Sigurdl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) For og gjere dette heilt klart for dykk som ikkje har forstod det. Når du bestiller 3 varer og sender ordren i eit klikk så koster det frakt for ein pakke. Men problemet til mange er at dei vil bestille utover kvelden. Då vil dei måtte ver raske for og få varen og kan ikkje vente på tilbud på andre varer. Det kan godt ver det er Komplett sin feil at det er slik. Men dei tjener jo absolutt ingen ting på det!!!! Endret 6. april 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Off- topic er slettet. Til informasjon så kombinerer ikke Komplett.no, i følge dem selv, ordre, slik at bestiller du en gang, så må du også betale frakt for bestilling nr. 2 og 3 osv. Man betaler med andre ord frakt pr. bestilling, og ikke samlet. Så slipper vi masse spam rundt det. MVH KVTL Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Historisk gode tilbud på flere hundre produkter! Håhåhå... det må komme noe sinnsykt med produkter ettervært da. Så langt har d et vel vært snakk om 20-30 produkter? Blir spennende dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Siden det er så få som ønsker seg ting her, så ønsker jeg meg billig Samsung f1 1Tb harddisker Ønsker meg også OCZ Vertex 30 gb og Seagate 1.5 tb disker Takk Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, Bestilte to musmatter og to mus, men får opp forventet sendingsdato: 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-06 2 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26 Var jo litt kjedelig da. Hadde de ikke dette på lager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har prøvd BenQ 24" LCD G2411HD? Å kalle den hd og si at den har hdcp så står det: Signalinngang VGA. Hm oppe står det DVI også. Ville sjekket denne skjermen nærmere på benq sine sider først. Over 1000 på lager, så du trenger ikke haste. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser ut som for meg at så lenge varen ligger i handlekurven er den "din". La til en av de musene til 25 kr og den ligger der enda selv om det er utsolgt. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Må sei eg er glad for denne meldinga i ordren: "1 stk har forventet sendingsdato 2009-04-26". Berger meg kanskje ut morgondagen slik at eg kan snakke "vett" i komplett. Har vore ganske bra tilbod til no, men eg saknar harddiskar som tidlegare var nemnd. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min våte drøm, 50% på 1TB disker, rundt 400kr per stykk? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 må skjekke hvor mange X5 som ligger på finn etter påska. Greit å ha en ekstra mus og musmatte i tilfelle du søler jus på de eller noe.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min våte drøm, 50% på 1TB disker, rundt 400kr per stykk? ~ Mortis360 Da blir det fort til at jeg misbruker navn/adresse til muttern, fattern & bekjente Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mortis, hardisker kommer ikke til å få noe særlig lavere en -25 % fordi de går uansett for den prisen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har prøvd BenQ 24" LCD G2411HD? eg har G(w)2400, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min våte drøm, 50% på 1TB disker, rundt 400kr per stykk? ~ Mortis360 Måtte det bli Samsung også Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, så nå at etter jeg har betalt for 2 stk mus og 1 stk musematte at musen er tom... Forventet sendingsdato 9/4... Antar da at jeg får det til den prisen fortsatt selv om den er utsolgt. Ufattelig surt om jeg blir sittende med musematte men ingenting mer ettersom jeg nå bare har touchpad Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 JEg har misbrukt morsans navn på konkuransen et par minutter til så vet vi vinnerne Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min våte drøm, 50% på 1TB disker, rundt 400kr per stykk? ~ Mortis360 Jeg liker museinitiativet. Hadde det bare stått Razer eller G5/9 på dem *Subtilt hint* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Litt of topic.Noen som vet om det går an å plugge i ekstern harddisk i PS3?Så vidt jeg vet går det utmerket, men med mindre det har blitt ordnet i en nyere firmware støtter bare PS3 FAT32, noe som gjør at man ikke kan nyttegjøre filer over 4GB. Noen med PS3 som vet om den støtter ext3 or jfs? (Jeg regner med at NTFS aldri blir aktuelt.) Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm, så nå at etter jeg har betalt for 2 stk mus og 1 stk musematte at musen er tom... Forventet sendingsdato 9/4... Antar da at jeg får det til den prisen fortsatt selv om den er utsolgt. Ufattelig surt om jeg blir sittende med musematte men ingenting mer ettersom jeg nå bare har touchpad Tilbudet gjelder innen satt tidsperiode, og/eller til varelageret er tomt. Når det er tomt for en vare vil tilbudet fjernes fra Komplett.no, så snart det er praktisk mulig. (det kan komme situasjoner der det er ett produkt igjen, og der to trykker på knappen samtidig – og da ikke får produktet) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser ut som for meg at så lenge varen ligger i handlekurven er den "din". La til en av de musene til 25 kr og den ligger der enda selv om det er utsolgt. Varen ligger selvsagt i handlekurven selv om det er utsolgt. Når du får ordrebekreftelsen vil kanskje sendedato være om en mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg