Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

For og gjere dette heilt klart for dykk som ikkje har forstod det. Når du bestiller 3 varer og sender ordren i eit klikk så koster det frakt for ein pakke. Men problemet til mange er at dei vil bestille utover kvelden. Då vil dei måtte ver raske for og få varen og kan ikkje vente på tilbud på andre varer.

Det kan godt ver det er Komplett sin feil at det er slik. Men dei tjener jo absolutt ingen ting på det!!!!

Endret av Sigurdl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off- topic er slettet.

Til informasjon så kombinerer ikke Komplett.no, i følge dem selv, ordre, slik at bestiller du en gang, så må du også betale frakt for bestilling nr. 2 og 3 osv.

Man betaler med andre ord frakt pr. bestilling, og ikke samlet.

Så slipper vi masse spam rundt det.

MVH

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Noen som har prøvd BenQ 24" LCD G2411HD?

Å kalle den hd og si at den har hdcp så står det: Signalinngang VGA.

Hm oppe står det DVI også. Ville sjekket denne skjermen nærmere på benq sine sider først.

Over 1000 på lager, så du trenger ikke haste.

Lenke til kommentar

Hmm, så nå at etter jeg har betalt for 2 stk mus og 1 stk musematte at musen er tom... Forventet sendingsdato 9/4... Antar da at jeg får det til den prisen fortsatt selv om den er utsolgt. Ufattelig surt om jeg blir sittende med musematte men ingenting mer ettersom jeg nå bare har touchpad

Lenke til kommentar
Litt of topic.Noen som vet om det går an å plugge i ekstern harddisk i PS3?
Så vidt jeg vet går det utmerket, men med mindre det har blitt ordnet i en nyere firmware støtter bare PS3 FAT32, noe som gjør at man ikke kan nyttegjøre filer over 4GB. Noen med PS3 som vet om den støtter ext3 or jfs? (Jeg regner med at NTFS aldri blir aktuelt.)
Lenke til kommentar
Hmm, så nå at etter jeg har betalt for 2 stk mus og 1 stk musematte at musen er tom... Forventet sendingsdato 9/4... Antar da at jeg får det til den prisen fortsatt selv om den er utsolgt. Ufattelig surt om jeg blir sittende med musematte men ingenting mer ettersom jeg nå bare har touchpad
Tilbudet gjelder innen satt tidsperiode, og/eller til varelageret er tomt. Når det er tomt for en vare vil tilbudet fjernes fra Komplett.no, så snart det er praktisk mulig. (det kan komme situasjoner der det er ett produkt igjen, og der to trykker på knappen samtidig – og da ikke får produktet)
Lenke til kommentar
Ser ut som for meg at så lenge varen ligger i handlekurven er den "din". La til en av de musene til 25 kr og den ligger der enda selv om det er utsolgt.

Varen ligger selvsagt i handlekurven selv om det er utsolgt. Når du får ordrebekreftelsen vil kanskje sendedato være om en mnd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...