ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Salget har jo stoppet helt opp... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Litt of topic.Noen som vet om det går an å plugge i ekstern harddisk i PS3?Så vidt jeg vet går det utmerket, men med mindre det har blitt ordnet i en nyere firmware støtter bare PS3 FAT32, noe som gjør at man ikke kan nyttegjøre filer over 4GB. Noen med PS3 som vet om den støtter ext3 or jfs? (Jeg regner med at NTFS aldri blir aktuelt.) Okai, kjekt å vite Alle nye harddisker kommer vel fortsatt i FAT32 uansett? Mine gjorde i hvert fall det. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tenker litt her ang. slå sammen flere ordre: - Ingen ordrer blir sendt ut til alle varene er på lager (så lenge man ikke ber om å splitte opp ordren) - Hva hvis man for hver ordre utover kvelden legger til en helt annen vare som har lang leveringstid, så ringer man komplett i morgen og ber dem slå sammen ordrene og slette de varene som man la til for at ordren ikke skulle effektueres, går dette an? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Får se hva de mente med harddisk til 90 kr, om det er et skikkelig tilbud eller om det er bare noe halvhjertlige saker. Som sagt så hadde det vært bra med noen disker, og prøv å ta med et bra tilbud på en intern 2,5" disk, gjerne M6 disken fra Samsung. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Så vidt meg bekjent kommer de fleste nye eksterne harddisker i NTFS (det gjør ihvertfall MyBook-serien fra WD). Det er en smal sak å hurtigformatere dem til FAT32 men problemene med å se eksempelvis HD-filmer gjør seg jo gjeldende dersom de overstiger 4GB. (Da må man begynne å dele dem opp o.l) Endret 6. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ....så ringer man komplett i morgen... Lykke til med å sitte X-antall timer i telefonkø Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tenker litt her ang. slå sammen flere ordre: - Ingen ordrer blir sendt ut til alle varene er på lager (så lenge man ikke ber om å splitte opp ordren) - Hva hvis man for hver ordre utover kvelden legger til en helt annen vare som har lang leveringstid, så ringer man komplett i morgen og ber dem slå sammen ordrene og slette de varene som man la til for at ordren ikke skulle effektueres, går dette an? Komplett.no vil benytte seg av retten til å slette ordre som ikke er i henhold til punktene over, eller forsøk på svindel, juks, m.m. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Off- topic slettet nok en gang. MVH KVTL Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil ha styggbillige cpu kjølere til AM2 og 775, samt råbillige kabinett Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Salget har jo stoppet helt opp... Det har vel ikke startet helt enda. Det står "Historisk gode tilbud på flere hundre produkter" så vi venter vel på noe godt? Men ja, det går treigt. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ....så ringer man komplett i morgen... Lykke til med å sitte X-antall timer i telefonkø ..åhh, fillern! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mer off- topic vekk.. MVH KVTL Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) haha:P Man burde vinne noe kult, som gavekort eller noe:D BTW: er dette spam? Endret 6. april 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
tZar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha:P Man burde vinne noe kult, som gavekort eller noe:D Det var en fargeprinter + 10 trøstepremier på første konkurransen Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Komplett.no vil benytte seg av retten til å slette ordre som ikke er i henhold til punktene over, eller forsøk på svindel, juks, m.m. Ok, var som sagt bare en tanke, visste ikke at slikt gikk under svindel/juks. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha:P Man burde vinne noe kult, som gavekort eller noe:D Gavekort hadde vært chill. Brukt det opp på kveldens tilbud Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg spør igjen, om noen vet, kommer det nye tilbud utover kvelden? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Første ordre sendt i allefall. Kjønner ikke hvorfor folk klager på 100kr i frakt per ordre men.. Noen som vet hvor lenge de vil holde på? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det skulle komme noe hardisker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg