Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Venter på kveldens siste pang tilbud*

*Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"*

Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk.

Feil. Dette står på tilbudssiden:

Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!

Bøttevis av konkurranser og premier!

Hundrevis? De er ikke i nærheten av 50 engang. Hundrevis av tilbud med musematter, tastatur og mus er ikke spesielt spennende.

Jøss. Det er noe kjent med det nicket ditt. Lenge siden sist..

Skulle ønske det kom et brukbart tilbud på en stasjonær pc jeg. Skjerm kan jeg bruke selv. Vil ha det for å øve meg på flightsim.

Lenke til kommentar

*Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"*

Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk.

Hundrevis? De er ikke i nærheten av 50 engang. Hundrevis av tilbud med musematter, tastatur og mus er ikke spesielt spennende.

Hvem har sagt at de er ferdig? De har da vitterlig gitt beskjed om at de kommer til å holde på til utpå natten! Dere burde til nå skjønne at de ikke har planer om å legge ut alle varene med ên gang.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at problemet til "mange" er at de annonserte som at dette skulle være en orgie av gode tilbud. Folk strømmer til, servern krasjer og de helt gode tilbudene uteblir.

Folk flest ser jo etter dette:

1. High-end skjermkort (hd4870, gtx285 etc)

2. Store disker 1tb+

3. Ram

4. "Dyre ting" som gir mye rabatt ved f.eks 20% avslag. Typisk store tv'er etc.

5. Kabinett og annet ymse (PSU, HK, CPU)

Når vi får servert musematter, radiostyrte biler og eksterne disker med 14% rabatt så blir folk "skuffa".

PS: NAS av nyere dato? Den greia fra HP står høyt i kurs hos meg :D

En eller annen kurrant "hjemmeserver" sikler jeg etter i tillegg til gpu 4870 , ram, hd :)

Endret av iceraven
Lenke til kommentar

For å si det sånn så er ikke dette mye annerledes en netshop sitt timesalg. en haug med ting som en ikke vil ha. men noen må jo kjøpe det siden det legges ut så mye av det en ikke vil ha.

skjønne dokker ka eg mene? dem legg ikke ut en splitter ny ferrari til 50000kr

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at de er ferdig? De har da vitterlig gitt beskjed om at de kommer til å holde på til utpå natten! Dere burde til nå skjønne at de ikke har planer om å legge ut alle varene med ên gang.

Jau, legg ut de dårligste tilbudene først til folk går lei, noe de gjør. Iogmed at dette er første gangen de gjør noe som dette, så burde de gått ut med et smell og lagt ut gode tilbud fra første stund. Jeg sitter ikke oppe hele natta for å se musematte på musematte bli lagt ut.

Lenke til kommentar
Jævlig fort den 90 kroners disken forsvant. Gikk på do, og borte når jeg kommer tilbake :mad:

Da tar du deg god tid på dritern. Jeg vil ikke ha den, men den lå der vitterlig i 10 minutter, minst.

Hehe. Uenig med deg i den, den lå ikke der i 10 min.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok at problemet til "mange" er at de annonserte som at dette skulle være en orgie av gode tilbud. Folk strømmer til, servern krasjer og de helt gode tilbudene uteblir.

Folk flest ser jo etter dette:

1. High-end skjermkort (hd4870, gtx285 etc)

2. Store disker 1tb+

3. Ram

4. "Dyre ting" som gir mye rabatt ved f.eks 20% avslag. Typisk store tv'er etc.

5. Kabinett og annet ymse (PSU, HK, CPU)

Når vi får servert musematter, radiostyrte biler og eksterne disker med 14% rabatt så blir folk "skuffa".

+1 til deg.

Lenke til kommentar

Tilbudene har ikke akkurat vært helt de store som for eks. Netshops supertirsdager :(

Der kunne man virkelig kapre noen gode tilbud og det flotte var vel at en del etterspørsler på forumet ble innfridd, men skulle likt å se noe skikkelig ram på tilbud.

Eks: Corsair Dominator 1066 4gb sett ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...