Takkformeg Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvis du har mulighet for å få bilen opp over hodet, så løfter du den opp og smeller til alt du kan med en slegge. Fordel å holde en 2/4 planke mellom så du ikke herper felgen. Er det forresten bolter eller muttere som holder på plass? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Trådstarter: Har du prøvd med avtrekker eller? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Er vel bolter? 01' Audi A4. Skal prøve ut med varmt vann imorgen. Har desverre ikke mulighet å heve den så mye, bruker bare den vanlig jekken som er med bilen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så, har du prøvd avtrekker eller? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Kjør til et dekkverksted/verksted da vel, de skal vel sikkert ikke ha så mye for å bare dælje løs et hjul. Er ganske enklere hvis du har den på bukk også. Hvis du tenker deg om kjenner du helt sikkert en som jobber eller kjenner en som jobber med bil edit: spruter dere som har dette problemet ikke på noe crc, wd40 el. før dere setter på sommer eller vinterhjul? Endret 18. april 2009 av black_sheep Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg husker jeg sleit med dette selv når vinterdekkene skulle på. Da var det bare ta turen til bensinstasjon for dekkskift. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kjør til et dekkverksted/verksted da vel, de skal vel sikkert ikke ha så mye for å bare dælje løs et hjul. Er ganske enklere hvis du har den på bukk også. Hvis du tenker deg om kjenner du helt sikkert en som jobber eller kjenner en som jobber med bil edit: spruter dere som har dette problemet ikke på noe crc, wd40 el. før dere setter på sommer eller vinterhjul? Smører inn med kobberfett Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kjør til et dekkverksted/verksted da vel, de skal vel sikkert ikke ha så mye for å bare dælje løs et hjul. Er ganske enklere hvis du har den på bukk også. Hvis du tenker deg om kjenner du helt sikkert en som jobber eller kjenner en som jobber med bil edit: spruter dere som har dette problemet ikke på noe crc, wd40 el. før dere setter på sommer eller vinterhjul? Smører inn med kobberfett Eller det. Og vola, problem løst. Så igrunn er det vel ikke værre enn det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 2 av hjulene satt bom fast mens 1 var litt fast men fikk det av, og det siste gikk helt fint. Måtte bruke qbein på 2 av hjulene, ikke noe skade på dekkene eller bilen heldigvis Wiii sommerdekkene mine er på <3 Lenke til kommentar
Grasto Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Grats Hadde samme problemet på Audin. Jeg heisa den høyt opp. Fikk stefaren min til å holde en plate foran hjulet på baksiden. Så hadde jeg en øks og slo med "baksiden" alt jeg kunne på dekket noen ganger. Snurret litt på hjulet og gjorde dette her 3-4 ganger. Så vips var det av Anbefaler deg nå å smøre inn med fett for å hindre at dette ikke skjer igjen. Hvis ikke blir det bare enda værre neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå