Windoge Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dukket noen av de gamle produktene opp nå? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Joda, men vil ikke komme til skade for å kalle det et supertilbud. Disse prosentene er omtrent det vi pleier å få på ukens tilbud. Sant nok. Er ikke imponert enda. Selv om den radiostyrte bilen frister litt. Endret 6. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dukket noen av de gamle produktene opp nå? Kan virke som det ja. Lenke til kommentar
HBK Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Seriøst, dette er villedende markedsføring "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter! " De må virkelig stå på om de skal motbevise dette. Status pr.nå er iallefall slik. Ja, noen gode tilbud er der...men stor forskjell på noen ( ev. 10-talls) og hundrevis...-. Dette her provoserer! Endret 6. april 2009 av HBK Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 De jobber med å få inn flere kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Æsj, kjedelig... Gi meg en Intel X25-M til 995 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fortsetter det i dette tempoet er de "hundrevis av varene" vist frem muligens innen klokken 10.00 i morgen tidlig. Latterlig tempo. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skulle hatt roccat Kone musen 400,- billigere, og som mange andre har sagt, noen samsung F1 750GB og 1TB disker .Salbu! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Seriøst, dette er villedende markedsføring "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter! " De må virkelig stå på om de skal motbevise dette. Status pr.nå er iallefall slik. Dette her provoserer! musen og musematta var billig, den usb stikken var jo også forsåvidt et godt tilbud. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det var da svært til syting her da! Vær takknemlig for de tilbudene som kommer! Kjempebra tiltak fra Komplett! Kommer garantert noen gode priser til enhver mann tilslutt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mmm. 8gb minne Venter på billige harddisker Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Greit nok at jeg selv ikke har vært helt fornøyd hittil i kveld, men jeg synes ærlig talt Komplett har gjort en helt OK jobb tatt i betraktning at dette er første gangen demmes. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har ventet i 2 timer på at nye tilbud skal komme, så kommer de med noen få samt de gamle? Veldig skuffende. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Enig, musen og musmatta var faktisk et historisk godt tilbud. Jeg tror ikke komplett tjente så mye penger på å selge varer på 94% salg.. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Stakkars gamle Komplett. De sliter nok noe veldig med dette her. Ikke noe kult for dem. Vi får håpe at detløsner utover natten og at de stanhaftige iallefall får noe ut av tolmodigheten. Lykke til Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg