MatseMats Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hovedkortet mitt funker ikke lenger, og jeg trenger å få det fikset (eller å kjøpe en ny en) Pc'en vil ikke starte, og når jeg putter strømmen i så "starter" den med en gang, men det skjer ikke noe. Det kommer ikke noe bilde på skjermen og prosessoren blir ikke varm en gang (skjermkortet blir varmt) alle viftene starter med en gang, men jeg hører ikke noen aktivitet fra hardisken. Noen som vet hva som kan ha skjedd? jeg har en: ASRock Dualsata 2 sokkel 939 (JA, den er gammel men jeg vil først og fremst få den til å funke igjen for jeg har ikke nok penger for øyeblikket til å kjøpe nytt hovedkort, prosessor og ram) takker for all den hjelpen jeg kan få Hilsen persjon i "pckrise" Endret 4. april 2009 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kjøp & salg: 1 forsøk på kjøp, salg, eller annen PR/reklame på forumet er fjernet fra tråden. Bruk (http://www.bruktmarked.no) som er beregnet for dette. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis hovedkortet ditt er ødelagt er det bare å kaste det. Men er det andre årsaker til at det ikke virker bør du be moderator om å flytte tråden til Maskinen virker ikke. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 takker, jeg har ikke peiling på hva som er hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå