Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, komplett! Er BenQ 24" LCD G2411HD versjonen med DVI og HDMI eller har den bare VGA? Informasjonen forvirrer veldig. Tittel og beskrivelse er veldig selvmotsigende.

 

Den har DVI og HDMI. Den som står her har det i alle fall.

 

Men om du googler varenr så får du opp en HDA på det nr som står her... lurer på om komplett har rota...

Lenke til kommentar
Regner med det sitter noen å svetter nede hos komplett nå mens de nye varene skal ut..

Om roboter kan svette, så er jeg med på tankegangen din....

Så de kjører bare et script med forhåndsdefinerte varer eller liknende?

 

Edit: Jeg regner med dette følges med mer enn et par øyne fra deres hold, og jeg tror det er ganske mange som jobber overtid (og svetter) for at dette skal gå smertefritt..

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
BenQ 24" LCD G2411HD

 

God skjerm? Det står VGA, men i følge andre sider er det både DVI og HDMI as well.. Noen som kan bekrefte/avkrefte ?

 

Jeg vurderer heller en skjerm med 1920x1200, men tror ikke det er sååå stor forskjell, eller?

 

Takk for svar!

 

Står vga/ hdmi og dvi på sidene til benq

http://benq.com/products/LCD/?product=1457...=specifications

 

Står mer info mo de forskjellige 2411-modellene på http://softcraze.com/2009/01/21/benq-launc...-g-series-lcds/

 

The refresh starts off with the G2410HD and G2411HD/HDA, a round of 23.6- and 24-inch 1080p displays that tout an Advanced Motion Accelerator feature which the company claims improves both response time as well as brightness. Their input also ranges from just VGA on the G2411HDA to the addition of DVI on the G2410HD; these plus HDMI and stereo speakers are included on the G2411HD.
Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Hei, komplett! Er BenQ 24" LCD G2411HD versjonen med DVI og HDMI eller har den bare VGA? Informasjonen forvirrer veldig. Tittel og beskrivelse er veldig selvmotsigende.

 

Den har DVI og HDMI. Den som står her har det i alle fall.

 

Men om du googler varenr så får du opp en HDA på det nr som står her... lurer på om komplett har rota...

 

Det står 2411HD på esken, varenummer stemmer og den har DVI og HDMI.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...