meg for 100kr stykke Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 For å si det sånn så er ikke dette mye annerledes en netshop sitt timesalg. en haug med ting som en ikke vil ha. men noen må jo kjøpe det siden det legges ut så mye av det en ikke vil ha. skjønne dokker ka eg mene? dem legg ikke ut en splitter ny ferrari til 50000kr Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Venter fortsatt på et GODT tilbud i litt øvre prisklasse. Uff, det kommer til å bli en hard dag på jobb i morgen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* *Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"* Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk. Feil. Dette står på tilbudssiden: Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!Bøttevis av konkurranser og premier! Hundrevis? De er ikke i nærheten av 50 engang. Hundrevis av tilbud med musematter, tastatur og mus er ikke spesielt spennende. Hvem har sagt at de er ferdig? De har da vitterlig gitt beskjed om at de kommer til å holde på til utpå natten! Dere burde til nå skjønne at de ikke har planer om å legge ut alle varene med ên gang. Jau, legg ut de dårligste tilbudene først til folk går lei, noe de gjør. Iogmed at dette er første gangen de gjør noe som dette, så burde de gått ut med et smell og lagt ut gode tilbud fra første stund. Jeg sitter ikke oppe hele natta for å se musematte på musematte bli lagt ut. Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jævlig fort den 90 kroners disken forsvant. Gikk på do, og borte når jeg kommer tilbake Da tar du deg god tid på dritern. Jeg vil ikke ha den, men den lå der vitterlig i 10 minutter, minst. Hehe. Uenig med deg i den, den lå ikke der i 10 min. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Fikk ordret 2 haha Haha? Å fylle PC-en med med 160GB disker blir som å sette en stor 36" bilderør på soverommet, joda de finnes!! Endret 6. april 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha ca 24" PC skjerm/TV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tilbudet var nok litt overøst ja. Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg tror nok at problemet til "mange" er at de annonserte som at dette skulle være en orgie av gode tilbud. Folk strømmer til, servern krasjer og de helt gode tilbudene uteblir. Folk flest ser jo etter dette: 1. High-end skjermkort (hd4870, gtx285 etc) 2. Store disker 1tb+ 3. Ram 4. "Dyre ting" som gir mye rabatt ved f.eks 20% avslag. Typisk store tv'er etc. 5. Kabinett og annet ymse (PSU, HK, CPU) Når vi får servert musematter, radiostyrte biler og eksterne disker med 14% rabatt så blir folk "skuffa". +1 til deg. Lenke til kommentar
Berker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tilbudene har ikke akkurat vært helt de store som for eks. Netshops supertirsdager Der kunne man virkelig kapre noen gode tilbud og det flotte var vel at en del etterspørsler på forumet ble innfridd, men skulle likt å se noe skikkelig ram på tilbud. Eks: Corsair Dominator 1066 4gb sett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg