Qooi Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Som overskriften sier klarer jeg ikke å slette en fil. Når jeg prøver kommer det opp en feilmelding som sier: Finner ikke dette elementet. Det er ikke lenger plassert i C:\brukere\Lars\Nedlasting\. Kontroller plassering til elementet , og prøv på nytt. Dette er en .rar fil som jeg lastet ned og det var noe feil med den. Har prøvd å slette i safemode, og via program som Killbox og Eraser. Ingen av programene klarer å slette filen eller mappen som filen ligger i, fordi de ikke finner den. Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg brukte moveonboot for en stund tilbake. Gikk greit det. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mulig noen av programmene i denne artikkelen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 prøv å slett den fra cmd. del C:\brukere\Lars\Nedlasting\xxxx.rar Lenke til kommentar
Qooi Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg brukte moveonboot for en stund tilbake. Gikk greit det. Takker, det fikset saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå