rscue Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fått lagt 8 varer i kurven men kommer ikke lenger i systemet. Noen som har fått betalt og bestilt varene ? Rscue Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Flytt nærmere sandefjod, så henter du det i morra. Joda, jeg skal hente pakker selv, men hvis det er flere bestillinger koster det fortsat 40 kroner for hver ordre. Og derfor spurte jeg om å samle alle bestillinger i en. Lenke til kommentar
lollipop Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noe håp om at skikkelige skjermkort gtx 275/285 4890 etc dukker opp? Litt mere nye skikkelige ting.... Det kommer nok litt senere. Det gjelder å holde interessen oppe vet du. De kan ikke selge ut det folk er mest sugen på i starten, også forlater folk siden deres. Det står i tillegg at det er flere hundre forskjellige tilbud. Til nå har jeg ikke sett halvparten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette er SYKT! Da var to stk. Microsoft Sidewinder og to stk. Verbatim Rapier Gaming Mouse Pad bestilt. 60,-! :!: Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Håper på bedre tilbud utover kvelden. Jobb i morgen klokken 7, men får se hvordan det går utover kvelden. Rett for at jeg blir trøtt i morgen. Får eventuelt sette på vekkeklokke for hver 2. time. Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da har jeg Betalt! Ble: Gainward Geforce 9500GT MS SideWinder X5 2 X Verbatim Rapier Gaming Mousepad. Crucial Gizmo! Plus 1GB, USB2.0 og Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fått lagt 8 varer i kurven men kommer ikke lenger i systemet. Noen som har fått betalt og bestilt varene ? Rscue Yepp Bestillingsdato:2009-04-06T20:20Ordrenummer:xxxxxxxx (slettet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Microsoft SideWinder X5 Gaming mouseVerbatim Rapier Gaming Mouse Pad Crucial Gizmo! Plus 1GB, USB2.0 Varer: 118,00 Frakt: 87,10 Totalt: 205,10 2 av hver Jeg valgte 2 mus og 2 musematter â 60kr. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 veldig lurt å ta dette 2 dager før det braker løs i vikingskipet. hadde de kjørt på med en fet disk eller to hadde jeg nok kjøpt det hvis det hadde vært forrige uke, men det kommer jo ikke frem før etter tg!!! VELDIG BRA GJORT Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan kan vi legge inn flere bestillinger, men velge at alt sendes samlet slik som hos Netshop? Dette lurer jeg også på. Blir passe dumt å betale for 4 forsendelser feks Ja enig. Du som heter Komplett.no, kan du gi oss noe svar på dette? Og, må en bestille før varene blir lagt av til deg, eller holder det å legge de i kurven. (tenker det er det siste, nå som jeg tenker meg om) Problemet oppstår hvis det er begrenset utvalg av en populær vare. Da blir den "borte" selv om den er lagt i kurven. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan komplett.no svare på spm angående frakt, kjøper ikke noe før det altså. Takk! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg synes de burde forberedt serverne for dette. Kommer verken inn eller ut. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fått lagt 8 varer i kurven men kommer ikke lenger i systemet. Noen som har fått betalt og bestilt varene ? Rscue Nettopp bestil 2 Microsoft X5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jævlig frakt du måtte betale da. 200kr! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Trist med all klaginga her. Det er første gang Komplett gjør dette her, vet ikke hvordan tilbudene til netshop og co har vært. Men jeg hadde i hvert fall ikke ventet supertilbud på de nyeste varene. Uheldigvis for meg har jeg ikke bruk for å veldig mye av de varene som er lagt ut, men ble nå et par mus og en musematte. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kjære Diskusjon.no brukere! Vi har tatt alle mulige forbehold i forkant av kveldens salg, men har opplevd den største trafikken i vår historie. Over alle forventninger.... Vi jobber på spreng med å fintune serverparken, men slapp av vi er her utover hele kvelden og natten. Vi forlenger liggetiden på noen av våre tilbud, og oppfordrer dere alle til å unngå å oppdatere siden vår for ofte. Mer info følger, følg med her på forumet :-) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvordan får man samlet alt til en pakke ? er det noen mulighet for det? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hadde vore veldig fint viss Komplett kunne gitt info om det er mogleg å samle fleire bestillingar. Må sei eg vegrar meg for å bestille 7 ulike bestillinger og betale fleire hundre kroner i frakt. Så eit svar no hadde vore fint Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Komplett: Dere må klarne opp i dette med bestilling o.l. - asap. En annen ting dere kunne fristet med var frakt til skipet? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Takk for bestillingen! ENDELIG! -Jeg må si jeg er veldig fornøyd. For meg traff tilbudene veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg