Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Komplett.no vil benytte seg av retten til å slette ordre som ikke er i henhold til punktene over, eller forsøk på svindel, juks, m.m.

Ok, var som sagt bare en tanke, visste ikke at slikt gikk under svindel/juks. :blush:

Jeg ville sett på det som juks, men det er jo opp til øynene som ser. Juks er jo ikke definert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan blir dette -40%? Får det liksom ikke til å stemme.

383929.jpeg

Hm sov vel i en matte time eller to. Men er det ikke delete orginal pris på 1,4 da? Blir i så fall feil at det er 40% da.

Endret av magnusr
Lenke til kommentar

Vi ønsker oss vel alle noen skitbillige harddisker. Jeg synes godt komplett.no kan ta seg råd til å selge et parti med tap, jeg mener hva skulle ellers grunnen være til å velge komplett kontra billigste alternativ i prisguiden? Det er i disse finanskrisetider at man må våge å være litt edgy, dessuten har de jo valgt å kalle dette for et hysteri så de har jo litt å leve opp til..

Lenke til kommentar

Hvorfår klager folk på at de må betale 100 kr i frakt for 2 muser? (sikkert ikke alle som kjøpte to, men de som kjøpte en er dumme) Man sparer jo 700 kr på musene så begynner folk å grine nå man må betale hele 100 kr i frakt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...