Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tilbud på en annen laptop hadde vært fint. Ideapad er jo en grei maskin det, hadde den hatt mer RAM så hadde jeg kjøpt en til å bruke på skolen. Kunne tenkt meg noe som var littegrann større. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 WD My Book® World Edition™ II 1TB til 1390kr Det er NAS HDD.. Fristet! :O Klarer den å streame HD-video mon tro .Salbu! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kunne tenkt meg en billig 15" laptop i lavprissegmentet netbooks er morsome de, men de strekker ikke til som primær laptop til feks en student Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tilbud på en annen laptop hadde vært fint. Ideapad er jo en grei maskin det, hadde den hatt mer RAM så hadde jeg kjøpt en til å bruke på skolen. Kunne tenkt meg noe som var littegrann større. Ja, ser i grunn den. men til sitt formål er det jo en grei maskin Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 @Dragonlove: 80gb harddisker koster meir enn dei smaker, er jo nesten ikkje lagringsplass. I tillegg er det jo billigare per gb for dei dyrare harddiskane, så sånn sett er det ikkje eit så godt tilbod. Tenk på alle den ekstra plassen 5 * 80gb tar i stedet for 1 * 500 gb. Billig og stor er vell draumen Er ikke alltid man trenger så stor lagringsplass da, dessuten koster den billigste 80gb 260,- i prisguiden. For dei som ikkje har behov for store mengder lagringsplass er det sikkert heilt ypperleg, men no har eg eit ganske lite kabinett og føretrekk sjølve store harddiskar. Men ser heilt klart ditt poeng... Har enno ikkje server, men kanskje AMD pakken kunne hjelpt litt med det? *tenke, tenke* Joda lagringsplass har jeg nok av, har en server med 8tb, kjøpte disse diskene for å bruke i datautstyr som skulle selges, 80gb holder lenge til en kontormaskin for eksempel. Lenke til kommentar
makila Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva synes man om oppgraderingskiten? Har ikke så god peil på sånt lenger, men er vel bra value for money det der? Slenger meg på den... Noen som har erfaringer med den prosessoren og hovedkortet? Er ikke særlig inn i AMD produkter. Kunne vært fint i ekstra PC'n. Synes uansett komplett gjør en god jobb. Bestilte to muser, et par minnepenner og en musematte under første runde. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om det ikke er kommentert, så kommenterer jeg det. Den SSD disken er ikke spesielt billig, se etter den samme disken på netshop Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hva synes man om oppgraderingskiten? Har ikke så god peil på sånt lenger, men er vel bra value for money det der? Slenger meg på den... Noen som har erfaringer med den prosessoren og hovedkortet? Er ikke særlig inn i AMD produkter. Kunne vært fint i ekstra PC'n. Synes uansett komplett gjør en god jobb. Bestilte to muser, et par minnepenner og en musematte under første runde. Les respons på Komplett.no, du vil få et lite pekepinn på hvordan den fungerer. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 @Dragonlove: 80gb harddisker koster meir enn dei smaker, er jo nesten ikkje lagringsplass. I tillegg er det jo billigare per gb for dei dyrare harddiskane, så sånn sett er det ikkje eit så godt tilbod. Tenk på alle den ekstra plassen 5 * 80gb tar i stedet for 1 * 500 gb. Billig og stor er vell draumen Er ikke alltid man trenger så stor lagringsplass da, dessuten koster den billigste 80gb 260,- i prisguiden. For dei som ikkje har behov for store mengder lagringsplass er det sikkert heilt ypperleg, men no har eg eit ganske lite kabinett og føretrekk sjølve store harddiskar. Men ser heilt klart ditt poeng... Har enno ikkje server, men kanskje AMD pakken kunne hjelpt litt med det? *tenke, tenke* Joda lagringsplass har jeg nok av, har en server med 8tb, kjøpte disse diskene for å bruke i datautstyr som skulle selges, 80gb holder lenge til en kontormaskin for eksempel. Hehe, er nokon som har det ja. Håper på rimelege diskar større enn 750gb eg.. Kanskje det blir ein liten server på meg og då. 80gb disker er jo greit nok til slikt Lenke til kommentar
Mendemizo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Folkens, join #superkveld på EFnet ! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om det ikke er kommentert, så kommenterer jeg det. Den SSD disken er ikke spesielt billig, se etter den samme disken på netshop Er kommentert jo, Synes forøvrig Komplett har vært dyrt i det siste, finansierer de robotene eller? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kunne tenke meg en Squeezebox Duet til konkurransedyktig pris, tydeligvis i likhet med et par andre. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kunne trengt meg en stasjonær pc. En av de gamerpcene Komplett har ute til redusert pris hadde gjort seg. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 WD My Book® World Edition™ II 1TB til 1390kr Det er NAS HDD.. Vet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 så longt er det ikkje noko som har frista, trur ikkje eg sitter så lenge oppe for dette... Lenke til kommentar
cknoph Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Stemmer for en Squeezebox Duet jeg også Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spørs om det er noen som har behov for å få unna litt utstyr som de sitter på i disse krisetider. Dyrt å sitte med masse datautstyr på lager nå... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei, dette var dårlig... Nå er det snart 15 min siden kl. var 23 Lenke til kommentar
Thrain Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Folkens, join #superkveld på EFnet ! Bare får og lese enda mere syt ? hehe neida, sikert morro det. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tatsatur!! Razer Tarantula .Salbu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg