teigas123 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har en reiseforsikring fra europeiske, som er en helårsforsikring. Jeg har før fått ødlagt en mobil da jeg var vekke fra hjemme med at noen dultet borti meg, så den datt i noen brosteiner, men dette dekket ikke denne forsikringen, da de bevisst måtte ha dultet i meg, og jeg måtte ha anmeldt den, tenkte liksom at hva faen er poenget med forsikringen da, hjelper da bare om man bli ranet, slått ned, eller mister bagasjen, eller blir syk når man skal reise. Men så hadde jeg et nytt uheldig tilfelle med mobil på vei til jobb her enn dagen, traff en stein med sykkelen idet jeg var litt uobservang, og gikk på hodet av den og da knuste mobilen. Så lurer jeg på er dette noe forsikringen dekker? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva står det i avtalen? Det er jo forskjellig fra selskap til selskap. Jeg kjenner ei som klarte å kjøre over sin egen telefon, og fikk en ny mot 500,- i egenandel. Hvis det ikke er å være grovt uaktsom veit ikke jeg, men som sagt, det varierer jo fra selskap til selskap. Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Hva står det i avtalen? Det er jo forskjellig fra selskap til selskap. Jeg kjenner ei som klarte å kjøre over sin egen telefon, og fikk en ny mot 500,- i egenandel. Hvis det ikke er å være grovt uaktsom veit ikke jeg, men som sagt, det varierer jo fra selskap til selskap. Det står så mye, alt motsier seg jo selv i grunn hele tide, hehe..http://www.europeiske.no/web/no/europeiske.nsf/noframes/F3EA0842050F762FC1257229003BF0F3/$file/080686_Hel%C3%A5rsvilk%C3%A5r_1_24_lav.pdf Hvilket selskap hadde hun? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er ikke sikker på selskapet. Men dersom man er uheldig og ikke grovt uaktsom, som i ditt tilfelle, burde jo forsikringen dekke dette. Kan du ikke bare ta en telefon å høre? Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er ikke sikker på selskapet. Men dersom man er uheldig og ikke grovt uaktsom, som i ditt tilfelle, burde jo forsikringen dekke dette. Kan du ikke bare ta en telefon å høre? Joda, men tror kontoret var stengt idag, så sant enn ikke ringer ALARMSENTRALEN Telefon 1: +47 214 95 000 Telefon 2: +45 701 52 500 (døgnåpent) Men er vel kanskje mere for folk som er på reise og har et STORT problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå