Gå til innhold

Diablo 2: Ladderspørsmål...

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å starte med Diablo igjen mtp påske, og at jeg ikke har spilt det på 3år.

Men hvordan er ladderen? Har den blitt restartet, eller blir den snart restartet? Har ikke lyst til å begynne, hvis ladderrestaren er rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en god stund siden den sist ble restarta, men om den snart blir det igjen er det ingen som vet. Om du kun har lyst til å spille ladder og er redd for å miste ting til NL så har man alltids jsp. Kan selge nl tinga dine for forum gold (fg) og kan kjøpe ting på ladder igjen tidlig for å komme deg i gang igjen. Selv så hater jeg jsp, men det er jo ikke jeg som eventuelt skal bruke det :p

Lenke til kommentar

Jada, veit det : )

Men det er ikke så morro å spille ladder i 2-3 mndr. Mye morsomere å spille hvor du har 1 år på deg, og kan bruke den fortsatt på ladder.. Sånn som jeg var i forige sommer. Nerde så sykt etter restarten, kom til lvl 96 før skolen begynte. og da var det enklere med Baalruns for da var det jo førsteman til 99. men nå så er det bare trade.

Dessuten så tror jeg venter til patch 1.13 kommer Uom den kommer). Vanligvis så slipper den jo ut før restarten.. + at blizz lagde 1.13 "Si hva du har lyst at vi skal ha i patch 1.13"-tråd oå D2 forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...