Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert!

Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? :)

Det burde jo funke ypperlig.

Kan du bekrefte, "Komplett.no", at man ikke mister tilbudsprisen hvis man gjør det på denne måten?

Tror ikke det er mulig? Sjekket nå, men fant ikke noe sted man kunne legge til nye varer. Gikk inn på "se på eller endre" men det er bare to kanseller knapper.

Lenke til kommentar
Hmmmm... Er det noen som vet om den RAMen som er der, passer til min PC, linket til i underskrifta mi?

Og den minnepennen, hva er vitsen med bare 1gb? :-S

 

er jo greit å ha med på skolen for eksempel, med firefox, oo.org og et par andre programmer på.

Lenke til kommentar
Hmmmm... Er det noen som vet om den RAMen som er der, passer til min PC, linket til i underskrifta mi?

Og den minnepennen, hva er vitsen med bare 1gb? :-S

 

Hvis den minnebrikken på komplett er DIMM så passer den ikke, med mindre du har en veldig sær laptop. :)

 

Laptoper bruker SO-DIMM.

Lenke til kommentar
Enda mer spam fjernet. Vær så snill å kutt ned litt på den spammingen.. Det er absolutt ikke nødvendig.

 

MVH

 

KVTL

 

Minner om denne. Jeg vil nødig begynne å bruke ban fordi noen brukere ikke gidder å slutte opp med spamming.

 

Diskusjon rundt Riks- tv tunere har absolutt ingenting i denne tråden å gjøre.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...