akira7 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Overrasker meg at det er kun norske vinnere av konkurransene. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kommer ikke alle tilbud opp på den "tilbudssida" mer? Ser flere tilbud ute i butikken som ikke er nevnt der.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde vært tøfft hvis de kom med ett 90,- tilbud på en 1.5TB disk nå, så kunne de som hadde kjøpt Samsungen til 699,- lagt seg ned å begynnt å grine, hehe Da kjøper jeg 2 x 1,5TB disker også Joda, men hadde nok vært litt surt at du hadde måtte betalt 699,- for 1tb diskene da, men skjønner hva du mener, du hadde uansett spart fett med cash. Det er noe som heter å avbryte orderen også, regner med at det går fint Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 At komplett ikke får samlet ordrene til en ordre fra hver kunde er jo noe de selv vil tape stort på. Det er faktisk de som må betale all frakt på ordrer som returneres.... Så hvi en person returnerer 5-6-7 ordrer da med småting så koster det komplett nesten en 1000-lapp i frakt, LOL. Det er kunden som må stå for frakta hvis han/hun vil benytte seg av angreretten. Er beløpet under 300 kr. på ordren frafaller også angreretten. Kunden må stå for frakten tilbake ja men pengene du har betalt for frakt til deg selv som posten har fått må komplett returnere til deg til tross for at posten holder på pengene sine. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde vært tøfft hvis de kom med ett 90,- tilbud på en 1.5TB disk nå, så kunne de som hadde kjøpt Samsungen til 699,- lagt seg ned å begynnt å grine, hehe Da kjøper jeg 2 x 1,5TB disker også Joda, men hadde nok vært litt surt at du hadde måtte betalt 699,- for 1tb diskene da, men skjønner hva du mener, du hadde uansett spart fett med cash. 699,- for 2 F1 disker er ok en ok pris selv om det ikke er kjempebillig. Er dog spent på den buggyen jeg slengte med :!: Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Er det berre meg eller kommer det nesten berre "småting" på tilbod, tastatur, harddisk og musematte. Ja, eg veit det har vore eit par skjermar men komplett kan vell slå til med "litt" dyrare ting med stor og fin rabatt og edit: enda fleire musematter Endret 6. april 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kundene skulle liksom få lov til å bestemme noe av tilbudene, men så langt er det bare 1TB-heiagjengen som har fått gjennom ønskene sine. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 At komplett ikke får samlet ordrene til en ordre fra hver kunde er jo noe de selv vil tape stort på. Det er faktisk de som må betale all frakt på ordrer som returneres.... Så hvi en person returnerer 5-6-7 ordrer da med småting så koster det komplett nesten en 1000-lapp i frakt, LOL. Det er kunden som må stå for frakta hvis han/hun vil benytte seg av angreretten. Er beløpet under 300 kr. på ordren frafaller også angreretten. Kunden må stå for frakten tilbake ja men pengene du har betalt for frakt til deg selv som posten har fått må komplett returnere til deg til tross for at posten holder på pengene sine. Og var det ikke noe om at det med at angrerett ikke gjaldt for varer under 300 kroner kun gjaldt salg utenfor fast salgssted? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha DETTE: Kabinett ...og ei kurrant strømforsyning. Nåværende filserver er stappfull...... Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Merker at humør og kjøpsiver synker noe etter fire timer med reload av Komplett.no. Kunne godt slengt ut en litt stor HDD tidligere på kvelden. Men, men. Komplett bør sette en stakkar til å lese igjennom denne tråden når støvet har lagt seg for å evaluere effekten av sitt Supersalg. Ingen tvil om at det engasjerte iallefall! Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde ikke gjort noe med et grafikkort nei, eks geforce 285gtx Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Blei sykt skuffa over at eg ikke vant laptoppen. trenger virkelig ny PC nå og har så dårlig råd fortiden. Endret 6. april 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde ikke gjort noe med et grafikkort nei, eks geforce 285gtx Enig der Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blei sykt skuffa over at eg ikke vant laptoppen. Stakkars deg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blei sykt skuffa over at eg ikke vant laptoppen. samme her:P Tviler egentlig litt på de konkuransene, er det faktisk noen som vinner? det er sikkert det, jeg stoler vertfall på komplett Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *Venter på kveldens siste pang tilbud* *Venter på minst 100-200 produkter til etter å ha lest "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"* Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ønsker som sagt noe ala dette på tilbud: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=423084 Hittil er det vel bare 1TB gjengen som har fått igjennom sine ønsker, jfr. over her. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Uggh.. Skal opp innen 6 timer, må gå å legge meg nå.. Lykke til alle sammen, ikke la mangelen på blodsukker forårsake at dere blir helt blakke nå før påska har startet for godt! JrRRr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg