DriftMonkey Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ok, datamaskinen funker, så er kansje feil tråd. reformaterte pcen for noen måneder siden.. men i dag så skulle jeg kjøre et virus søk, så så jeg at den søkte igjenom mange gammle filer som jeg hadde før reformateringen... i Document and settings er de en mappe med navnet jeg hadde på brukeren før.. men den går de ikke ann og opne eller noe... problemet er at jeg tror at de ligger noe virus inne i den :S Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Siden det ligger filer fra før formateringen skjedde tviler jeg på at du formaterte, kan hende at du reinstallerte Windows uten og formatere, siden det og formatere vill føre til at alle filene på den partisjonen/disken som du formaterte vill bli slettet. Her står det mye bra om og slette filer som ikke er så lette og fjerne. Viss du har lyst på hjelp til og fjerne virus kan du følge denne veiledningen også poster du loggene i en ny tråd som du du legger i Antivirusprogrammer og datasikkerhet delen av forumet, så kommer noen og ser på de. Endret 4. april 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 mhm... når jeg er inne i documents and settings - og trykker på den gammle brukeren kommer de: C:/ documents and settings/jørgen er ikke tilgjengelig. ingen tilgang Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 mhm... når jeg er inne i documents and settings - og trykker på den gammle brukeren kommer de: C:/ documents and settings/jørgen er ikke tilgjengelig. ingen tilgang Brukerrettigheter.... Søk og du vil finne svar... Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 hmm, nei finj ikke de.. e de ikke berre nå måte og SLETT de på? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå