Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, så nå at etter jeg har betalt for 2 stk mus og 1 stk musematte at musen er tom... Forventet sendingsdato 9/4... Antar da at jeg får det til den prisen fortsatt selv om den er utsolgt. Ufattelig surt om jeg blir sittende med musematte men ingenting mer ettersom jeg nå bare har touchpad
Tilbudet gjelder innen satt tidsperiode, og/eller til varelageret er tomt. Når det er tomt for en vare vil tilbudet fjernes fra Komplett.no, så snart det er praktisk mulig. (det kan komme situasjoner der det er ett produkt igjen, og der to trykker på knappen samtidig – og da ikke får produktet)

Ja, det jeg så og, men står også at det er forventet sendingstid den 9 samt at pengene er reservert/trukket..

Lenke til kommentar
Hmm,

Bestilte to musmatter og to mus, men får opp forventet sendingsdato:

2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-06

2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26

Var jo litt kjedelig da. Hadde de ikke dette på lager?

Håper virkelig at man enten får den til tilbudsprisen, eller at varen kanselleres. Har null interesse for å motta en vare i begynnelsen av Mai til original pris :-)

Lenke til kommentar
Hmm,

Håper virkelig at man enten får den til tilbudsprisen, eller at varen kanselleres. Har null interesse for å motta en vare i begynnelsen av Mai til original pris :-)

Regner vel med at vi får de for den prisen, men mente det var kjedelig å vente 20 dager ++ på å få den. Oh well.

Lenke til kommentar
Hmm,

Så lenge varen ikke er sendt så har det tidligere vært mulighet for å kanselrere ordre. Man har også returrett ved handel på internett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
hvor ligger konkurransene?

Nå er "20:00-konkurransen" over. Nå skal de bare trekke en vinner (som skulle vært publisert 21:15) og fyre i gang en ny konkurranse, forhåpentligvis.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
hvor ligger konkurransene?

den var på forsiden men den er avsluttet nå regner med at det kommer en ny en

Kan tenkte meg de hadde planer om å legge ut varene ca hver time, men pga teknisk svikt i starten utsatte de de første tilbudene litt lenger. Jeg ser at de forsvinner litt etter litt nå.

Lenke til kommentar

20-30 produkter på 1,5 timer... og de skal legge ut flere hundre? Nå må de få ræva i (høy)gir! Fatter ikke hvorfor de ikke bare kan legge ut flere hundre produkter med en gang. Man slipper å betale porto 84575764 ganger og kundene blir fornøyd.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Protips:

Den prisen varen har når du trykker på kjøp er den du får den for, vil du vente med å bestille fordi du venter på nye tilbud fullfører du ikke ordren, men legger nye tilbud inn i "kurven" etterhvert som de dukker opp. Fullfør så ordren når du har fått nok.

Ifølge specs på varesiden har g2411HD bare VGA, men de fleste andre sider sier at den har alle tre typer inngang. Det finnes to versjoner, HD og HDA, men selv ikke Benqs egne sider sier noe om forskjellen ..

DVI OG HDMI inngang på den som står her og det er en HD og ikke HDA

Endret av zalderach
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...