Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt of topic.Noen som vet om det går an å plugge i ekstern harddisk i PS3?
Så vidt jeg vet går det utmerket, men med mindre det har blitt ordnet i en nyere firmware støtter bare PS3 FAT32, noe som gjør at man ikke kan nyttegjøre filer over 4GB. Noen med PS3 som vet om den støtter ext3 or jfs? (Jeg regner med at NTFS aldri blir aktuelt.)

Okai, kjekt å vite :)

Alle nye harddisker kommer vel fortsatt i FAT32 uansett? Mine gjorde i hvert fall det.

Lenke til kommentar

:hmm: Tenker litt her ang. slå sammen flere ordre:

- Ingen ordrer blir sendt ut til alle varene er på lager (så lenge man ikke ber om å splitte opp ordren)

- Hva hvis man for hver ordre utover kvelden legger til en helt annen vare som har lang leveringstid, så ringer man komplett i morgen og ber dem slå sammen ordrene og slette de varene som man la til for at ordren ikke skulle effektueres, går dette an?

:hmm:

Lenke til kommentar

Får se hva de mente med harddisk til 90 kr, om det er et skikkelig tilbud eller om det er bare noe halvhjertlige saker.

Som sagt så hadde det vært bra med noen disker, og prøv å ta med et bra tilbud på en intern 2,5" disk, gjerne M6 disken fra Samsung.

Lenke til kommentar
Så vidt meg bekjent kommer de fleste nye eksterne harddisker i NTFS (det gjør ihvertfall MyBook-serien fra WD). Det er en smal sak å hurtigformatere dem til FAT32 men problemene med å se eksempelvis HD-filmer gjør seg jo gjeldende dersom de overstiger 4GB. (Da må man begynne å dele dem opp o.l)
Endret av fargoth
Lenke til kommentar
:hmm: Tenker litt her ang. slå sammen flere ordre:

- Ingen ordrer blir sendt ut til alle varene er på lager (så lenge man ikke ber om å splitte opp ordren)

- Hva hvis man for hver ordre utover kvelden legger til en helt annen vare som har lang leveringstid, så ringer man komplett i morgen og ber dem slå sammen ordrene og slette de varene som man la til for at ordren ikke skulle effektueres, går dette an?

:hmm:

Komplett.no vil benytte seg av retten til å slette ordre som ikke er i henhold til punktene over, eller forsøk på svindel, juks, m.m.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...