Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan blir dette -40%? Får det liksom ikke til å stemme. Stusset også litt på den med rask hoderegning, men tok ikke opp kalkulatoren for å sjekke. Med kalkulator ser jeg at den skulle kostet mindre enn det komplett oppgir. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) David R. fra Ulsteinvik Gratulerer Endret 6. april 2009 av Durochris Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Første ordre sendt i allefall.Kjønner ikke hvorfor folk klager på 100kr i frakt per ordre men.. Noen som vet hvor lenge de vil holde på? Skjønner det godt jeg. Noen vits i å betale 500 kr ekstra på 5 ordrer? De som har råd til det driter i å handle på slike tilbud uansett. Både Datakjeden og Netshop fikser biffen greit med å samle alle ordre til en. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan blir dette -40%? Får det liksom ikke til å stemme. Godt spørsmål, tror det er mer ca -32% eller no... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Klokken 20 – konkurransen er nå over, rett svar var Ja! Komplett.no har i dag hatt besøk av mer enn 50.000.Vinneren av 20:00 konkurransen ble David R. fra Ulsteinvik (Xerox Phaser). Gratulerer. Lenke til kommentar
killekille Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei, komplett! Er BenQ 24" LCD G2411HD versjonen med DVI og HDMI eller har den bare VGA? Informasjonen forvirrer veldig. Tittel og beskrivelse er veldig selvmotsigende. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min oppsummering av det såkalte hysteriet til Komplett i dag er: Gjeeeeeps... Hehe. Hadde tenkt å bestille meg billig datamus, men måtte ta i betrakning om jeg faktisk har bruk for dette, eller om det rett og slett bare er prisen. Endte opp med å ikke bestille. Orket ikke sitte hele kvelden og trykke F5 for å komme til kassen. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Link til konkurranser siden de har fjernet den? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan blir dette -40%? Får det liksom ikke til å stemme. Hm sov vel i en matte time eller to. Men er det ikke delete orginal pris på 1,4 da? Blir i så fall feil at det er 40% da. Da sov du nok i mange, gange med 0.6 blir mer riktig. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Link til konkurranser siden de har fjernet den? https://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2895 Klokken 20 – konkurransen er nå over, rett svar var Ja! Komplett.no har i dag hatt besøk av mer enn 50.000.Vinneren av 20:00 konkurransen ble David R. fra Ulsteinvik (Xerox Phaser). Gratulerer! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei, komplett! Er BenQ 24" LCD G2411HD versjonen med DVI og HDMI eller har den bare VGA? Informasjonen forvirrer veldig. Tittel og beskrivelse er veldig selvmotsigende. VGA bare ser det ut til... Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei, komplett! Er BenQ 24" LCD G2411HD versjonen med DVI og HDMI eller har den bare VGA? Informasjonen forvirrer veldig. Tittel og beskrivelse er veldig selvmotsigende. Den har DVI og HDMI. Den som står her har det i alle fall. Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 BenQ 24" LCD G2411HD God skjerm? Det står VGA, men i følge andre sider er det både DVI og HDMI as well.. Noen som kan bekrefte/avkrefte ? Jeg vurderer heller en skjerm med 1920x1200, men tror ikke det er sååå stor forskjell, eller? Takk for svar! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer på hvor mange (i %) av svarene Komplett.no fikk inn som var "Nei". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Regner med det sitter noen å svetter nede hos komplett nå mens de nye varene skal ut.. Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan blir dette -40%? Får det liksom ikke til å stemme. Hm sov vel i en matte time eller to. Men er det ikke delete orginal pris på 1,4 da? Blir i så fall feil at det er 40% da. Da sov du nok i mange, gange med 0.6 blir mer riktig. lol takker for matte timen . Bare moms en ganger med 1,25 og deler på 1,25 da. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vel, hva med de 10 som skulle vinne en trøstepremie da? Markedsføring til komplett ser nå mer å mer ut som svindel. de har lovet hysteriske priser, noe de har vært. De lovet mange hundre produkter, noe det ikke har vært. De lovet mange konkurranser, noe det ikke har vært. Noen vil si jeg syter, men komplett er selv ansvarlige for alt hyppet og forventningene folk fikk. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Regner med det sitter noen å svetter nede hos komplett nå mens de nye varene skal ut.. Om roboter kan svette, så er jeg med på tankegangen din.... Vel, hva med de 10 som skulle vinne en trøstepremie da? Markedsføring til komplett ser nå mer å mer ut som svindel. de har lovet hysteriske priser, noe de har vært. De lovet mange hundre produkter, noe det ikke har vært. De lovet mange konkurranser, noe det ikke har vært. Noen vil si jeg syter, men komplett er selv ansvarlige for alt hyppet og forventningene folk fikk. Natten er fortsatt ung Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 BenQ 24" LCD G2411HD God skjerm? Det står VGA, men i følge andre sider er det både DVI og HDMI as well.. Noen som kan bekrefte/avkrefte ? Jeg vurderer heller en skjerm med 1920x1200, men tror ikke det er sååå stor forskjell, eller? Takk for svar! 1920x1200 = 16:10 1920x1080 = 16:9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg