Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kommet nytt tastatur:) Det var jo billig ! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 er det en mod her som kan slette alle postene der svarene er oppgitt? EDIT: Nytt headset også;D +1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ønske: Samsung F1 1TB Ønske: God bærbar til ca 6000 minus ca 33% avslag.... Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 La oss si det slik at jeg har tilgang til skjermen fysisk og kan sjekke for dere. Da får vi tro på det! Bestilt! ;-) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 er det en mod her som kan slette alle postene der svarene er oppgitt? har rapportert det, gjør det du også så forsvinner de nok fortere... eller pm en bruker i tråden. selv om de er feil så er det nok mange som går på det. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ønske: 2.5 " HDD til laptopen! Ellers hadde noe fotoutstyr ikke vært å forakte Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 OFFTOPIC: Hva betyr det når folk quoter deg og skriver +1 ? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 det KOSS headsettet hadde jeg før, nå er plastikken knekt, funker ikke lenger, men når det funket var det et greit headsett, synd at jeg kjøpte et annet headsett for ikke lenge siden. ellers ville jeg ha slått til. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 En Samsung spinpoint M6 hadde nok vært bra... Eller en annen tilsvarende 2,5" disk.. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 OFFTOPIC: Hva betyr det når folk quoter deg og skriver +1 ? at du slenger deg på liksom Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 OFFTOPIC: Hva betyr det når folk quoter deg og skriver +1 ? At du er enig i det h*n skriver. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan funker oppdatering av tilbudd etter klokken 10? er det slik at listen blir oppdatert i hytt og pine eller kommer det nytt lass hvert 2 time? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå har jeg sittet over en time å fulgt med. Et gammalt skjermkort, en lekebil og et par kjedelige skjermer har dukket opp... hold kjeft!!!!!!!!!!!! . Ingen har sagt at du må handle på komplett så kvifor ikkje bare halde seg borte når du bare klager Fordi det blir annonsen er HELT annerledes enn hva som faktisk blir lagt ut for salg, til nå har tilbudene vært veldig dårligere i forhold til hva som er annonsert. Selfølgelig skal man ta annonsen med en klype salt, det hyper jo alltid litt ekstra opp, men så langt er dette bedrøvelig. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gi meg noen hundre lapper eller mer på Nikon D90 m/18-105 og Nikon SB400 Blitz så kjøper jeg det tvert! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Off- topic trimmet vekk. MVH KVTL Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sleng opp et fantastisk tilbud på en liten bærbar! Eller som flere har hintet til her, HD til bærbare. Da mener jeg intern 2.5". Helst før midnatt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 OFFTOPIC: Hva betyr det når folk quoter deg og skriver +1 ? at du slenger deg på liksom hææ ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nå er koss SB45 ute. Har to slike jeg kjøpte på ps.no for 199 spenn per stykk. Faktisk meget bra til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg