Zeorsd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kan også bare slette på "endre ordre" :/ Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ikke sååå mye jeg var intresert i der.. Men ble nesten fristet til å bygge ny pc da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert! Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? Det burde jo funke ypperlig. Kan du bekrefte, "Komplett.no", at man ikke mister tilbudsprisen hvis man gjør det på denne måten? Tror ikke det er mulig? Sjekket nå, men fant ikke noe sted man kunne legge til nye varer. Gikk inn på "se på eller endre" men det er bare to kanseller knapper. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan du bekrefte, "Komplett.no", at man ikke mister tilbudsprisen hvis man gjør det på denne måten? Så fort ordren er firgjort for plukk, slik som min er, så er det jo ikke mulighet til å endre på den mer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor står det: Giallorossi anbefaller (med 2 L'er faktisk) på noen produkter? Hvem er Giallorossi? Giallorossi er faktisk fotballklubben Roma så eg lurer også på hva de egentlig mener med dette. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor står det: Giallorossi anbefaller (med 2 L'er faktisk) på noen produkter? Hvem er Giallorossi? Giallarossi er vel en på forumet her som ønsket seg disse varene... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan dere få til et bra tilbud på 2,5" intern harddisk, trenger en til Dreamboxen.. F.eks. denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=423084 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Var det slik at nye tilbud kommer kl 22.00? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor ikke et tilbud på en Dreambox for bakkenettet i samme slengen? Dreambox DM800HD for bakkenettet For oss stakkars mennesker som sliter med jallatuneren til CD.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Enda mer spam fjernet. Vær så snill å kutt ned litt på den spammingen.. Det er absolutt ikke nødvendig. MVH KVTL Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tror ikke komplett tjener penger på frakten vår, det er nok posten Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmmmm... Er det noen som vet om den RAMen som er der, passer til min PC, linket til i underskrifta mi? Og den minnepennen, hva er vitsen med bare 1gb? :-S Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Og den minnepennen, hva er vitsen med bare 1gb? :-S Fylle opp med mp3 og bruke til cd-spiller i bilen? Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det står på at dei har bøttevis med konkuranser og premier, Men ein konkuranse i timen er ikkje akkuratt bøttevis. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmmmm... Er det noen som vet om den RAMen som er der, passer til min PC, linket til i underskrifta mi?Og den minnepennen, hva er vitsen med bare 1gb? :-S er jo greit å ha med på skolen for eksempel, med firefox, oo.org og et par andre programmer på. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skjønner ikke helt det frakt greiene dere sankker om! Jeg bestilte 2 X5 og 2 Lenovo gaming pads og betalte 87 kroner i frakt og betalte med VISA. Må jeg betale noe mere i frakt nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hmmmm... Er det noen som vet om den RAMen som er der, passer til min PC, linket til i underskrifta mi?Og den minnepennen, hva er vitsen med bare 1gb? :-S Hvis den minnebrikken på komplett er DIMM så passer den ikke, med mindre du har en veldig sær laptop. Laptoper bruker SO-DIMM. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg skjønner ikke helt det frakt greiene dere sankker om! Jeg bestilte 2 X5 og 2 Lenovo gaming pads og betalte 87 kroner i frakt og betalte med VISA. Må jeg betale noe mere i frakt nå? Om du bestiller mer etterpå når nye tilbud kommer så må du det ja. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Enda mer spam fjernet. Vær så snill å kutt ned litt på den spammingen.. Det er absolutt ikke nødvendig. MVH KVTL Minner om denne. Jeg vil nødig begynne å bruke ban fordi noen brukere ikke gidder å slutte opp med spamming. Diskusjon rundt Riks- tv tunere har absolutt ingenting i denne tråden å gjøre. MVH KVTL Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Må jeg betale noe mere i frakt nå? Om du skal bestille noe mer iløpet av kvelden; ja. Fikk enda et svar fra Komplett ang frakt; Hei vi har dessverre ingen god løsning for å samle ordre. Ligger høyt på ønskelisten vår også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg