Isbilen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ifølge specs på varesiden har g2411HD bare VGA, men de fleste andre sider sier at den har alle tre typer inngang. Det finnes to versjoner, HD og HDA, men selv ikke Benqs egne sider sier noe om forskjellen .. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 1TB ekstern harddisk hadde ikke vært å forakte eller en 500GB med lav pris Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, så nå at etter jeg har betalt for 2 stk mus og 1 stk musematte at musen er tom... Forventet sendingsdato 9/4... Antar da at jeg får det til den prisen fortsatt selv om den er utsolgt. Ufattelig surt om jeg blir sittende med musematte men ingenting mer ettersom jeg nå bare har touchpad Tilbudet gjelder innen satt tidsperiode, og/eller til varelageret er tomt. Når det er tomt for en vare vil tilbudet fjernes fra Komplett.no, så snart det er praktisk mulig. (det kan komme situasjoner der det er ett produkt igjen, og der to trykker på knappen samtidig – og da ikke får produktet) Ja, det jeg så og, men står også at det er forventet sendingstid den 9 samt at pengene er reservert/trukket.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, Bestilte to musmatter og to mus, men får opp forventet sendingsdato: 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-06 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26 Var jo litt kjedelig da. Hadde de ikke dette på lager? Håper virkelig at man enten får den til tilbudsprisen, eller at varen kanselleres. Har null interesse for å motta en vare i begynnelsen av Mai til original pris :-) Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, Bestilte to musmatter og to mus, men får opp forventet sendingsdato: 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-06 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26 Var jo litt kjedelig da. Hadde de ikke dette på lager? Håper virkelig at man enten får den til tilbudsprisen, eller at varen kanselleres. Har null interesse for å motta en vare i begynnelsen av Mai til original pris :-) Regner vel med at vi får de for den prisen, men mente det var kjedelig å vente 20 dager ++ på å få den. Oh well. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, Bestilte to musmatter og to mus, men får opp forventet sendingsdato: 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-06 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26 Var jo litt kjedelig da. Hadde de ikke dette på lager? Håper virkelig at man enten får den til tilbudsprisen, eller at varen kanselleres. Har null interesse for å motta en vare i begynnelsen av Mai til original pris :-) Så lenge varen ikke er sendt så har det tidligere vært mulighet for å kanselrere ordre. Man har også returrett ved handel på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skal bygge en server og trenger mer lagringsplass til htpc og stuepc. Western digital GP 1 TB til sterkt redusert pris hadde vært utrolig kjekt Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om den musa ikke skulle ha kostet 25kr så burde de jo ha ordnet det i løpet av kort tid. Og kort tid har forlengst vært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Virker som de har forsvunnet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? kommer vell ny snart, de holder på å kåre vinner på den som nettop va nå tror jeg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2895 Kommer sikkert en ny snart. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? den var på forsiden men den er avsluttet nå regner med at det kommer en ny en Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? Akkurat nå så er de borte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) hvor ligger konkurransene? Nå er "20:00-konkurransen" over. Nå skal de bare trekke en vinner (som skulle vært publisert 21:15) og fyre i gang en ny konkurranse, forhåpentligvis. Endret 6. april 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Finner den ikke selv på forsiden lengre. Men kommer vel opp snart igjen Lenke til kommentar
lollipop Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? den var på forsiden men den er avsluttet nå regner med at det kommer en ny en Kan tenkte meg de hadde planer om å legge ut varene ca hver time, men pga teknisk svikt i starten utsatte de de første tilbudene litt lenger. Jeg ser at de forsvinner litt etter litt nå. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor ligger konkurransene? https://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=2895 Vinner trekes om kort tid Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 20-30 produkter på 1,5 timer... og de skal legge ut flere hundre? Nå må de få ræva i (høy)gir! Fatter ikke hvorfor de ikke bare kan legge ut flere hundre produkter med en gang. Man slipper å betale porto 84575764 ganger og kundene blir fornøyd. Endret 6. april 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Protips: Den prisen varen har når du trykker på kjøp er den du får den for, vil du vente med å bestille fordi du venter på nye tilbud fullfører du ikke ordren, men legger nye tilbud inn i "kurven" etterhvert som de dukker opp. Fullfør så ordren når du har fått nok. Ifølge specs på varesiden har g2411HD bare VGA, men de fleste andre sider sier at den har alle tre typer inngang. Det finnes to versjoner, HD og HDA, men selv ikke Benqs egne sider sier noe om forskjellen .. DVI OG HDMI inngang på den som står her og det er en HD og ikke HDA Endret 6. april 2009 av zalderach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg