Forumforumforum Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har link til konkuransen? Kommer ikke inn. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2892&...pr09w15fb_20_00 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 nei. eg går og legger meg... god natt Jeg gir de til midnatt, men det er ganske tydelig at de bare gir tilbud på mus, tastatur og harddisker. Ja, musematter også. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ..må.. ..slå.. ..av.. ..pc.. ..nå.. *gjesp* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå kan man få seg en ganske brukbar PC til under 2000 spenn hvis man sitter med et kabinett. Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kanskje litt sent å spørre, men hvor lenge skal tilbudene fortsette? Til klokken 24? -Tet Er nevnt tidligere, komplett holder på utover natta. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 nei. eg går og legger meg... god natt Enig i den. Lommeboka min har stått på vidt gap i hele kveld men ingen penger har forsvunnet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har link til konkuransen? Kommer ikke inn. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2895 Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har lenge sett for meg Antec Three Hundred kunne det vert noe ?? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har link til konkuransen? Kommer ikke inn. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2895 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har link til konkuransen? Kommer ikke inn. https://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2895 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* *Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"* Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk. Feil. Dette står på tilbudssiden: Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!Bøttevis av konkurranser og premier! Hundrevis? De er ikke i nærheten av 50 engang. Hundrevis av tilbud med musematter, tastatur og mus er ikke spesielt spennende. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Selv om dette er første gang, burde dem tatt tak i å gitt ut skikkelig tilbud, sånn at folk kan glede seg til neste Supermandag, men neida. Ræva av Komplett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis jeg starter nettbutikk og skal kjøre noe sånt som dette her, skal jeg kalle kampanjen The Night of Whining Wankers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 1. var feil. Takk 2mmy91 Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Selv om dette er første gang, burde dem tatt tak i å gitt ut skikkelig tilbud, sånn at folk kan glede seg til neste Supermandag, men neida. Ræva av Komplett. Litt dårlig at feite cpuer og skjermkort ikke er lagt ut. Hva med -50% GTX 285. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* *Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"* Var flere hundre premier som skulle deles ut i bøttevis. Samt at vi skulle få harddisker til 90 kr. pr. stk. Feil. Dette står på tilbudssiden: Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!Bøttevis av konkurranser og premier! Hvis du hadde lest på førstesiden, Komplett.no sitt innlegg: Flere HUNDRE premier vil trekkes ut i konkurranser og HW.nos lesere kan selv være med å bestemme hva det kjøres tilbud på utover de sene nattetimer. Så de lovte hundrevis av premier der, og bøttevis på siden deres. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 TIL KOMPLETT: kjøper eventuelle rester fra salget for kr 10,- Hadde vært kjekt om dokker lodda ut flere laptopper, og da gjerne utover natta når alle heldiggrisene er gått og lagt seg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er det ikke like greit å bare legge ut alle musmattene dere har på tilbud med en gang i steden for å legge ut 3 hver time? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg