Gå til innhold

Delt tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre er ikke det så lett å oppdrive! :( Microsoft _har_ et delt tastatur med tråd, men de har dessverre valgt å ikke lansere en norsk utgave av det. Ganske utrolig egentlig, tror markedet for et slikt tastatur er stort. Jeg kjøpte selv den trådløse utgaven av tastaturet, men hadde kjøpt med tråd om det var tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Jeg har et microsoft natural wireless, og som tittelen tilsier er dette trådløst, men det gjør ikke noe, hadde det med på tg, og når det virka der, tror jeg vi kan si det bestod ildprøven.

Måtte ha mottaker under tastaturet, men det gikk. Mista fort bokstaver om det lå 20 cm unna, men det er ikke rart, med tanke på hvor mye radiostøy det er i den hallen på tg.

Lenke til kommentar

jeg har logitech delt.. jeg er veldig fornøyd men det er ganske dyrt, og musa som er med er ubrukelig, synd det ikke er å få et uten mus og med ledning.. lette selv lenge etter det men utvaglet er tynt, litt synd, synes personlig delt tastatur er absolutt best

Lenke til kommentar

Jeg vel tenkt å bytte ut mitt delte tastatur, etter at det har blitt "pent" behandlet i noen år.

Men som Aasgaard sier, så er det utrolig rart at produsentene ikke har oppdaget at det er et stort markede for akkurat dette desverre.

Og skal du ha delt tastatur i dag så må det som oftest være trådløs og med ei elendig mus :(

Lenke til kommentar

var jo lenge att de ikke solgte delte tastatur i heletatt på norske nettbutikker.. så da ble de fleste vant med vanlige tastatur.. men jeg vil tro hvis noen legger ut et brukbart et til en normal pris kommer det til å bli storselger..

Lenke til kommentar
Hva med dette istedet, skrå taster og numerisk på venstre side.

(Numerisk på venstre side er faktisk veldig kjekt, man

kan taste med venstre og bruke musa med høyre,

kjekt i spill, Excel osv)

lqpl

Hvilket tastatur??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...