MadsFN Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skulle det ikke komme noen hardisker på tilbud? har ikke sett noen so far... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Mao ikke noe tastebord på meg siden jeg da må betale 40 kronasjer til komplett for hver ordre..da venter jeg heller på heftigere saker Eller gjelder dette bare for varer som skal sendes? Endret 6. april 2009 av iceraven Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvor finner man disse konkurransene? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre. Da sletter jeg min ordre. Tror ikke jeg bestiller noe i kveld. Takk for meg. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hvordan får man samlet alt til en pakke ? er det noen mulighet for det? På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre. Beklager å sei det komplett, men dette er rett og slett for dårlig. For at me skal vera sikra eit godt tilbod må me jo bestille med ein gong å då blir dette mange ordrar samstundes. Det blir særs dyrt med tanke på frakt. Sjølve la eg inn referanse "Super måndag" og vonar alle ordrar eg legg inn kan sendast samla. Det trur eg fleire og meiner edit: På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre. Da sletter jeg min ordre. Tror ikke jeg bestiller noe i kveld. Takk for meg. +1 Endret 6. april 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ender opp med en masse frakt da... føles ikke bra å betale 60kr for 4 varer og 100kr i frakt om man ikke kan legge til mer etter hvert Lenke til kommentar
larsere Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde vert kjekt med frakt til TG så vi får det der, Komplett skal jo uansett ha en stand der så hvorfor ikke.. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert! Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? Korleis får ein lagt til nye produkt då? Det einaste eg kan gjera er å slette heile bestillingen eller ordreliner. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 2 X5 + 2 musematter bestilt! Wohoo! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Super mandag, men den mandagen om 2 uker (på grunn av posten er så himmla treig) da får du plutselig en frakt som okkuperer hele månedslønnen din. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da slettet jeg ordren min komplett. Sorry, men å betale frakt 4 ganger er ikke aktuelt uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert! Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? Det burde jo funke ypperlig. Kan du bekrefte, "Komplett.no", at man ikke mister tilbudsprisen hvis man gjør det på denne måten? Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 er det sånn at de legger inn nye produkter 21.00? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 På grunn av den enorme mengden av ordre vi mottar i kveld har vi ikke teknisk mulighet til å slå sammen ordre dersom man har flere bestillinger. Disse må da legges som enkeltordre. Da sletter jeg min ordre. Tror ikke jeg bestiller noe i kveld. Takk for meg. Second that. Veldig skuffet, netshop.no klarer jo dette, tror også at datakjeden klarte det. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lurer som mange andre på om det er mulig å slå sammen bestillingene etter hvert! Det er vel mulig å gå inn på en tidligere ordre, trykke på "endre" og legge til nye produkter? Korleis får ein lagt til nye produkt då? Det einaste eg kan gjera er å slette heile bestillingen eller ordreliner. Man får kun slettet linjer eller hele ordren, man kan ikke redigere ordren etter den er lagt dessverre.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvorfor står det: Giallorossi anbefaller (med 2 L'er faktisk) på noen produkter? Hvem er Giallorossi? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Får ikke slettet ordre da den allerede har gått til plukking. Deres robot er virkelig kjapp. Jaja... må sjekke i morgen og se om jeg får avbestille pakke som allerede er i deres postautomat ute på Kullerød. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvor finner man disse konkurransene? lurer eg og på Hadde vert kjekt med frakt til TG så vi får det der, Komplett skal jo uansett ha en stand der så hvorfor ikke.. hadde vore genialt! for dei som skal der... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 En mafia-kis som banker deg hvis du ikke kjøper produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg