DaddyYankee Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hei Jeg må trenger en god del styrke har fotball treneren sagt til meg. Og nå trenger jeg tips fra dere..? Hva burde jeg trene? Trener en del push-ups.. situps.. og spenstopp. Annet tips? Endret 4. april 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fotballspillere jeg kjenner trener mye knebøy og markløft for å skyte hardere. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Viktig å trene hardt, altså veldig tungt og få rep. Bena høyt, under push ups, og spensthopp med vekter på deg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tenker at eksplosivitet må være viktig, utføre øvelsene så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Eksplosivitet og styrke er nok stikkordene. Rygg og mage så du får bedre balanse i situasjoner med kamp om ballen. Og styrke i lår og legger. Markløft og Knebøy med et vist tempo 1-5 reps siden det ideele er og bygge styrke ikke volum. Mage rygg armer kan jeg ikke utale meg om akkurat nå Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hopp i trapper, med varierende intensitet - gjerne også på ett bein etterhvert Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Generelt sett er ettbensøvelser gull for å hjelpe deg med fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå