Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Får ikke av hjulet.. Alle bolter er skrudd ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kjør til et dekkverksted/verksted da vel, de skal vel sikkert ikke ha så mye for å bare dælje løs et hjul. Er ganske enklere hvis du har den på bukk også.

Hvis du tenker deg om kjenner du helt sikkert en som jobber eller kjenner en som jobber med bil :)

edit: spruter dere som har dette problemet ikke på noe crc, wd40 el. før dere setter på sommer eller vinterhjul?

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Kjør til et dekkverksted/verksted da vel, de skal vel sikkert ikke ha så mye for å bare dælje løs et hjul. Er ganske enklere hvis du har den på bukk også.

Hvis du tenker deg om kjenner du helt sikkert en som jobber eller kjenner en som jobber med bil :)

edit: spruter dere som har dette problemet ikke på noe crc, wd40 el. før dere setter på sommer eller vinterhjul?

Smører inn med kobberfett ;)

Lenke til kommentar

Smører inn med kobberfett ;)

Eller det. Og vola, problem løst. Så igrunn er det vel ikke værre enn det :)

Lenke til kommentar

Grats :) Hadde samme problemet på Audin. Jeg heisa den høyt opp. Fikk stefaren min til å holde en plate foran hjulet på baksiden. Så hadde jeg en øks og slo med "baksiden" alt jeg kunne på dekket noen ganger. Snurret litt på hjulet og gjorde dette her 3-4 ganger. Så vips var det av :) Anbefaler deg nå å smøre inn med fett for å hindre at dette ikke skjer igjen. Hvis ikke blir det bare enda værre neste gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...